Maar jij bent ook een Nederlander haha.
Denk alleen dagelijks aan een Griekse reis en Griekse monumenten (âmonumentenâ)
Ja je kan een stip tekenen op je bb toch? En als ze die dan van hun eigen voorhoofd proberen af te halen ipv de spiegel snappen ze het concept dacht ik.
Mijn man antwoord doodserieus zeker 1x per week, hoezo? ![]()
Maar is het ook serieus?
hoe dan haha
Wooh zo laat pas
Mijn kind is 9.5 maand en in de sprongetjes app stond dat ze nu wel gaat zoeken naar papa/mama in de kamer als ze die in de spiegel ziet. Dat zien we nu wel heel duidelijk. Ik had niet verwacht dat ze zichzelf niet zou herkennen nog omdat ze wel zwaait naar zichzelf.
Object permanentie komt ook pas rond deze periode, ook nooit over nagedacht.
Ik denk eigenlijk aan heel veel dingen op dagelijkse basis en ik dacht dat iedereen dat wel had haha. De Grieken en Romeinen, eilanden in de Pacific, El Niño en andere natuurverschijnselen komen wel dagelijks voorbij. Nu ik erover nadenk zijn het veel dingen die ik geleerd heb op de middelbare school die zo random voorbij komen gedurende de dag
. Nja ik kan ook uren lang Google Mapsen dus misschien is er een correlatie.
Ja en soms ook door een bepaald boek of serie, door Outlander moest ik veel denken aan de middeleeuwen, geneeskunde van die tijd maar zo zonder aanleiding is het niet iets wat veel bij me opkomt
Outlander speelt zich ruim na de middeleeuwen af
Maar wat denk je dan dagelijks over de Romeinen? En heeft het inderdaad een directe aanleiding of is het echt zoiets als dat je bijvoorbeeld naar de wc gaat en dan denkt âoh ja dat ging toch echt anders bij de Romeinenâ ofzo?
Ik weet nu al dat ik dit meerdere keren per week random ga denken de komende tijd
Ik denk elke dag wel aan Nero. Ik weet ook helemaal niet veel over deze onderwerpen, meer een snel voorbijgaande gedachte als ik op de fiets zit of zo
.
Zo echt he, ik zag hem en MOEST hem hebben. Echt een goede inhoud.
Ik had eerst een collega die altijd als Kramer de deur op de afdeling opendeed echt fab
Met een andere collega deelde ik altijd Ab fab referenties, daar moet ik ook echt vaak aan denken
Ik wil hem ook hebben!! Ook lekkere geurtjes
Mijn vriend zegt net âmaandelijksâ. SORRY WAT?!
Situatie:
Je hebt voor 220 euro online kussens voor een tuinset gekocht. Bij levering blijken de kussens echter van belabberde kwaliteit en wil je ze retourneren. Na contact met de klantenservice wordt toegezegd dat het aankoopbedrag wordt teruggestort en dat je de kussens mag houden. Je checkt het nogmaals, maar nee, de kussens hoeven niet geretourneerd, je mag ze zelf weggooien. Dit staat ook nog eens letterlijk zo in een mail die je krijgt.
Het wordt verder keurig afgehandeld, na twee dagen heb je het bedrag al terug.
Wat doe je met de kussens? Die dus niet goedkoop waren, maar voor jou inmiddels gratis, en van slechte kwaliteit.
- Verkopen
- Weggeven
- Weggooien
- Houden
- Anders
0 stemmers
Mijn vriend wil ze nog proberen te verkopen (niet voor de aankoopprijs, maar 30-50% oid), maar ik vind het genant om geld te vragen voor die dingen.
Gemiddeld genomen maandelijks maar alleen omdat mijn vriend hier zooo vaak naar verwijst als er iets gebeurt wat ook in een Seinfeldaflevering is voorgekomen. Als hij alles weer voor de zoveelste keer aan het herkijken is kan dat oplopen tot meerdere keren per dag.
Gratis afhalen op marktplaats. Vast iemand blij mee!