Stel je persoonlijke vraag #45

Haha jaa dat snap ik ook niet.

1 like

Maar jij was er een van :crazy_face:

10 likes

Hahahahaa oh dat zou best kunnen :joy::joy: ik onthou die namen niet.

5 likes

Ik zit nu in de trein om naar de support demo te gaan. Lekker mijn stem schor schreeuwen geeft altijd veel voldoening

11 likes

Meerdere keren per dag. Oa uit Canada, usa en uk. Gelukkig is het een e-mail adres waar ik niets mee doe, maar toch, het is wel een gek gevoel.

Op 6/9 zelfs 12 keer. Oh en 5/9 17 keer.

2 likes

Hoe oud was je toen je op dit (en voormalig egf) terecht kwam?

• 10- 15
  • 15- 20
  • 20- 30
  • 30- 40
  • 40+

0 stemmers

Hoe lang is dit inmiddels geleden?

• Korter dan 1 jaar terug
  • Langer dan 3 jaar terug
  • 4-5 jaar terug
  • 5-10 jaar terug
  • 10- 15 jaar terug
  • Anders

0 stemmers

Voor de mensen die langer dan 7/8 jaar hier zitten, vind je het forum nog steeds echt leuk? Of is het meer een routine geworden en hoort het bij je dagelijks leven?

• Ja nog steeds leuk
  • Nee, maar het is wel routine
  • Anders

0 stemmers

3 likes

17 jaar geleden, 2006.

8 likes

Voor mensen die wel eens een forumbreak hebben gehad, lees je dan alles terug als je weer terugbent?

• Ja alles
  • Nee
  • Nooit een break gehad
  • Ja bepaalde topics, maar niet alles
  • Enkel als de break kort duurde, anders niet

0 stemmers

1 like

Ik heb gestemd op ben het er niet mee eens en geen sympathie voor, maar dat komt voornamelijk omdat ik er zelf hinder van ondervind. Ik snap heel goed waarom ze demonstreren en ben het met het onderwerp ook zeker eens, alleen de manier waarop vind ik regelrecht kut en zorgt dus dat ik er geen sympathie voor heb.

Maar dat geldt bijvoorbeeld ook voor de boeren die de stad in komen en daarmee de boel blokkeren.

5 likes

Want je kan niet ff omfietsen of rijden?

4 likes

18 jaar geleden, volgens mij was ik 14 en nu 32 :grin:

4 likes

Als ik voor mezelf mag spreken: je kunt niet echt makkelijk omrijden of fietsen. Het is midden in het centrum, vlakbij het station. Een groot stuk eromheen is afgezet door de politie. De vorige keren werd er wel rekening gehouden met het OV, maar geen idee hoe dat nu is.

De boeren vond ik zelf inderdaad nog irritanter, omdat ze de hele dag aan het toeteren waren. Qua geluid valt dat hier nu geloof ik wel mee, alleen de rond cirkelende helicopter (die waarschijnlijk wel weer komt straks) vind ik irritant :sweat_smile:.

3 likes

Ik heb emailadressen waar ik via een eenmalige inlogcode moet inloggen dat ik via ander emailadres binnenkrijg. Ik krijg meermaals per week een email met dat zo’n code is aangevraagd terwijl ik dan niks heb aangevraagd (en er staat; Het stomme is dat ik niet weet om welk emailadres het gaat, want meerdere zijn zo ingesteld (ik heb verschillende emailadressen, oa voor marktplaats, of webshops en spam). Ik word er een beetje angstig van want ik snap niet of echt een echt persoon heeft proberen in te loggen? (Er staat “Als je deze code niet hebt aangevraagd, kun je deze e-mail negeren. Mogelijk heeft iemand anders per ongeluk je e-mailadres ingevoerd”). En wat als het ze lukt in te loggen + vervolgens ook bij een webshop en dan voor 101 miljoen euro spullen bestellen.

Maar ik ben niet de enige dus?

Wat is een microsoft account? Sorry ik voel me echt dom maar is dat van mail ofzo?

1 like

Outlook, Teams, SharePoint etc

2 likes

Echt allerbegin; 2004 volgens mij. 19 jaar :joy:

8 likes

Same :eyes: we worden echt oud he

Pf ja niet normaal
Ik had ook jaren op vakantie gekund als ik alle bestede tijd op het forum optel :laughing:

5 likes

Mijn geval; hotmail account van 18 jaar geleden :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ohh ja dat heb ik alleen van school. Thanks!

2 likes