Stel je persoonlijke vraag #45

Op die manier ben ik wel ietsjes gerustgesteld

1 like

de hele buurt danst met ons mee
alleen de domme katten zeggen neeeeheee :notes:

4 likes

Lol weer wat geleerd over mijn vriend? Zelfs met een uitleg erbij wat het zo interessant maakt en een tijdsindicatie wanneer de laatste keer was dat hij er aan dacht (tussen 7 en 8 vanavond)

26 likes

Ik heb sowieso totaal geen inzicht in geld dus voor mij voelt alles gratis

13 likes

Jawel :joy: ik heb in de krant gelezen (wel de kranten app) (of iig ergens wat geen tikkietokkie is) dat een girl dinner dus is als je vriend er niet is en dat je dan dus niet hoeft te koken en je dan dus een augurk en een blok kaas ofzo eet

Want als je kerel er is dan moet je natuurlijk voor m zorgen en voor jezelf hoeft dat niet :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Maar ik vind trad wives wel veel erger (ja ik heb hier dus ook over gelezen in de krant en de flair)

1 like

Hahahaha ik gaf hierboven letterlijk hetzelfde voorbeeld (augurk en kaas)

2 likes

Hahahaha ja ik vond die wel goed klinken :grimacing: (niet om te eten als avondeten hahaha)

2 likes

Omg :disappointed:
Betty Friedan draait zich om in haar graf.

2 likes

Van k3 alleen de laatste versie. En qua sinterklaas heb ik Stefan de Walle wel eens gezien in de tram. Telt dit ook als Sinterklaas? :joy:

4 likes

Donnie! Haha

Hahahahah dit is echt šŸ«¶šŸ»

3 likes

@Alpacamybags volgens mij had jij vandaag nog een tiktok afkorting op insta waar ik niks van snapte :smiling_face_with_tear: ytkky ofzo?

1 like

If you know you know!

Iykyk

5 likes

Hij heeft gereageerd met regelmatig is dit maandelijks of jaarlijks???

2 likes

Oh ik zie juist leuke volgens mij (ook) vrijgezelle vrouwen voorbij komen die gewoon geen zin hebben om te koken en dan een noedelsoepje maken ofzo.

It’s not that deep

11 likes

Nee het zijn toch random losse items bij elkaar die dan samen een girl dinner vormen? Dus blokjes kaas, 3 augurken, een handje pinda’s en 3 oreo’s bijvoorbed

9 likes

Oja godver ik doe hier aan mee zonder het door te hebben :joy: maar inderdaad wat @ZusjevanJoost zegt

2 likes

https://www.tiktok.com/@liviemaher/video/7232130214506057003

Hier is de originele video. Het is gewoon geen zin om te koken eten. Ik kan er wel om lachen hoe herkenbaar het is.

4 likes

Lol, maar als de trend medieval peasant dinner zou heten zou ik er al minder associaties bij hebben maar van ā€œgirl dinnerā€ krijg ik associaties van diet culture en weinig eten en snel vol zitten en dun moeten zijn en oh nee ik doe het wel op een wortel en een stok bleekselderij.
Maar überhaupt lijkt me bordjes op social media delen met miljoenen mensen met kijk hoe weinig eten erop zit gewoon helemaal niet wat de wereld nodig heeft. Laat staan tieners, ofzo.

5 likes

Nou ik eet heel vaak girl dinner en heb zwaar overgewicht :joy: elke dag kaasplankje

4 likes