Ik denk dat jij of je ouders 3000 gram en 4000 gram verwarren met 3 of 4 pond. Maar dat is niet hoe ponden werken.
Ja het is zeker ook weinig. Mn ouders kunnen ook niet vaak genoeg herhalen dat mn neef maar 1 pond was en dus maar een pak suiker woog ofzo en hoe die nu zo’n grote man is blabla.
Ja ik vind dat ook leuk!
Wij hadden overigens geen telefoonnummer of andere hint naar wel of geen kraambezoek gedaan en dat vonden heel veel mensen (lees: mijn moeder en co) ook heeeeeeel raar
Een pak suiker is 1 kilo
Maar 1 pond is niet 1 kilo he (en dus een pak suiker). Mijn ouders zeiden ook altijd dat ik maar anderhalf pak suiker woog, maar dat is dus 1500 gram
Ik vind negatieve sfeer te zwaar geladen, ik vind het hier niet zo negatief of heb daar iig geen last van. Maar ik vind wel de actieve kinderhaat en mensen die daar hun hele identiteit van maken hinderlijk. Zodra er iets over baby’s voorbij komt direct het als vivaforum bestempelen vind ik gewoon een beetje overdreven en kinderachtig.
Je neef woog 500 gram bij zijn geboorte? Dan zou je tante zijn bevallen rond een termijn waar baby’s over het algemeen nog niet levensvatbaar zijn.
Misschien zit ze gewoon te trollen haha
Ja die was wel prematuur. Waarom zou ik erover trollen wtf . Ze zeiden alleen altijd ja hij woog maar een pak suiker.
Dat kan, maar een pak suiker is een kilo en niet een pond (500 gram) haha
Je bent 18-25 en je krijgt een cadeaubon, waar ben je het meest blij mee?
- H&M
- Zalando
- Bol
- Myjewellery
- Fashion cadeau
- Beauty cadeau
- Douglas/ ici paris
- Rituals
- Een andere die te koop is bij ah namelijk
0 stemmers
Ik vind de beautymerken bij Zalando diverser/interessanter dan die je alleen bij Ici of Douglas hebt. Zou er ook sneller wat koper, denk ik!
Huh is hier een negatieve sfeer?
Jaa ik vond het nu ook overdreven want ik heb er nu zelfs wat van geleerd haha. Op een of andere manier dacht ik dat baby maten random waren en dat pas vanaf 100 nogwat de lengte werd gemeten van het kind hahaha.
Dit doet toch maar 1 iemand?
juist antikinderachtig
nou toen het van de week zo warm was, waren er een paar forummers ook flink oververhit
Ik vind Bijenkorf altijd heel fijn om te krijgen!
Ik zeg ‘de mensen die’ en had het over het algemeen op het forum, maar dus in deze situatie over die ene ja.
It’s not that deep. Het is gewoon een standaard iets om op een kaartje te zetten, stukje info over de baby wat ouders leuk vinden om te vertellen (los van de naam valt er verder ook nog niet zo veel te melden ). Net als bijv. het tijdstip, dat is verder ook niet boeiend om te weten maar wordt toch vaak vermeld.
Ik heb het er niet op gezet met het idee van kleertjes kopen ofzo. En als je het stom vindt, zet je het er niet op, ook prima toch?