Haha ja ik drop hier regelmatig in met rare of hele persoonlijke vragen
mag wel wat meer van mij ipv hoe vaak was jij je hondenkleed
Was dat nou de groente waarbij het meer kost om te verbranden dan dat het oplevert ofzo? Herinner ik me uit een tijdschrift uit de jaren 90 ofzo ![]()
Hahaha mijn oma ook, ik weet echt alle prinsen en drama van Monaco door jarenlang voorgelezen te worden. En ook van allerlei nep royals zoals de Griekse, Bulgaarse en Roemeense āKoninklijke familieā en de 6263738 illegitieme troonopvolgers in Spanje.
Heerlijk. Koop heel af en toe nog wel eens een ”Hola! om al die mensen weer te zien ![]()
(Mijn oma was niet laaggeletterd trouwens, maar gewoon heel erg into juice)
Hou je van drama en juice?
- Ja maar ik doe alsof ik het haat en erboven sta
- Ja
- Nee ik vind het oprecht niet leuk en interessant
0 stemmers
Haha ik heb jou wel vaker hierover zien posten, miss is het vandaag tijd voor een deep dive
Alleen van mensen die ik ken (collegaās, buren) mensen van tv etc boeien me niet.
Jaaa en ook alles wat de familie Hazes doet boeit me oprecht 0
Ik hou ervan maar in geval van bijvoorbeeld roddelpers vind ik het ook verwerpelijk maar ben ik er toch als de kippen bij als er iets is.
Ik doe niet alsof ik erboven sta maar ik ben wel gewoon hypocriet.
Ik vind het koningshuis van Monaco over het algemeen heel saai, maar ik wil wel graag weten wat nou die rare situatie is tussen Charlene en Albert ![]()
Ja same!! Vond haar zo knap en chique haha, kan me ook nog allemaal outfits van haar herrineren en altijd de vergelijking met haar oma grace erbij. Vond haar broers wel altijd lelijk, hoewel die altijd werden neergezet als ~de hotste bachelors van Europa.
Ben jij neurodivers?
- Ja 100%
- Ja, maar wel d.m.v. tik-tok zelfdiagnose dus ben niet helemaal zeker
- Ik heb vermoedens, maar heb de stap (nog) niet genomen om er iets mee te doen.
- Ik vertoon volgens mij / misschien wel tekenen, maar nooit in verdiept verder
- Sowieso niet
0 stemmers
Van hoeveel mensen weet jij de pincode?
- 0, alleen die van mezelf
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Meer dan 5
0 stemmers
hot take maar iedereen is neurodivers
hoe bedoel je?
Zeer waarschijnlijk wel (zowel de huisarts, psycholoog en psychiater begonnen er afzonderlijk van elkaar over lol en gaven aan dat ze me konden doorverwijzen voor een diagnose) maar ik heb besloten het voor nu even te laten. Maar ik heb het er dus wel met de psych over gehad en ik pas bepaalde dingen in mijn leven er ook wel op aan dus ik zit een beetje tussen ājaā en āvermoedens maar nog niks mee gedaanā in denk ik
Ja dit
Ja iedereen zal 100% wel van een stoornis bepaalde gedragingen of kenmerken hebben als je de DSM5 er op na trekt. Maar om daadwerkelijk een diagnose te hebben moeten jij en je omgeving er ook last van hebben.
Vind dit oprecht altijd een beetje flauw om te zeggen.
Best veel mensen hebben wel is hun code verteld aan mij maar ik vergeet het gewoon steeds. Mijn partner heeft het echt al een miljoen x gezegd. Maar ben t binnen 2 seconde kwijt.
Echt?? Ik vond Andrea altijd zo knap, maar ik had (heb) dan ook een zwak voor lang haar.
HeroĆÆne chique was nooit mān ding

(Hij is hier 23, geen 45)