Stel je persoonlijke vraag #45

Als ik niet goed kijk vind ik groene ogen al snel op bruine ogen lijken. Op foto’s zie ik het vaak ook niet goed.

2 likes

Maar eerlijk, veel mensen met zogenaamd groene ogen hebben ook gewoon bruine ogen met een spikkel groen ofzo. Een vriendin die het wel echt heeft valt het wel op.

Ook speel ik een beetje vals dat ik het wel weet van familie en bepaalde vrienden, omdat ze bruin zijn qua huidskleur en dan dus 9 van de 10 x ook bruine ogen betekent :joy:

8 likes

Ja dit bedacht ik me ook later, daarom ook mijn toevoeging over groen en blauw. Want bruin weet ik vaak wel en als het niet zo is valt het op.

Ik heb wel echt groene ogen zonder bruin maar vind het alsnog niet opvallend bij mezelf.

2 likes

Zelfhulpboek voor de sippe dertiger

2 likes

Als je de oogkleur van je eigen kinderen niet eens kan benoemen ben je gewoon ronduit debiel imo.

24 likes

Alleen sad, nooit boos overigens

2 likes

Heb jij nog zo’n ov-studentenkaart gehad?

• Ja :older_woman:
  • Nee :hatching_chick:

0 stemmers

3 likes

En zo’n rijbewijs?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ohh ja en dan ophalen bij het postkantoor, in een gigantische rij met alle andere studenten.

Voordeel was wel dat ik met mn weekend-ov al op vrijdag om kwart voor 12 in de trein kon stappen voor de grote uitstroom vanuit Groningen, kocht ik een los kaartje met korting tot aan Assen en daarna op mn weekendvrij verder reizen. Toen de chipkaart kwam was dat niet echt meer handig, vond het in het begin ook echt stom :sweat_smile:

8 likes

Ik voelde me daar echt stoer mee in het begin :joy:

1 like

Ben jij ook weleens gestopt met je studie halverwege het jaar en dan je OV als vermist opgeven en een nieuwe krijgen en daar dan mee zwartrijden terwijl je niet meer studeerde?

• Jazeker
  • Nee zeker niet

0 stemmers

Dat was de stress 100% waard, OV chipkaart could never

3 likes

Huh staat je oogkleur op je paspoort?

3 likes

Staat haarkleur erboven? Lijkt me altijd zo nutteloos, kun je zo makkelijk veranderen.

7 likes

Blij dat allebei hier niet wordt gedaan eigenlijk. Nu al medelijden met de balie in het gemeentehuis ‘’Maar mijn ogen zijn niet bruin! Ze zijn een geroosterde hazelnotentint met een zweem van goud! En die van mijn kind zijn niet blauw, maar middendiep turqoise-grijs!’)

29 likes

Bij mij waren ze aan de balie wel een keer geïrriteerd dat ik een pasfoto gaf met wat langer donkerbruin haar en nu heb ik blond korter haar, haha toen zei die vrouw zo chagrijnig: heb je geen recentere foto?!?! Scusi, misschien heb ik het morgen weer donker?

2 likes

Oooh dit is in Italië, ik kreeg al even een error haha. Wel grappig dat dat erop staat.

2 likes

Dit inderdaad, ik weet het omdat ze allemaal de meest voorkomende combinaties hebben en het dus juist niet opvalt. :joy:

2 likes

Heb jij nu een screenprotector op je telefoon?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Maar wel een hoesje met verhoogde randen.

10 likes

Zat er al standaard op

3 likes