Nee dat kan idd niet, Den Haag is qua infrastructuur sowieso kwetsbaar omdat er geen ringweg is, en deze locatie is gekozen omdat het zo disruptief is. Ik hoop vooral dat we niet richting een Franse protest cultuur gaan waar voor elke staking of protest straks de snelwegen geblokkeerd worden. Want hoe meer de rechters dit accepteren, hoe moeilijker het wordt om voor andere protesten het blokkeren van snelwegen af te wijzen.
Ik ondervind wel last van qua makkelijk stad in/uit kunnen, maar vind dat niet erg en sta achter de demonstraties. Maar van mij mogen ze ook wel eens elders in het land een andere weg bezetten, maargoed.
Voor mijn gevoel ligt heel zeehelden en aanverwante wijken ook echt al jaaaaren open. Prinsestraat, Elandstaat etc. ook altijd opengebroken…
Wtf, echt heel veel en vaak? Ook elke dag meerdere keren per dag.
Het is een heel oud adres wat ook gelekt is dus vandaar waarschijnlijk, maar ik had geen idee hiervan.
Erasmusweg is nog wel open, die hebben ze paar weken geleden al aangepakt. Maar ja daar rijdt nu iedereen, net als de Dedemsvaartweg.
Bedenk me ook nog dat de binkhorst natuurlijk ook volledig open ligt, dus dat maakt het ook niet veel makkelijker.
@Xiomara zoals meerdere al aangeven, omrijden gaat niet zo heel makkelijk. Andere wegen liggen ope en zijn dus afgesloten waardoor de wegen die niet afgesloten (of dus geblokkeerd) zijn heel druk worden.
Ik merk al door die genoemde werkzaamheden sat met gewoon naar werk rijden veel drukker is en dan is de a12 niet geblokkeerd. Dus nu met die aangekondigde blokkades ondervinden veel Hagenezen dus echt hinder.
Bestel jij op thuisbezorgd vaak hetzelfde?
Ik bedoel dan niet hetzelfde restaurant maar bijv, altijd snackbar, of altijd pizza etc. Mn vriend wil standaard altijd alleen maar pizza, waar en wanneer dan ook.
- Ja ik bestel altijd wel hetzelfde gerecht
- Nee elke keer wat anders juist!
- Verschilt echt enorm
- Meestal hetzelfde
0 stemmers
Ja mijn vriend wil ook alleen maar pizza. Maar voor die vier keer per jaar dat we bestellen kan ik daar wel mee leven.
Wel vaak hetzelfde maar dat is vooral doordat het aanbod in mijn huidige stad gewoon matig is.
Oh ik bestel vaak juist hetzelfde omdat het echt een hel is om uit de +250 restaurants te kiezen
Mijn keuze is meer gebaseerd op de mogelijkheden die ik heb in onze woonplaats. 2, waarvan 1 restaurant ontzettend slecht is dus die valt gelijk al af.
Kan je niet op microsoft checken bij welk mailadres ze die pogingen doen?
Ik had het ook sinds december, soms wel meerdere keren per dag zo een mail. Heb 2 weken geleden met iemand van Microsoft gekeken en diegene zei wel dat de pogingen nog nooit zijn gelukt, maar ze kunnen er ook niet echt wat aan doen. Waarschijnlijk is je mailadres ergens ooit gelekt en komt het daardoor
Heb nu via website van Microsoft dat oude mailadres gesloten (die mailtjes kwamen dus binnen op mijn huidige mailadres) en zijn die mailtjes eindelijkkk gestopt, maar dat is dus wel wat lastig als het je huidige mailadres is
Ja die van mij ook, of kapsalon
Wat een armoe vind ik dat. De opties zijn hier al niet enorm veel en hiermee beperken we ons tot echt maar een paar zaken
Ja man het is zo lang zoeken. Dus vervolgens zit je op een luie zondag de halve dag te zoeken en dan laat je het maar weer ff zitten om vervolgens alsnog de meest sneue keus toch te doen “nah dominos dan maar?”
Heb jij wel eens in Duitsland wat op thuisbezorgd(lieferando) besteld?
Oke het heet daar Lieferando maar het is exact hetzelfde concept. Omdat ik te lui was om alle ingredienten te googlen heb ik een keer een pizza met HARD GEKOOKT EI erop gekregen. What the fuck.
- Ja beviel goed
- Nee
- Ja maar beviel niet goed
0 stemmers
Ik vind dit nog steeds zo raar. Een gekookt ei op een pizza. Doe normaal. Heb jij wel eens gekookt ei op een pizza gegeten?
- Ja regelmatig
- Nog nooit
- Een enkele keer
0 stemmers
Ei in het duits is gewoon ei
Er zit ook hardgekookt ei op de truffel pizza van de pizzabakkers maar nog nooit geprobeerd
Ja deh in nederland en overal doen ze ook vaak genoeg ei op pizza. Maar dan breken ze het en dan bakken ze het in de oven. Ik kreeg hardgekookte plakjes op elk stukje.
Op capricciosa (en quattro stagioni, die heeft dezelfde ingrediënten maar dan opgesplitst in delen) kan hardgekookt ei zitten, is mijn zusje’s favo!
Wij hebben een ‘nieuwe postcode’ dus wil praktisch geen restaurant hier bezorgen, jammer wel
Oja dat zeg je er niet bij