Stel je persoonlijke vraag #45

Ik heb het er alleen opgezet omdat het mooier stond voor het design hahaha.
Wat ik echt lelijk vind is telefoonnummers op een geboortekaartje. Mensen die ik er een stuur hebben mijn nummer wel hoor.

6 likes

Ja, echt dom maar heb hier dus echt nooooit bij stilgestaan hahaha. Nu koop ik alsnog altijd een boek en een thuisbezorgdbon als kraamcadeau, maar zou bijna voor een perfect passend baby blazertje gaan met deze kennis.

9 likes

Vooral die thuisbezorgd bon vind ik echt een winner haha

13 likes

Wie dan?

1 like

Daarom had ik een kledingmaat erbij gezet.

Op het kaartje? Dit heb ik echt nog nooit gezien :dizzy_face: En wat doe je met mensen die 3/4/5 weken later op kraamvisite komen?

5 likes

Een van mijn katten heeft meerdere keren op een schaaltje gekotst. :joy:

2 likes

Die moeten het niet wagen om met kleertjes aan te komen!!

4 likes

Daar had ik niet bij stilgestaan. Maargoed uiteindelijk geen kraamvisite kunnen ontvangen door opname van mij en kind en covid. Dus uiteindelijk ook geen problemen ervaren haha.

Ik doe meestal een aantal maatjes groter. Mensen krijgen vaak toch al de kleinste maatjes of hebben ze zelf al een hoop van. En inderdaad een thuisbezorgd bon. Zo hoeven de ouders een avondje niet te koken als ze een zware dag/nacht hebben gehad.

2 likes

Of gewoon naar lijstje.nl :face_in_clouds:

1 like

Of gewoon geen kleren geven, want het is toch bijna nooit je eigen smaak.

15 likes

Ja geef cadeaubonnen van winkels waar je de bon ook aan kleding voor moeders kan uitgeven :pray:t3:

20 likes

Nou wel ruimte overlaten voor een gedichtje over hoeveel teentjes het kind heeft (surprise het zijn er 10, who would’ve thought)

3 likes

Oh joh! Ik had echt geen idee. Wist ook helemaal niet dat die maten de lengte zijn. Ik snap echt niks van babykleren en geef dat expres ook nooit. Geef meestal houten regenbogen en inclusieve voorleesboekjes enzo. Jij had laatst ook een leuk boekje gedeeld dat ik wil geven als m’n nichtjes kind 1 wordt

4 likes

Als je oude foto’s ziet van jezelf van vroeger (toen je kind/jongvolwassen was) welk gevoel overheerst dan (in de meeste gevallen)?

• Nostalgie
  • Melancholie
  • Blijheid
  • Droefheid (anders dan nostalgie of melancholie)
  • Een andere emotie
  • Ik heb hier nooit echt emoties bij

0 stemmers

2 likes

Eerlijk… dit is zooo slim!

1 like

Ligt er wel echt heel erg aan welke periode overigens, van baby tot aan een jaar of 7/8 vooral nostalgie, maar 8 t/m 12 vooral heel droevig.

5 likes

Is ook wel echt een beperkte poll, kan me voorstellen dat het nogal kan verschillen

1 like

Als ik foto’s zie van 0-4 jaar dan zie ik een heel vrolijk en blij kind. Vanaf groep 3 (tot ik ging studeren) ging het eigenlijk bergafwaarts, als ik de foto’s zie herinner ik me weer hoe ongelukkig ik was en hoe onbegrepen ik me voelde. Droefheid overheerst doordat ik zie wat voor een strijd het is geweest. Gelukkig nu met de juiste hulp weer op m’n pootjes terecht gekomen :pray:t3:

5 likes