Nog nooit gehad
Mijn man wil die er altijd op en het is nog nooit gelukt zonder bubbels eronder
Kun je in de winkel vaak erop laten zetten en daar kunnen ze het beter
Dit. Ik kan echt niet zonder. Dankzij een vrije dure screenrprotector is mijn telefoon toch al bijna 4 jaar schadevrij.
Daar doen ze het vaker Goeie tip voor de volgende keer, dankje
Ja dit, hebben ze zo een speciaal apparaatje voor. Dubbel en dwars het geld waard ook, zit nu ook een scheur dwars over mn scherm maar enkel in de protector. Dus binnenkort weer even vervangen.
Wie klagen er meer, in jouw ogen:
- Mensen die dit jaar over welgeteld 15 dagen verdeeld over 4 maanden klagen dat het te heet is
- Mensen met een winterdepressie die straks onafgebroken 4 donkere maanden ingaan
0 stemmers
Er word vooral geklaagd als het warm is of als het regent.
Ja van deze 2 keuzes duidelijk zomerklagers, maar tussen zomer en regen weer de regenklagers.
Vergeet de sneeuwklagers versus de sneeuwliefhebbers niet!
Vind de klagers over de klagers de laatste tijd het meest dominant eigenlijk
Haha ik dacht vanmiddag nog: zodra het sneeuwt vind je mij hier!!!
Echt alleen leuk als je niet de weg op hoeft.
- Ja prima
- Nee nooit
- Twijfel
0 stemmers
Ik was net ergens en ik ben er nog steeds zo verbaasd over hoeveel mensen dat nog doen in de huidige maatschappij. Je kind zal maar (onbedoeld) op de foto worden gezet. Misschien ben ik een doemdenker, maar better safe then sorry.
Heb idd nee nooit gestemd. Door alle mobieltjes en engerds en darkweb.
In de tuin, prive, uiteraard lekker bloot rondlopen
Ik probeer wat passiever te leven ipv altijd de leidende/controlerende rol. Ik was het zeker wat betreft relaties zat om altijd die rol in te nemen. Deed ik helemaal zelf hoor, ook guys onbewust uitkiezen die goed daarbij aansloten (lees: geen beslissingen wilden maken). Mân passievere rol bevalt so far prima! Aka ik ben opeens in Portugal en wordt rondgereden van pastel de nata naar pastel de nata dus je vraagstelling is wat negatief jegens âpassief levenâ, maar voor mij juist goed!
Heb jij wel eens gehoord de het gouden streep van chokotoff?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij wel eens een gevonden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Oh voor de ja stemmers heb je het toen ook opgestuurd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik wist niet dat dat kon.
Vroeger als kind vaak zoân streep gevonden, maar ik dacht dat ze er al lang niet meer was.
Ik keek net een stukje expeditie Robinson en ik vroeg me af, is er nog iemand die dat kijkt?
- Ja trouwe kijker!
- Toevallig dit jaar wel maar kijk niet altijd/elk seizoen
- Vroeger wel gekeken maar de laatste paar jaar niet
- Nooit gezien.
- anders?
0 stemmers
- BNers, ook al ken ik die toch niet
- BNers, wantâŠ.
- Gewone Nederlanders
- Een combinatie van BNâers en gewone mensen
0 stemmers
- Ja ook liever gewone Nederlanders
- Ik vind het leuker met BNâers
- Een mix van beide vind ik het leukst
0 stemmers
Ik vond het vroeger wel leuker met gewone Nederlanders die niet meededen voor clout of om BNâer te worden lijkt mij veel leuker om gewone Nederlanders mee te laten doen. Vraag me af waarom er ĂŒberhaupt ooit gekozen is om alles met BNâers te doen.
Niet uitgebreid bloot zwemmen of spelen omdat ik het niet nodig vind, maar even omkleden (en ze nemen nog wel eens een spurt) of zand in het water afspoelen moet bij kleine kinderen wel kunnen hoor. Ik vertik het om heel spastisch te gaan doen omdat er misschien creeps rondlopen.