Stel je persoonlijke vraag #45

ik vind dat bij anderen ook vaak maar bij mezelf echt totaal niet, ik heb echt zo’n gare nietszeggende peper en zout kleur iel

Wat is jouw natuurlijke haarkleur?
  • Blond
  • Donkerblond/lichtbruin
  • Bruin
  • Zwart
  • Rood

0 stemmers

en ben je tevreden met je eigen kleur?

• Nee dus ik verf het
  • Nee maar ik verf het niet
  • Ja maar ik verf het alsnog
  • Ja en ik verf het niet

0 stemmers

2 likes

Plus grijs

15 likes

Vroeger verfde ik altijd mijn haar, daarna heeel lang niet meer gedaan. Paas weken geleden kreeg ik ineens na jaren weer een kronkel, en voor ik het wist had ik ineens rood haar, terwijl het een hele andere kleur moest worden. Nu wil ik mn eigen haar weer, want ben het alweer zat.

3 likes

Klopt, maar heel veel geld uitgeven aan (nieuw gekochte) meubels zegt dan weer precies niks over een eigen stijl of sfeervolle inrichting. Dat kan ook met een klein budget en goed speurneuzen naar mooie tweedehands spullen.

2 likes

Juist als ik met een groep mensen ben, kan ik me heel eenzaam voelen.

8 likes

Ik zou het wel weer willen verven, maar met bruin haar heb je niet veel keuze en ik wil niet bleken

1 like

Er zijn ongeveer 10.000 mensen in Nederland die zich een soevereine burger noemen. Je erkent dan niet dat de overheid beslissingen voor jou mag nemen.Het zijn bijna allemaal wappies en geloven veel in complotten, maar toch.

Vind jij dat mensen zichzelf soeverein mogen verklaren?

• Ja, maar dat mag alleen als je geen gebruik maakt van voorzieningen, zoals gezondheidszorg, onderwijs en afvalverwerking
  • Gewoon ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Gewoon ja en als je er moeite mee hebt mag je bij mn ambassade aankloppen.

7 likes

Ben jij de enige in je staat of zijn er ook anderen bij? :joy:

1 like

Sowieso maken die wappers ook gebruik van de infrastructuur en daar daar veel belastinggeld in zitten, dus onttrekken aan voorzieningen is zo eenvoudig nog niet

10 likes

Dit lijkt een handig idee, maar als iemand op straat neervalt gaan ze niet eerst checken wat diegene wilt. Dus ze maken hoe dan ook wel gebruik van de voorzieningen.

4 likes

Nee, want het bestaat niet. Kan me persoonlijk niks schelen, maar we hebben wel een probleem als een groeiende groep mensen vol geloofd dat dit mogelijk is.

Edit; in nl worden de soevereine burgers dacht ik ook aangespoord door een charlatan die er fors aan verdient

20 likes

Maar daarom is het misschien juist goed als een groep mensen hun soevereiniteit helemaal gaan uitvoeren. Dan ben je dus overal op straat illegaal in NL/Europa met alle gevolgen van dien. Kijken hoe lang mensen dit een aantrekkelijke optie blijven vinden.

4 likes

Nee, want het kan dus niet. Er bestaat niet zoiets als soeverein zijn. Je kan het niet proberen. Die optie is gewoon niet begaanbaar. Dus deze mensen komen binnen de kortste keren in grote financiele problemen. Ik ben niet zo van het ‘je ziet maar wat er gebeurt’ met deze groep, want als je zoiets gelooft heb je gewoon een vorm van hulp of ondersteuning nodig. Dan gaat er wel meer mis. Als je die logo’s, kromme zinnen en vage instructies serieus neemt ben je gewoon super kwetsbaar.

13 likes

Dan filmen en bedreigen ze een deurwaarder en slingeren ze het op FB/Twitter. Levert bijzondere filmpjes op

4 likes

Vind jij dat een fietshelm eigenlijk verplicht zou moeten zijn voor ritjes in de stad?

• Ja (Nederlander)
  • Ja (Belg)
  • Nee (NL)
  • Nee (Belg)
  • Ja (Woon ergens anders)
  • Nee (Woon ergens anders)

0 stemmers

2 likes

Voor gewone stadsfietsen weet ik niet, maar voor elektrische fietsen zeker

11 likes

Mijn haarkleur zit eigl precies tussen blond, bruin en rood in. Iedereen vindt ook altijd dat ik een andere kleur haar heb. Het is echt heel boring en zou het best willen verven, maar dan blijf je zo bezig #struggles

4 likes

nee vind wel dat in de stad al het verkeer naar max 30 km/u moet. zal echt het grootste verschil maken wat betreft verkeersveiligheid in steden.

(muv ov, waar veilig)

9 likes

Een haarkleur waarbij iedereen een andere kleur ziet klinkt juist als het tegenovergestelde van boring!

11 likes