Ben jij een goede klusser?
- Nee absoluut niet
- Mwah wel oke
- Ja ik ben een goede klusser
0 stemmers
Ben jij een goede klusser?
0 stemmers
Ja en ik heb zelfs gedaan alsof ik een heel jong kind was omdat ik dan bij de kids choice awards vooraan mocht staan, ben op mān knieĆ«n door die rij geschuifeld (omg) om haar te zien optreden
Ja, mega chill met een lange zit!
Ik vond die film raise your voice zooooo mooi. Zo verdrietig, zielig en romantische tegelijkertijd
En a cinderella story vond ik ook ge-wel-dig. Vooral die jurk.
Ja, maar ik lees niet in mān boek als ze met mān haar bezig is, dat vind ik toch wel onbeleefd.
Ik pak hem wel gelijk als er verf moet intrekken en ze weg loopt.
Nee maar heb wel eens mijn ipad meegenomen om serie te kijken. Ik kan echt geen 6 uur lang praten over wanneer ik nog op vakantie ga oid
Ik ben echt nooit langer dan 30 minuten bij de kapper
0 stemmers
Maar niet onzin als stucen, vloeren leggen etc.
Heb er 1 keer van 10 tot half 5 gezeten, haha. Maar meestal laat ik het knippen en verven en dan ben je wel even bezig ja.
Love mijn kapper trouwens nu. Allemaal jonge meiden en lekker de hele tijd praten over mijn levens updates, of nouja vooral mijn dating leven. Ga ook maar 2 keer per jaar, maar ze weten altijd alles nog, hahah.
Ik bied het vaak wel aan maar ben altijd rete blij als ze me toch niet vragen haha.
Haha ja uit beleefdheid zeg je het dan en als ze zeggen dat het niet hoeft doe je een vreugdedansje
Ik vind het juist super vervelend om vrienden te vragen om te helpen met verhuizen of klussen. Anderen zijn altijd net wat minder voorzichtig met je spullen als dat je zelf zou zijn. En ik voel me ook gewoon bezwaard als iemand zo veel moeite voor mij doet.
Thatās what friends are for?
Lalalalaaaa Uhoehahuaha
Ja mijn ereader voor als de verf moet intrekken idd
Anders geeft ze me tijdschriften van een half jaar oud of kijk ik op mijn telefoon.
Haha ja dit!! Echt zoān specifieke ervaring die ik heel gezellig vind
Voor de mensen met een/meerdere katten, als deze moeten overgeven, doen ze dit dan op een kleed/het bed/ander textiel?
0 stemmers
Ik heb een hoogpolig kleed liggen met twee katten in huis en realiseerde me vandaag dat ze eigenlijk vaker random ergens overgeven en nauwelijks op het kleed? Terwijl je toch vaak hoort dat katten juist precies op het kleed oid overgeven.
Sorry voor deze random polls
Heb jij al het nieuwe Hoe Overleef Ik-boek gekocht?
0 stemmers
Heb jij op dit moment ook een (quarter)midlifecrisis en zou je het liefst alles om willen gooien?
0 stemmers
Denk je dat Gio en Jade ooit nog bij elkaar komen?
0 stemmers
Koop jij wel eens Happy Socks?
0 stemmers
Volg je op dit moment veel politiek nieuws?
0 stemmers
En denk je dat Baudet in november echt geen lijsttrekker meer gaat zijn?
0 stemmers
Oh ik ben juist op de spullen van een ander nog zuiniger dan op die van mezelf
Ik koop alleen happy socks als cadeau lol