Nou als mijn appie weer een keer het juiste grind op voorraad heeft dan koop ik alles hoor, het is altijd uitverkocht
Zou je deze versie van the Kardashians kijken?
- Ja
- Nee
- Als ik er toevallig langs zap zou ik blijven hangen
- Ik kijk sowieso naar The Kardashians
0 stemmers
Abso fekking lutely
Dit doet mij denken aan dat mijn vader vroeger altijd eerst een boterham met roggebrood (dus roggebrood als beleg) moest eten voor hij ander beleg mocht, klinkt zo treurig hahaha.
- Ja lekker, zelfs als beleg op normaal brood
- Ja gewoon lekker
- Neutraal
- Nee walgelijk
0 stemmers
Huh maar als je boodschappen achterlaat voor een ander, en die koopt het dan, dan is het weer op.
Zo werkt het toch niet… de winkels krijgen bovendien elke dag voorraad dus als er meer nodig is moet je meer kopen en dan gaan ze ook meer bestellen.
Oldtimers alleen om te zien haha.
Ja ook qua onderhoud etc. Zou ook veel te bang zijn er een deukje in te rijden
.
Ja misschien al hobby leuk om te hebben, maar als “vaste daarmee ga ik naar m’n werk auto”, liever niet
Als tweede auto wil ik wel een oldtimer in zo’n felle kleur.
Ja dat moeten ze dit jaar echt gaan afschaffen want mijn vriend wil mijn auto verkopen en een young timer daarvoor in de plaats kopen
Hoofdpijn, maar komt denk ik door het benauwde weer.
Ik had een matzwarte auto en I loved it. Was een Dodge uit 1971 en de vorige eigenaar dacht ‘leuk maken we politieauto van’ dus hij was matzwart met witte deuren hahaha. Mn plan was ook eigenlijk om de deuren ook zwart te maken maar toen stelde ik dat te lang uit en raakte ik gehecht aan de witte deuren :’)
Hahahaha omg!! Ik hoop het niet. Word tijd dat ik mijn banden ga verwisselen
Hoeveel weekendagen heb je de komende vier weken nog beschikbaar? Overdag/in de middag gaat het dan om.
Context: we gaan verhuizen en heb hulp gevraagd, maar onze vrienden zeggen bijna allemaa: ik heb geen tijd en zit alle weekenden vol de komenden weken. Ik heb zelf echt 1 en een halve afspraak in mijn agenda…?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3-4 dagen
- 5-6 dagen
- 7-8 dagen
0 stemmers
Edit even los van of je überhaupt wil helpen ![]()
Jaa was ook echt een fijne auto en ik mis 'm nog heel erg, maar zat jammer genoeg echt meer werk aan dan ik tijd voor had. (Heb er nu wel een andere ook heel fijne oldtimer voor in de plaats)
En ja zo stom van die deuren haha maar ik kon 'm me ook echt niet meer zonder voorstellen. Het zwaailicht dat er opzat ging me dan wel weer net iets te ver
Mijn september zit ramvol. Heb nog 1 dag vrij omdat er 1 afspraak is verplaatst. En dan heb ik nog aantal dingen afgezegd omdat ik niet te vol wilde zitten ![]()
Shit ik ben 0 dagen vergeten toe te voegen ![]()
- 0 dagen
0 stemmers
Ik heb aften en ontstoken tongamandelen ![]()
Wow ik ben verbaasd dat niemand vuurstickers wil, dat lijkt me juist geinig (ja ook afgezaagd en cliché maar daarom juist). Lijkt mij dus juist leuk als alle auto’s gek bestickerd en beschilderd zouden zijn op allerlei manieren en met gekke kleuren en patronen etc. Maar onpopulaire mening dus
Bij mij zit een weekend vaak al ‘vol’ als er 1 overdag-afspraak staat. Als ik de hele week werk en dan nog beide weekenddagen plannen heb raak ik echt oververmoeid, dus houd altijd 1 dag leeg. Verhuizingen worden meestal wel vroeger dan 4 weken vooraf gepland in mijn ervaring, misschien speelt dat ook mee? Hoe dan ook wel zuur dat echt niemand kan ![]()