Haha nee heb wel enige tijd zonder kleding met ze doorgebracht en kwam er zodoende achter (de teller staat nu op 4)
Ik hoop dat deze mannen broeken met knopen dragen. Gatsie je velletje tussen de rits
Oftewel mannen die geen ondergoed krijgen met kerst
Dan moet je dus die zwarte onder de bruine variant dragen. Wat een kriebelfestijn voor je floef zal het zijn.
Ja by far vind ik dit het vervelendst. Ik had een vriendinnetje die gek was op smeerkaas, mijn god zeg. Mn moeder en zus weten zelfs nog hoe dat kind smakte als ze een boterham met smeerkaas at. Inmiddels heeft ze een baby met dezelfde roepnaam als ik. Toen zei mn moeder, nou zij* heeft iig wel goede herinneringen aan jou we moesten ook speciaal smeerkaas kopen voor de keren dat zij tussen de middag kwam eten bij ons lol.
Smeerkaas:
- Nah wel oke zo af en toe
- Geweldig superlekker wauw
- Gewoon nee
0 stemmers
Als ik 's nachts naar de wc ga
- Loop ik er in het donker heen
- Is er al een (nacht)lamp aan op de route
- Doe ik onderweg lampen aan
- Schijn ik mezelf bij met een zaklamp of telefoon
- Ik ga echt nooit 's nachts naar de wc
- Anders
0 stemmers
Eenmaal op de wc/badkamer
- Doe ik de lamp aan
- Schijn ik mezelf bij met een telefoon of zaklamp
- Laat ik de lamp uit
- Doe ik de lamp aan en houd ik één oog dicht
- Ik ga echt nooit 's nachts naar de wc
- Anders
0 stemmers
De lamp in de badkamer gaat automatisch aan, maar tussen 00.00 en 7.00 geeft ie alleen een heel zacht licht.
Wij hebben een lantaarnpaal schuin tegenover ons huis waardoor alles een klein beetje verlicht is. Ideaal want het is niet te fel maar je kunt wel fatsoenlijk alles zien.
Haha ik moet lachen om ‘doe ik onderweg de lampen aan.’ Ik zie helemaal iemand voor me die allerlei gangen doormoet met een middeleeuwse kandelaar voordat ie op de wc zit.
Wat handig! Ik ga kijken of wij dat ook kunnen regelen.
@Jumpsuit haha nou toen ik nog thuiswoonde was er alleen een toilet beneden en toen voelde dat soms wel zo
Je hebt zelfs van die dingen die je in de wc pot kan doen die licht geven.
Zie ik genoeg door het licht van de slaapkamer, dat ik net heb aangezet
Beschuit met smeerkaas, crackers, boterham, komkommer…
We hebben van die automatische lampjes op de gang, die aangaan als er beweging is. Die hebben we voor ons kind als ze 's nachts uit bed komt, maar ik heb er ook een in de badkamer en op de trap gezet. Zo hoef je niet in het donker te plassen, maar er is ook niet zoveel licht dat je gelijk helemaal wakker bent.
Je moet je dag met een goed ontbijt starten
Onze trapverlichting gaat automatisch aan als we de slaapkamerdeur openen. Ideaal want is super zacht licht maar je breekt niet je nek op weg naar de wc😂
Nav beautyblogtopic
Wanneer ik veel stuks van een bepaald product nodig heb…:
- pak ik alle producten uit het schap
- laat ik expres 1 of enkele producten over voor andere mensen
0 stemmers
Het zou niet eens in me opkomen om er eentje te laten staan eigenlijk
Je pakt toch gewoon wat je nodig hebt. Als er maar 1 stuk in het schap staat, laat je dat ook niet staan voor een ander lijkt me.
Oké maar stel het zijn er nog 5 ofzo
Haha ja nou dat laatste dan. Dan pak je toch gewoon alles, lijkt mij