Wij hebben een ‘nieuwe postcode’ dus wil praktisch geen restaurant hier bezorgen, jammer wel
Oja dat zeg je er niet bij
Word jij wel eens kwaad of sip als je alcohol drinkt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Een keer op vakantie in Duitsland, in Turkse pizzeria’s in Duitsland worden weleens pizza’s met ei aangeboden. Maar dat ei is dan vrijwel altijd meegebakken, en zo eet ik het ook graag. Echter kreeg ik in Trier een pizza met hardgekookt ei. Het was niet vies maar ik vind het lekkerder als het gebakken is.
Wven een saaie maar voor mij nuttige vraag;
Welke zou jij kiezen?
- Samsung S23 Plus
- Samsung S23 Ultra
- Echt niet doen, want:
0 stemmers
Want iPhone
Haha nee ik heb alles android dus ga er niet aan beginnen. Heb toch het idee dat men dat het zo’n andere manier is van werken en / of je dan al je elektronica apple moet hebben. En dat het vooral om het merk gaat… Of zijn er echt grote voordelen aan? Is dacht ik maar net wat je gewend bent?
Ik zou geen Samsung kiezen vanwege het feit dat er een dikke Samsung-schil om Android heen zit. Inclusief apps die je niet wil en niet kunt verwijderen (bloatware). Nokia, Motorola en Google zelf hebben dat niet of in mindere mate.
Sowieso Ultra voor de camera. Mocht je daar niet zoveel mee hebben dan gewoon de Plus
Als jij een boek zou moeten schrijven, met welk genre acht jij het grootste succes te boeken?
- Kinderboeken voor de allerkleinsten
- Carry Slee / Francine Oomen 3.0
- 50 shades / smut / ex-fanction like
- Young Adult Romans
- Science Fiction / Fantasy
- Thrillers / Detective
- Coming of Age
- Streekromans / boeketreeks
- Arnon Grunberg-like
- Je klimt in de Schimmelpenninck
- (Auto)biografie
- Poeziebundel
- Zwaarmoedige romans van Nederlandse witte auteurs waarvan de houdbaarheidsdatum reeds is verstreken
- Anders…
0 stemmers
Zo’n boekje over weer een nieuwe manier van werken ofzoiets. Dan laat ik me inhuren door bedrijven voor inspiratiesessies en dat boek daarna uitdelen aan het personeel
Rare feministische horror a la Mona Awad en Chelsea G. Summers
Gewoon non-fictie
Ik heb dit ook, ik woon praktisch naast een club waar hij sport. Ik weet op welke avond hij daar waarschijnlijk is (van toen we nog samen waren) en toen ik nog liefdesverdriet had/hij me veel deed vermeed ik die plek. Nu doet hij me niet zoveel meer, maar heb niet zoveel zin in de confrontatie dus loop/fiets ik alleen langs als het moet. Inmiddels ook met ongekamd haar en zonder make up bij wijze van spreken.
En het gevoel dat je er op je best uit wil zien of bewust wil langslopen herken ik, maar zou jezelf daar niet om vooroordelen. Het is niet erg dat hij nog iets met je doet en het wordt vanzelf minder met tijd. En je went aan het idee dat je hem kan tegenkomen. (Dit alles duurde bij mij een jaar, maar wordt wel echt beter is mijn ervaring).
Dit!!
Dan wens ik de lezers veel succes
Zie jij snel welke kleur ogen iemand heeft?
- Ja
- Nee, tenzij het een opvallende kleur is
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Weet jij van je partner direct te benoemen welke kleur ogen hij of zij heeft?
- Ja
- Ja, omdat het een opvallende kleur is
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
En van je moeder/beste vriend(in)/iemand die je vaak ziet en vast ook wel eens diep in de ogen aankijkt?
- Ja
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
En van collega’s/mensen die je regelmatig ziet.
- Ja
- Gewoon nee
- Anders
0 stemmers
Ik zie dit dus echt nooit en m’n schoonmoeder heeft het altijd over de prachtige blauwe ogen van m’n kinderen, maar als ze dat niet had gezegd had ik echt geen weet van de oogkleur van m’n kinderen. Van m’n partner weet ik het ook nooit. Vooral met blauw/groene ogen heb ik dit trouwens, maar mensen doen ook altijd zo moeilijk met blauw/groene ogen.
Ik had vandaag nog dat ik de ogen van een vriend zag en dacht oh huh hij heeft blauwe ogen. Ik let er niet op. Tenzij ik verliefd op iemand ben.
Soms zie je mensen met hele blauwe ogen, dat valt me dan wel op. Verder inderdaad niet nee.
Ik ben echt gespaard in de montage van lldl door het moment niet uit te zenden dat ik zei dat hij echt zulke mooie blauwe ogen had en hij toen zei dat zijn ogen helemaal niet blauwe waren…
en dat waren ze inderdaad niet