Iets zegt me dat je niet PC Hooftstraat bedoelt en daarmee fancy. Maar zoeken op pc afkorting heeft ook geen zin haha.
Edit: @ZusjevanJoost Hahah top
Iets zegt me dat je niet PC Hooftstraat bedoelt en daarmee fancy. Maar zoeken op pc afkorting heeft ook geen zin haha.
Edit: @ZusjevanJoost Hahah top
Hoe heet deze figuur naast PC principal?
0 stemmers
Peter toch
Oké maar stel dat je zelf heel dom bent. Dan valt het je waarschijnlijk niet op als anderen dat ook zijn.
Edit: oh wacht, die optie is er ook. Dan bedoel ik de ‘gewoon nee’ stemmers.
Als je je tanden poetst, poets je dan eerst boven of onder?
0 stemmers
Mijn tandarts (de strengste en zeikerigste tandarts ooit) leerde me aan eerst boven te poetsen, om de zwaartekracht en dat er dan nog viezigheid zijn weg naar de onderkant zou vinden
Doe jij je best om enigszins intelligent over te komen op dit forum?
0 stemmers
Ik merk wel dat ik vaak echt zinnen post die helemaal niet kloppen qua grammatica of woordvolgorde maar eigenlijk kan ik het dan ook niet beter, maar als ik het teruglees denk ik wel vaak Jezus had ik een infarct ofzo
Als jij mannen volgt op insta omdat je ze interessant vind, zijn hier dan ook opvallend weinig cis hetero van?
0 stemmers
Het viel me ineens op dat de meeste mannen die ik volg omdat ik ze leuk vind of omdat ze zich uitspreken over dingen die ik belangrijk vond, eigenlijk bijna nooit hetero zijn.
Als ik hier rechtstreeks zou opschrijven, wat ik allemaal denk, dan word het een chaos .
Ik moet altijd nadenken en 10 keer teruglezen.
Wil niet perse intelligent gevonden worden, maar vind 't wel handig als jullie mij begrijpen.
Ik volg mensen eigenlijk vrijwel alleen voor stories en de meeste cismannen in mijn omgeving posten geen stories dus die volg ik ook niet
Ik volg mannen gewoon als ik ze knap vind
Zou jij tegen je (hypothetische) kinderen/neefjes/nichtjes/ andere kleine kinderen in je omgeving zeggen ‘zoo wat word je zwaar!’ als je ze bijv optilt?
0 stemmers
Edit: ik merk dat ik hier zelf heel fel op ben als ik mensen dat hoor zeggen tegen jonge kinderen maar vraag me af of ik overdrijf.
Ik zou dit niet zeggen, maar tot jouw post zou ik er niet over na hebben gedacht dat iemand hier iets negatiefs mee zou bedoelen.
En sowieso wat moet een peuter met die informatie verder
Merk wel dat vaak dat soort dingen gezegd worden over het kind heen als een soort sneer naar de ouders ‘Oh wat een koude voetjes moet jij geen sokjes aan’
Ik zeg het wel eens, want je voelt je kind letterlijk zwaarder worden en dan gaat het allemaal wat minder soepel. Maar dan is het dus zwaar om te tillen, zegt wat mij betreft niets over gewicht als in uiterlijk of oordeel.
Maar denk dat dit iets is wat ik nu zeg omdat ik nog veel op moet tillen, dat zal snel minder worden.
De zwaartekracht
die is goed
Ik heb dit wel gezegd over mn nichtje maar meer tegen de ouders uit een soort van verbazing dat een kind groeit en groot wordt (is mn eerste nichtje haha). Maar ondertussen weet ik gewoon dat ze te zwaar is om heel lang te tillen dus voel ik ook niet de behoefte iets te zeggen.
Ik weet ook niet of ik het zou zeggen en of ik het mss onbewust wel eens heb gedaan, zo vaak til ik geen kinderen op. Als je het niet zegt met negatieve bijbedoelingen lijkt het me ook niet echt kwaad kunnen. Vooral bij een peuter. Misschien kan je dan nog eerder werken aan de connotatie bij woorden als groot en zwaar, dat dat helemaal niet negatief hoeft te zijn?
Sterker nog bij een kind is het vaak eerder nog positief lijkt me? Groeit als kool etc.
Ken jij iemand die analfabeet/laaggeletterd is?
0 stemmers