Stel je persoonlijke vraag #45

Er staat toch ook vaak bij dat ze niet corresponderen over de uitslag? Of is dat alleen bij winacties in tijdschriften enzo

1 like

Hahaha dit klinkt alsof je het hebt over mensen die kinderen vermoorden. Ik doe nooit mee aan winacties en zou het waarschijnlijk ook niet doen, maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zich erop verheugen, nieuwsgierig zijn, erg hopen dat ze winnen en het daarom toch willen dubbelchecken! Dat gevoel herken ik zelf ook (bijv. kijken waar mijn bestelling is ondanks ik hem een seconde eerder heb geplaatst en overal duidelijk staat dat ze in 48 uur bezorgen).

11 likes

Ik vind bord en kaartspellen heel leuk, en het allerleukste vind ik van die wat langere strategische bordspellen. Maar ik HAAT het als mensen pas gaan nadenken als ze aan de beurt zijn en helaas is mijn vriend zo iemand. Dan verveel ik mij echt te pletter, zo jammer.

13 likes

Hahaha ja sorry de irritatie zit hoog :joy: er zijn natuurlijk ergere dingen. Maar als ik maandag m’n DM open en heb 4 van die berichten dan begint mijn dag echt slecht.

1 like

Echt eeeenorm herkenbaar hahaha.
Ik heb nog het ‘mens erger je niet’ spel van mn opa en oma gekregen. Ik denk oprecht dat ik die heb “geerfd” omdat het mij nooit wat kon schelen en liever buiten speelde haha. Nu heb ik nog niet eens zo lang geleden dit weer met mn vriend gespeeld. Voelt nu wel waardevol.

Kijk dan lol

12 likes

Ahhh die heeft mijn oma ook!

4 likes

Hoe ziet jouw navel eruit?

• Ik heb geen navel
  • Ik heb een outie
  • _
  • •
  • )
  • (

0 stemmers

:(

3 likes

Het is meer een |* met het sterretje dan wat lager gewoon in het midden

2 likes

Ooh ja deze herken ik, mijn oma had 'm ook! Geen idee waar dat ding is gebleven, jammer wel eigenlijk.

Oh haha omading blijkbaar @Negativ :joy:

2 likes

Ik krijg de rillingen van navels.

24 likes

Ook met collega’s doe ik dit regelmatig, heel gezellig altijd.

3 likes

Same. Vooral van outies :sob:

8 likes

Haha ook! Soms denk ik ook, waarom wilde ik dit doen??

Sliiiiiiide effe in m’n DM tegen die tijd voor korting :sparkling_heart:

2 likes

Maar die influencers moeten toch ergens beginnen? Is dat zo raar dan dat ze vragen om samen te werken?

3 likes

Nee hoor, absoluut niet erg! Maar ik krijg er wekelijks binnen met 1200 volgers en foto’s die je eerder in een fotoboek zou plakken. Ga er ook met regelmaat wel op in hoor, maar zit gewoon echt heel veel meuk tussen. Dan kost het mij alleen maar geld.

1 like

ben jij ooit zwarte piet geweest

• ja
  • nee
  • nee, wel een andere soort piet

0 stemmers

1 like

Wat vind je het vervelendste?

• Iemand die slurpt
  • Iemand die smekt
  • Iemand die zwaar ademt
  • Iemand die hard gaapt