Stel je persoonlijke vraag #45

Van k3 alleen de laatste versie. En qua sinterklaas heb ik Stefan de Walle wel eens gezien in de tram. Telt dit ook als Sinterklaas? :joy:

4 likes

Donnie! Haha

Hahahahah dit is echt šŸ«¶šŸ»

3 likes

@Alpacamybags volgens mij had jij vandaag nog een tiktok afkorting op insta waar ik niks van snapte :smiling_face_with_tear: ytkky ofzo?

1 like

If you know you know!

Iykyk

5 likes

Hij heeft gereageerd met regelmatig is dit maandelijks of jaarlijks???

2 likes

Oh ik zie juist leuke volgens mij (ook) vrijgezelle vrouwen voorbij komen die gewoon geen zin hebben om te koken en dan een noedelsoepje maken ofzo.

It’s not that deep

11 likes

Nee het zijn toch random losse items bij elkaar die dan samen een girl dinner vormen? Dus blokjes kaas, 3 augurken, een handje pinda’s en 3 oreo’s bijvoorbed

9 likes

Oja godver ik doe hier aan mee zonder het door te hebben :joy: maar inderdaad wat @ZusjevanJoost zegt

2 likes

https://www.tiktok.com/@liviemaher/video/7232130214506057003

Hier is de originele video. Het is gewoon geen zin om te koken eten. Ik kan er wel om lachen hoe herkenbaar het is.

4 likes

Lol, maar als de trend medieval peasant dinner zou heten zou ik er al minder associaties bij hebben maar van ā€œgirl dinnerā€ krijg ik associaties van diet culture en weinig eten en snel vol zitten en dun moeten zijn en oh nee ik doe het wel op een wortel en een stok bleekselderij.
Maar überhaupt lijkt me bordjes op social media delen met miljoenen mensen met kijk hoe weinig eten erop zit gewoon helemaal niet wat de wereld nodig heeft. Laat staan tieners, ofzo.

5 likes

Nou ik eet heel vaak girl dinner en heb zwaar overgewicht :joy: elke dag kaasplankje

4 likes

Haha ja ik wilde eigenlijk ook zeggen mijn girl dinner is gewoon zo’n afbak kruidenboterstokbrood ofzo of toastjes, niks bleekselderijs aan

12 likes

En een bak ijs toe

9 likes

Dat is het ook een beetje geworden, dus ik zag alweer TikToks die daar kritiek op gaven haha

Meneer Kaktus!

1 like

Ik dacht dus in t begin toen ik dat las dat dat goofys lach moest voorstellen.

2 likes

Alleen als ie een baard had :wink: :stuck_out_tongue:

@anon86562306 die helemaal vergeten. Geef nooit op.

2 likes

Arme Kim-Lian is pas een optie na ā€˜Niemand’ :joy:

9 likes

Mijn man reageerde geĆÆrriteerd dat ik rare vragen stel en waar t vandaan kwam en of ik het kon onderbouwen… maar heb nog geen antwoord op mn vraag gekregen

8 likes