Ohh ik dacht dat het een andere bijzondere datum was gewoon als aanvulling
Haha nee maarja vind dat zoān zelfde vibe hebben
Ik heb dit vooral in het Engels, zeg altijd dat ik van 1969 ben
Hahaha jaaaa dit š„¹
Ik ook bah, vind het zo naar getsie. Ik had vroeger echt zoān navel wat helemaal naar buiten kon ploppen gatverdamme. Ik weet overigens niet wat voor navel ik heb nu, ik denk gewoon een klein rondje ofzo? Omdat ik met een navelbreuk ben geboren voelde het ook nog tot aan mn tienerjaren heel kut als iemand me daar aanraakte.
Vind jij het fijn als iemand aan je navel zit?
- Noooooo go away
- Ja wel oke
- Ja ik vind dit fijn (?!)
- Alleen als mn partner dat doet
0 stemmers
Ik word bijna misselijk van het typen va. De opties.
Ik kan er zelfs niet tegen als ik er zelf aan zit moet soms om schoon te maken maar ik vind het echt heel naar
Douchen tijdens onweer:
- Hell nahhhh
- Ja hoor prima
- ???
0 stemmers
Haha ik hoor het mijn moeder nog zeggen
Wat is dit voor kledingstuk?
- Dit is een wollen onderbroek
- Nee het zijn shorts, voor tijdens je terugkeer naar kantoor, duh!
0 stemmers
Ze zien me al aankomen met dat ding op kantoor
Oh in het zwart is het wel een āwollen onderbroekjeā https://shop.mango.com/nl/dames/broeken/wollen-onderbroekje_57065809.html
Maar nog steeds voor naar kantoor
Hahaha, ik zie mezelf al aankomen op kantoor in dit ding.
Hahahahhaha die foto ook met mantel erover, tasje in de hand, hahahahah
Ja want het was de enige manier om te betalen in de kantine op het hbo
Verder heb ik het echt nooit gebruikt
Heb je wel eens een man ontmoet die zonder ondergoed door het leven gaat (going commando)?
- Ja, een keer
- Ja, meerdere keren
- Nee, nog nooit
0 stemmers
Ik dus wel en ik vind dit zo vreemd. Gewoon zonder bescherming van je tere huid een spijkerbroek dragen! Sommige mannen hadden daadwerkelijk een achtergrond als commando en een ander gaf het argument āop een dag mee begonnen toen al mijn ondergoed in de was zat en daarna nooit meer begonnenā.
Bij mijn uni de enige manier om te kopieƫren.
Nee ergens anders! Maar stom dat dat bij meerdere zo was dan. Waarom eigenlijk niet gewoon pinnen
Zijn dit dan je exen? Heb echt geen idee wat voor onderbroeken de mannen waar ik niet mee slaap dragen haha, zou wel grappig zijn als die allemaal bloot zijn.
Hell no, dit zou een reden zijn om geen relatie te starten voor mij
Hahahaha ja ik probeerde eigenlijk indirect te vragen hoe je zoiets ontdekt, praten die mannen dan trots over hun gebrek aan ondergoed?