Wat mij betreft juist precies andersom, gekookt vies, rauw lekker
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb hoe het zo rauw smaakt, ik associeer het meteen met die slasaus 🫣 Zo aten we ook sla herinner ik mij nu, van die zachte sla met een kledder saus en dan bruine bonen…
Als je NU direct een van deze huisdieren moet adopteren wat zou je kiezen?
- Hond
- Kat
- Konijn
- Cavia
- Hamster
0 stemmers
Ik zou liever een hond willen, maar dan moet hij 10 uur per dag zonder uitlaten en dat lijkt me een beetje zielig.
Ik wil eigenlijk helemaal geen huisdier. Ik heb op hamster gestemd, alleen omdat die gemiddeld genomen de kortste levensduur hebben
Het idee van het hebben van een hond vind ik wel leuk. Maar ik weet ook dat het in realiteit gewoon teveel zou zijn, dus beter van niet.
Wat vind je uit dit lijstje de meest overrated groenten?
- Tomaat
- Komkommer
- Wortel
- Aubergine
- Courgette
- Witlof
- Ui
- Broccoli
- Sperziebonen
- Paprika
- Bloemkool
0 stemmers
Wat verpest voor jou een hamburger?
- Augurk
- Ui
- Mayonaise
- Ketchup
- Sla
- Tomaat
- Het broodje
- Ik lust überhaupt geen hamburger
- NIKS IK BEN TOCH GEEN KLEUTER
0 stemmers
Heb ketchup gestemd maar eigenlijk vooral als er heel veel zoete saus op zit (dus ook bijv bbq-saus), de rest kan je er gewoon afhalen maar saus trekt helemaal in het broodje
Ja ben ook geen fan van burgers met sauzen op basis van ketchup, heb veel liever mayo.
Ik deel jouw mening over bbq saus.
Bleh ketchup is zo overheersend vaak. Vooral in amerika pleuren ze het er veel te veel overal op vind ik. Alsof je tomatenpuree vreet. Ik vind deze echt goed, niet teveel op het broodje smeren maar een beetje.
Vind jij dat je goed een broodje hamburger kan maken?
- Ja echt top
- Ik maak dat nooit zelf
- Ja wel oke
0 stemmers
Ik moet me altijd inhouden als ik mensen augurk van een hamburger zie halen
Dat aubergine op 1 staat, verbaast me. Het is, na oker, mijn favoriete groente wat we thuis heel veel aten. In stoofgerechten, mezzes, omeletten en ovenschotels maar ook salades. Zo divers en smaakvol.
Is het de substantie of gewoon weinig toepassingen in andere keuken?
Ik eet het liefst een smashburger op zo’n zoet toasted broodje maar dat kan ik thuis niet maken
Teveel saus verpest echt alles. Maar ik ben sowieso geen saus mens, terwijl mijn ouders het liefst overal een saus bij zouden eten. Voor hen is kale rijst bijvoorbeeld echt een straf haha. Nu moet ik weer denken aan de gruwel uit mn jeugd: chicken tonight. Bestaat die troep nog?
Zekerss bestaat dat nog! Laatst was er zelfs nog een reclame van dat je het ook vega zonder kip kan eten. mind = blown hahaha
Met op een tweede plek het broodje wat mij betreft. Gaat zo vaak fout. Te zoet, te klef, te droog, te hard of een Italiaanse bol??!?