Kan prima, zou het zelf niet doen weet ik, want stond in 2020 voor de keuze. Zou in mei 2020 trouwen (uiteindelijk wel alvast officieel gedaan op onze zelfgekozen datum) dus het feest moest uitgesteld worden en toen was 11 september het voorstel van de locatie. Dat vond ik toch niet zo lekker klinken dus is het een donderdag ipv een vrijdag geworden.
Maar als je het vind kunnen waarom heb je dan toch de keuze gemaakt om het niet te doen?
Dit zijn sowieso ook de mensen die zeuven zeggen in plaats van zeven.
Of puuzel
Denk jij bij 9/11 aan 11 september
- Ja
- Nee aan 9 november
- Gewoon nee
0 stemmers
Als ik 9/11 zie denk ik nine eleven of 9 November
Ik heb vandaag op mân werk allemaal dingen met 9 november gelabeld uit pure verwarring, kon ik het allemaal weer opnieuw doen
Haha snap ik
Ik weet heus wel dat het 11 september was, maar bij 9/11 raak ik nog altijd in de war, dat wil mn hersenen niet in. Zelfde als 76 en 67 die spreek ik ook altijd verkeerd om uit.
Ik denk altijd aan 9 september. Elk jaar weer denk ik op 9 sept âoh het word niet meer echr herdachtâ en dan 11 sept âohja oepsâŠâ
Ik heb dit nog altijd!
Als iemand anders dat zou doen vind ik daar niks van, daarom kan gewoon. Maar ik wilde het zelf niet, geen zin in opmerkingen erover ofzo (ik hoor mân moeder het bijv. al zeggen). En alles rondom de VS is een persoonlijke interesse/hobby, dus voor mezelf wil ik dan zoân link niet.
Mân ouders zijn op de eerste vrijdag in mei in 1984 getrouwd⊠We vragen elk jaar weer wat ze in godsnaam bezielden, haha, âja was gewoon de eerste vrijdag in mei, verder niet bij nagedachtâ.
Haha horen die twee bij elkaar? Nooit gemerkt
- Ik zeg toenstraks en kroelen
- Ik zeg wel toenstraks maar geen kroelen
- Ik zeg geen toenstraks maar wel kroelen
- Ik zeg geen toenstraks en geen kroelen
0 stemmers
In België is 4/05 geen herdenking
Ik ben zo gewend aan eerst de maand schrijven dat ik 2 sec niet eens snapte waarom november in het rijtje stond??
âJa, zal de sfeer niet ten goede komenâ
Wat gebeurde er die dag? Ik probeer het te googelen maar krijg geen resultaten
Leek me wel duidelijk nav bovenstaande: het was vrijdag 4 mei en dus dodenherdenking.