Stel je persoonlijke vraag #45

Ja tuurlijk, bedoel dat zij hele beperkte kennis hebben eind 1700, laat staan de middeleeuwen

1 like

Oh ik dacht direct “weggooien” want iets wat ik zelf niet wil hebben vind ik dan ook niet leuk om aan een ander te geven. Maar sowieso anders weggeven.

Ik eet dus nooit witlof maar gister at ik bij vrienden witlof en ik heb zo’n last van mn maag en darmen vannacht en vandaag joh. Maar ik denk dat dat niet nou daarvan kan komen. Anyway

Eet jij wel eens witlof?

• Ja regelmatig
  • Nooit
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

1 like

Ik kook er zelf nooit mee maar eet het zo nu en dan bij mijn vader

1 like

Dit was uit de oven, was wel echt lekker maar heel machtig. Ik eet het zelf echt nooit. Die combinatie was jij zegt lijkt me eerlijk gezegd niks, dat is toch heel bitter?

Als Mc Donalds compleet zou verdwijnen. Het bestaat ineens niet meer. Zou je dat jammer vinden?

• Nee boeit me echt helemaal niet
  • Ja heel erg
  • Nouja, een beetje
  • Bestwel kut

0 stemmers

2 likes

Denk dat ik ze voor een hondenkussen oid zou gebruiken.

1 like

Dit of voor op de camping/strand/festival ofzo @Fredje

1 like

Heb jij al nagedacht over een kerstboom dit jaar?

• Oh nee nog lang niet
  • Ik wil sowieso geen kerstboom
  • Ja heb er al wel een beetje over nagedacht wat ik wil dit jaar

0 stemmers

De hal is bestwel hoog qua plafond en toen ik vannacht wakker lag van de buikpijn dacht ik ineens aan het zetten van een kerstboom. Terwijl ik daar het geduld niet eens voor heb.

3 likes

Niet per se echt over nagedacht, want ik wil gewoon elk jaar een kerstboom, dus niet heel ingewikkeld.

Wil wel graag vermelden dat het over 100 dagen al kerst is :star_struck: :christmas_tree:

7 likes

Wil je dan altijd een echte of een neppe?

Ik ben zelf opgegroeid met elk jaar een echte. Maar daarna op kamers, in appartementen, etc. Gewoond. Daar sleep je niet zo snel een echte boom in huis in de lift ofzo lol. Nu wil ik graag een enorm grote echte, waar alle naalden waarschijnlijk elke dag er alweer naast liggen maarja.

1 like

Ik neem altijd een echte, meestal rond de 180cm en versiering is rood met goud. Geen andere opties mogelijk voor mij :smile:

4 likes

Welke app is dit?

3 likes

Oei ik groei

2 likes

Ik vind dat ook echt : “The classic” haha maar ja is wel sfeervol. En wel of geen slingers/sliertjes? Ik heb ooit een zilveren blauwe kerstboom geprobeerd. Omg never again.

1 like

Het was inderdaad dagelijks maar niet elke dag.

1 like

Ik ga 1000% een echte de lift in slepen dit jaar. Eindelijk ruimte voor.

2 likes

Ja als ze er zon gaas omheen doen kan het wel. Zelf nooit gedaan omdat ik met kerst toch altijd weg ging maar dit jaar komen ze hier. Vind een echte boom ook wel veel mooier!

2 likes

Gesneden opbakken in wat balsamico azijn en een klein beetje bruine suiker. Echt mega lekker.

4 likes

Ik kan me niet heugen dat ik het ooit met iemand heb over de oude Grieken of Griekse mythologie maar ik denk er wel vaak aan. Ook aan Sappho en de Odyssee (en er zijn blijkbaar best wel veel bouquet romans over hades en Persephone @Baratheon :grimacing::sunglasses: dus dan denk ik er dus ook aan).

En dat Zeus echt een lul was. En al die andere goden ook. En Xena warrior prinses.

4 likes

Ja of quiche met witlof, peer, blauwe kaas en noten

3 likes