Och (mannelijke) fysio’s zijn de barmannen van de paramedici. Not to be trusted most of the times.
Een kleine crush vind ik niet zo erg, dat ik verliefd was is lang geleden en vond ik voor mezelf geen ramp (hij was gewoon heel leuk en we hadden een goede klik) maar ben wel van fysio gewisseld.
@Infidel Dat vind ik meteen een heel ander geval! En ook raar van hem
Ik mocht er een kaart met de stappen bij houden want zo’n plaatje begrijpen is voor mij alsnog heel lastig
En @Peachpuff ik bestelde vroeger altijd een gevuld heertje
Nee die smaken naar avocado
Wat fijn! En dit doet mij weer denken aan die gekleurde taartpuntjes in een doosje als hulpje bij breukdelen op de basisschool
bij SG heb je ook wel shortcuts, beter kijken
Nou dat verschilt dan per vestiging, ik voel me daar ook altijd zo opgesloten. Het gebrek aan daglicht helpt ook niet.
Ja hier ben ik het helemaal mee eens! Ik heb me één keer hieraan gewaagd en het ging helemaal mis.
Ik stond hoogzwanger bij de kaasboer (meestal haalde ik kaas in de supermarkt) en iedereen gaf aan hoeveel ons of pond hij wilde. Ik was dus hoogzwanger en om de één of andere vreemde reden wordt er door de oudere generatie ook vaak gesproken over het gewicht van een baby in ponden.
Dus toen ik aangaf hoeveel kaas ik wilde, dacht ik door dit alles aan ponden en vroeg om 8 pond kaas. Wat dus 3,5 kilo is haha. De verkoper keek mij aan en liet zien hoeveel hij af ging snijden en ik was helemaal tevreden (was denk ik 400 gram?).
Thuis aangekomen was ik helemaal trots dat ik eindelijk iets in ponden had besteld en vertelde dat ik 8 pond had gekocht. Toen kwam ik erachter dat dat dus veel meer is ik laat het tegenwoordig gewoon bij grammen.
Maar vond je dit dan niet zwaar om te tillen
dat is alleen voor de zussen van Anna en Clara hoor!! (groetjes, een ex SG-zus)
Mn oom had een kers?! In zn neus gedrukt en het moest er zelfs via de huisarts eruit worden gehaald. Ik snap nog steeds niet goed hoe dat zo moeilijk eruit te kregen was want dat is niet zo hard als een knikker oid.
Wat doe jij met Ikea kast onderdelen die overbodig zijn? Bijv een pootje voor onder een kast die je niet gebruikt hebt omdat je mooiere pootjes erbij gekocht hebt, zo’n houten verlengstukje waar je bijna tijd 1 teveel van hebt, van die vastmaakstukken voor aan de muur die je niet gebruikt hebt…
- Ik gooi alles direct weg
- Ik bewaar t, misschien heb ik 't over 3 jaar ofzo nog nodig
- Ik laat t paar weken rondslingeren en dan gaat t alsnog weg
0 stemmers
Ik sta nu namelijk op zo’n punt dat ik niet weet of ik 't moet weggooien of niet hahahaha
Ik gooi het weg, want ik weet als ik het ooit nog nodig heb kan ik het toch nooit meer vinden.
Hahaha nou ik ben nu juist aan t sorteren zodat ik 't hopelijk over X jaar nog wel terug kan vinden. Maar ik denk dat ik de grote dingen zoals die ronde pootjes weg ga gooien, want die andere pootjes zijn toch veel mooier, en dat ik de rest voor de zekerheid wel gewoon bewaar. Die extra houtjes en schroefjes heb ik misschien nog wel eens nodig wanneer ik weer verhuis en er iets afbreekt ofzo…
Die kan je ook eventueel gewoon in de winkel ophalen bij de balie!
Dit is een punt van volwassenheid wat ik ooit hoop te bereiken.
Hahha precies dit, ik ben het gewoon kwijt over x jaar ook als ik het wel bewaar
Prop het in een zakje in de onderste la
Hoe oud ben je en wat wil je houden?
- ik ben <25 jaar en ik wil pond en ons
- Ik ben <25 jaar en ik wil gram en kilo
- ik ben 25-29 jaar en ik wil pond en ons
- Ik ben 25-29 jaar en ik wil gram en kilo
- ik ben 30-34 jaar en ik wil pond en ons
- Ik ben 30-34 jaar en ik wil gram en kilo
- ik ben 35-39 jaar en ik wil pond en ons
- Ik ben 35-39 jaar en ik wil gram en kilo
- ik ben >40 jaar en ik wil pond en ons
- Ik ben >40 jaar en ik wil gram en kilo