Stel je persoonlijke vraag #45

Ik heb laat ik wat liggen gestemd omdat er één recente situatie in mij opkomt waar het kattenvoer dat ik vaak koop in de aanbieding was (1+1 gratis) en ik bewust 2 van de 6 zakken heb laten liggen (ik kocht er dus 4) voor een eventueel ander. Als er meer zakken waren geweest had ik er zeker 6 of 8 gekocht.

Maar ik heb daar verder niet heel erg bij stilgestaan en misschien had ik het wel allemaal gekocht als er maar 4 zakken in totaal waren.

4 likes

Ze zijn er toch voor om gekocht te worden?

3 likes

Oh, kon me er ook niets bij voorstellen, maar dat heb ik wel eens gedaan. Supergoede aanbieding en weinig voorraad, sorry not sorry, alles is voor mij.

2 likes

Nou als mijn appie weer een keer het juiste grind op voorraad heeft dan koop ik alles hoor, het is altijd uitverkocht

2 likes

Zou je deze versie van the Kardashians kijken?

• Ja
  • Nee
  • Als ik er toevallig langs zap zou ik blijven hangen
  • Ik kijk sowieso naar The Kardashians

0 stemmers

3 likes

Abso fekking lutely

5 likes

Dit doet mij denken aan dat mijn vader vroeger altijd eerst een boterham met roggebrood (dus roggebrood als beleg) moest eten voor hij ander beleg mocht, klinkt zo treurig hahaha.

Roggebrood?
  • Ja lekker, zelfs als beleg op normaal brood
  • Ja gewoon lekker
  • Neutraal
  • Nee walgelijk

0 stemmers

4 likes

Huh maar als je boodschappen achterlaat voor een ander, en die koopt het dan, dan is het weer op.
Zo werkt het toch niet… de winkels krijgen bovendien elke dag voorraad dus als er meer nodig is moet je meer kopen en dan gaan ze ook meer bestellen.

10 likes

Oldtimers alleen om te zien haha.

3 likes

Ja ook qua onderhoud etc. Zou ook veel te bang zijn er een deukje in te rijden :sweat_smile:.
Ja misschien al hobby leuk om te hebben, maar als “vaste daarmee ga ik naar m’n werk auto”, liever niet

1 like

Als tweede auto wil ik wel een oldtimer in zo’n felle kleur.

9 likes

dream car :heartpulse:

26 likes

Ja dat moeten ze dit jaar echt gaan afschaffen want mijn vriend wil mijn auto verkopen en een young timer daarvoor in de plaats kopen

1 like

Hoofdpijn, maar komt denk ik door het benauwde weer.

2 likes

Ik had een matzwarte auto en I loved it. Was een Dodge uit 1971 en de vorige eigenaar dacht ‘leuk maken we politieauto van’ dus hij was matzwart met witte deuren hahaha. Mn plan was ook eigenlijk om de deuren ook zwart te maken maar toen stelde ik dat te lang uit en raakte ik gehecht aan de witte deuren :’)

11 likes

Hahahaha omg!! Ik hoop het niet. Word tijd dat ik mijn banden ga verwisselen

5 likes

Hoeveel weekendagen heb je de komende vier weken nog beschikbaar? Overdag/in de middag gaat het dan om.

Context: we gaan verhuizen en heb hulp gevraagd, maar onze vrienden zeggen bijna allemaa: ik heb geen tijd en zit alle weekenden vol de komenden weken. Ik heb zelf echt 1 en een halve afspraak in mijn agenda…?

• 1 dag
  • 2 dagen
  • 3-4 dagen
  • 5-6 dagen
  • 7-8 dagen

0 stemmers

Edit even los van of je überhaupt wil helpen :innocent:

4 likes

Jaa was ook echt een fijne auto en ik mis 'm nog heel erg, maar zat jammer genoeg echt meer werk aan dan ik tijd voor had. (Heb er nu wel een andere ook heel fijne oldtimer voor in de plaats)

En ja zo stom van die deuren haha maar ik kon 'm me ook echt niet meer zonder voorstellen. Het zwaailicht dat er opzat ging me dan wel weer net iets te ver

3 likes

Mijn september zit ramvol. Heb nog 1 dag vrij omdat er 1 afspraak is verplaatst. En dan heb ik nog aantal dingen afgezegd omdat ik niet te vol wilde zitten :-1:

2 likes

Shit ik ben 0 dagen vergeten toe te voegen :see_no_evil:

• 0 dagen

0 stemmers

1 like