Stel je persoonlijke vraag #45

Haha oh ja ik associeer het met mensen die ook dingen zeggen als toenstraks en kroelen enzo haha ik krijg daar jeuk van. Dat van jou is een leukere associatie haha.

8 likes

Iemand die smekt en al helemaal als het in hun slaap is. Woest maakt mij dat!

3 likes

Ik van die van de meeste mensen ook, maar ik heb zelf echt een mooie navel vind ik, is m’n best gelukte lichaamsdeel.

3 likes

Hahahahaha ja omg dank u!!! Dit. 🫠

Anyway zwaar ademen sowieso irritantste want dat gaat altijd door, Vre-se-lijk.

1 like

Ik ook!!! Ben ik nou gek, of zeiden we eerst ā€œsmakkenā€??? Wanneer is het ā€œsmekkenā€ geworden??? Of is het streekgebonden? Ik ben bij Leiden opgegroeid en ik had het tot een paar jaar terug nooit gezien of gehoord!

24 likes

Zeg jij smekken of smakken?

• Smekken
  • Smakken

0 stemmers

Tot vandaag had ik nog nooit gehoord van smekken.

7 likes

Ik vind smekken ook extra vies klinken

60 likes

ā€˜Melk’ of ā€˜smeersels’ vind ik ook van die vieze woorden.

4 likes

In het Nederlands smakken en in het dialect smekken

1 like

Nou sommige mensen…

4 likes

Ik trek het ook echt niet als een restaurant ā€œbrood met smeerselsā€ op de kaart heeft

6 likes

Trouwen op 11 september

• Is raar
  • Is alleen raar als je in de VS woont
  • Kan gewoon

0 stemmers

Smekken doet mij denken aan Harry Potter. Iykyk.

5 likes

ik snap echt niet hoe dat raar is en ik vind dat stigma rondom 9/11 ook zo overdreven. ja was heel erg maar er zijn veel meer erge dingen gebeurd en niets is zo groot qua datum. puur omdat het amerika is wordt het zo opgeblazen (haha letterlijk :crazy_face:)

denk je dat 9/11 een inside job was (of iig dat wij niet de hele waarheid kennen)?

• Ja 100%
  • Misschien, twijfel
  • Nee sowieso niet

0 stemmers

1 like

Paar jaar geleden op 9/11 op een bruiloft geweest. Door meerdere keren uitstellen door covid de enige datum die werkte voor ze.

Nog overwogen om een fotolijstje met ā€˜never forget’ te geven.

11 likes

Is een Escape room een leuk teamuitje voor een team dat niet per se heel goed met elkaar overweg kan?

• Ja, dat kan ze dichter bij elkaar brengen
  • Moeilijk te zeggen
  • Nee, zal de sfeer waarschijnlijk niet ten goede komen
  • Nee, dan is dit een leuk idee, namelijk…

0 stemmers

4 likes

Ik denk ook dat als je bij iedere aanslag de datum niet meer mag gebruiken er weinig data overblijven.

11 likes

Kan prima, zou het zelf niet doen weet ik, want stond in 2020 voor de keuze. Zou in mei 2020 trouwen (uiteindelijk wel alvast officieel gedaan op onze zelfgekozen datum) dus het feest moest uitgesteld worden en toen was 11 september het voorstel van de locatie. Dat vond ik toch niet zo lekker klinken dus is het een donderdag ipv een vrijdag geworden.

2 likes

Maar als je het vind kunnen waarom heb je dan toch de keuze gemaakt om het niet te doen?

3 likes

Dit zijn sowieso ook de mensen die zeuven zeggen in plaats van zeven.

10 likes