Stel je persoonlijke vraag #45

Je moet even, sorry voor deze huffelpufnaam, Guus Disselkoen volgen op Twitter, die vat samen hoe snel het kan gaan van protestbrief tot uit huis zetting.

9 likes

Ja misschien heb je wel gelijk hoor! Heb zelf altijd het gevoel dat mn gezicht beter zou uitkomen bij een andere kleur, maar ik heb er opzich vrede mee haha!

2 likes

Die onderlinge appjes, mijn hemel

2 likes

Lipstick…

• Nude
  • Felle Rakker
  • Tussenin: beetje kleur

0 stemmers

5 likes

Ik ga kijken als het niet middernacht is

4 likes

Leuk dat de poll gesloten is

19 likes

10 uur geleden maar liefst :joy:

7 likes

Ja dat zag ik ook al, mind is blown haha.

Voor elektrische fietsen zeker, hoe hard die door de stad fietsen echt gevaarlijk. En voor kleine kinderen ook eigenlijk vind ik.

3 likes

Ik heb ook echt zo’n hekel gekregen aan goudkleurige accenten. Maar ik weet eigenlijk niet waarom. Heb nog 1 ding met goud, de poten van een soort flamingo geval beeld.

Heb jij goudkleurige accenten of accessoires in huis?

• Ja veel
  • Een enkele
  • Nee niks

0 stemmers

Heb je ooit van het woord ‘boerwapse’ gehoord?

Vriendin van me gebruikte dit woord gisteren en ik had er nog nooit van gehoord. Dus nu twijfelt ze of het zelfverzonnen is of een bestaand woord.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik heb in de slaapkamer een gouden ananas staan van Pols Potten. Ooit dronken met m’n vriend gekocht toen we net gehoord hadden dat we het huis hadden en het deed ons denken aan onze favo serie van die periode (Psych :pineapple: ).

8 likes

Ha, mijn vriend en ik hebben ook 1 gouden ding dat we on a whim kochten toen we hoorden dat we ons huis kregen. 4 jaar later gelukkig nog steeds blij mee.

2 likes

Ik wil echt graag weten wat ze precies zei en in welke context ze het woord gebruikte.

2 likes

Ik vind het wel grappig klinken, op welke manier gebruikte ze dit dan?

5 likes

Mijn huis is opgebouwd uit gouden accenten hahah

En @hetty
We waren pasta aan het eten bij een Italiaans restaurant en zij was haar spaghetti aan het snijden met mes en vork en ik noemde haar voor de grap een echte tatta en toen noemde ze zichzelf een boerwapse. :stuck_out_tongue:

6 likes

Is trouwen belangrijk voor jou?

• Ja, vanwege de extra commitment die je elkaar geeft
  • Ja, vanwege geloofsovertuiging
  • Ja, vanwege de getuigen van vrienden en familie
  • Ja, andere reden
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Leuker dan een “gewoon” feest? Vrienden van mij hadden een feest omdat ze x jaar bij elkaar waren en het was echt heel leuk met dezelfde setting als een bruiloft. En toch voelde het minder speciaal voor mij, daar verbaasde ik me wel over!

4 likes

Ik had vrijdag mn eerste vriendenbruiloft en ik vond het zo bijzonder en speciaal en liefdevol :face_holding_back_tears:

16 likes