Stel je persoonlijke vraag #45

Maar jij woont toch pas net op jezelf, of heb ik dat verkeerd? Ik denk dat het echt zo moet groeien.

Ik heb ook absoluut geen vt wonen interieur en ik heb ook niet per se een bepaalde smaak, en er zullen vast mensen zijn die mijn woning enorm saai vinden met veel Ikea, een witte keuken met zwarte details en zelfs een grijze hoekbank, maar ik vind het heel persoonlijk geworden door alles wat in door de jaren heen heb verzameld. En ik woon al 16 jaar op mezelf maar ik ben nog steeds bezig met ‘verzamelen’. Maar daar ga ik niet voor op zoek, dat soort dingen kom ik tegen. Je kunt niet verwachten dat je interieur vanaf dag 1 of zelfs jaar 1 al persoonlijk is.

5 likes

@Nefertiti nee klopt een jaar nu. Maar daarom, dan kan een interieur pas ‘niet saai’ worden totdat je 10 jaar bezig bent… tenzij je alles knalgeel of knalroze verft ofzo.

Ik houd echt van pinterest om te kijken naar andermans prachtige interieur :pleading_face:

zo mooi

12 likes

Ik vind dit vaak verschrikkelijk. Zo’n onrustig interieur dat me doet denken aan een lokaal waar beeldende vorming wordt gegeven :dotted_line_face: Maargoed, ik denk dat mensen mijn interieur vast ook wel verschrikkelijk vinden, it’s life. Vind het interieurtopic hoe dan ook een van de leukste topics hier haha

19 likes

Hahaha ja ik snap die associatie wel! Ik vind het wel gezellig en artsy.

1 like

Ja ik kan het ook wel leuk vinden als ik bij iemand kom die zo’n interieur heeft, hoor, maar zou zelf helemaal onrustig worden als ik erin zou moeten leven!

4 likes

Ik denk dat wij elkaar niet gaan snappen. Je hoeft geen prullaria all over the place te hebben om geen standaardinterieur te hebben.

3 likes

Ik denk dat ik prima snap wat een ander als prullaria ziet. Ik heb het simpelweg over een beetje eigenheid. De een heeft dat, de ander niet. De interieurs die dat duidelijk niet hebben vind ik saai.

5 likes

Interieur is ook vaak maar een beetje roeien met de riemen die je hebt toch
Tenzij je het heel belangrijk vindt of heel veel geld over hebt

13 likes

ik vind dat bij anderen ook vaak maar bij mezelf echt totaal niet, ik heb echt zo’n gare nietszeggende peper en zout kleur iel

Wat is jouw natuurlijke haarkleur?
  • Blond
  • Donkerblond/lichtbruin
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood

0 stemmers

en ben je tevreden met je eigen kleur?

• Nee dus ik verf het
  • Nee maar ik verf het niet
  • Ja maar ik verf het alsnog
  • Ja en ik verf het niet

0 stemmers

2 likes

Plus grijs

15 likes

Vroeger verfde ik altijd mijn haar, daarna heeel lang niet meer gedaan. Paas weken geleden kreeg ik ineens na jaren weer een kronkel, en voor ik het wist had ik ineens rood haar, terwijl het een hele andere kleur moest worden. Nu wil ik mn eigen haar weer, want ben het alweer zat.

3 likes

Klopt, maar heel veel geld uitgeven aan (nieuw gekochte) meubels zegt dan weer precies niks over een eigen stijl of sfeervolle inrichting. Dat kan ook met een klein budget en goed speurneuzen naar mooie tweedehands spullen.

2 likes

Juist als ik met een groep mensen ben, kan ik me heel eenzaam voelen.

8 likes

Ik zou het wel weer willen verven, maar met bruin haar heb je niet veel keuze en ik wil niet bleken

1 like

Er zijn ongeveer 10.000 mensen in Nederland die zich een soevereine burger noemen. Je erkent dan niet dat de overheid beslissingen voor jou mag nemen.Het zijn bijna allemaal wappies en geloven veel in complotten, maar toch.

Vind jij dat mensen zichzelf soeverein mogen verklaren?

• Ja, maar dat mag alleen als je geen gebruik maakt van voorzieningen, zoals gezondheidszorg, onderwijs en afvalverwerking
  • Gewoon ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gewoon ja en als je er moeite mee hebt mag je bij mn ambassade aankloppen.

7 likes

Ben jij de enige in je staat of zijn er ook anderen bij? :joy:

1 like

Sowieso maken die wappers ook gebruik van de infrastructuur en daar daar veel belastinggeld in zitten, dus onttrekken aan voorzieningen is zo eenvoudig nog niet

10 likes

Dit lijkt een handig idee, maar als iemand op straat neervalt gaan ze niet eerst checken wat diegene wilt. Dus ze maken hoe dan ook wel gebruik van de voorzieningen.

4 likes

Nee, want het bestaat niet. Kan me persoonlijk niks schelen, maar we hebben wel een probleem als een groeiende groep mensen vol geloofd dat dit mogelijk is.

Edit; in nl worden de soevereine burgers dacht ik ook aangespoord door een charlatan die er fors aan verdient

20 likes