Ik ken uberhaupt geen mensen die zich aan welk weer dan ook extreem storen/op verheugen
Het is dus niet eens dat ik de zomer haat, maar dat ik dan minder kleding aan moet en meer van mijn lichaam moet laten zien. En dĂ t haat ik dan weer wel. Ik wil mezelf gewoon verstoppen in hoodies.
Vervelend dat je het gevoel hebt je te moeten verstoppen, maar minder kleding staat niet per se gelijk aan minder heet! Luchtige stoffen die het lichaam bedekken is juist koeler dan de brandende zon op je blote huid.
Hier op het forum zijn het ook beetje dezelfde mensen. Heb niet het idee dat zomerhaters hier in de meerderheid zijn. Ik vind tot 25 ook lekker maar nu rond 30 graden niet prettig. Maar ik heb daarnaast ook wel zoiets van: rond deze tijd zo warm is gewoon niet goed, dus kan ik er ook minder van genieten. Ondanks dat we veel slecht weer hebben gehad, is dit alsnog warmste zomer ooit las ik.
Ik ken ze wel maar voornamelijk voor de 30+ temperaturen en dat ben ik zelf ook, met 25 graden hoor ik eigenlijk niemand klagen. Maar kan me voorstellen dat in de stad waar jij woont en je makkelijk naar het strand kan het ook een andere ervaring is!
Ken ze niet irl. Maar mijn vrienden zijn ook mensen met sociale levens die er graag op uit gaan.
Dan vermijden sgat
Exact dit in mijn geval en omgeving. Verder ken ik maar één iemand die zich identificeert als zonneaanbidder en dat is mijn vader.
Oh en aanvullend worden er over de mensen die van herfstweer of koeler houden vet vaak flauwe âgrapjesâ gemaakt.
Extinction Rebellion die dagenlang de A12 wil blokkeren
- Ik doe mee
- Ik doe niet mee maar heb er wel sympathie voor
- Ga ik zelf last van hebben
- Ga ik geen last van hebben
- Ben ik het niet mee eens en geen sympathie voor
- Ik vind het moeilijk hier een mening over te vormen
0 stemmers
Ja want ik heb ook 1 of 2 zure berichten gepost. Boeiend.
Ik zeg alleen dat het flauwe steeds terug kerende grapjes zijn.
Of tenminste: ik heb het voornemen om er zo heen te gaan maar lig nog steeds op de bank
Ik heb wel mensen die over het weer klagen om me heen (mezelf included), maar het komt op zoân forum zo intens veel zuurder over.
Ja sorry moet ongesteld worden
Ik las expeditie robbinson. Was bijna gaan googlen wtf zij bij de a12 moesten.
Hier was laatst toch een poll over extinction Rebellion en een aantal mensen wisten niet wat het was. Ik was echt verbaasd, zelfs als je onder een steen leeft kun je dat toch haast niet gemist hebben??
Leid jij een passief leven?
- Nee, ik probeer zelf echt iets te maken van mijn leven
- Soms een beetje
- Weet ik niet
- Ja, het leven overkomt mij. Ik zie vanzelf wel wat het me brengt
0 stemmers
Dit idd
Als ik het weerbericht zie denk ik alleen maar
dan is het al gauw niet leuk meer