Stel je persoonlijke vraag #45

Ik denk dat zijn antwoord nee is.

3 likes

Mijn bron is een columnist in de krant hè :joy: en de tikkietokkies die @Soy.peor deelt

2 likes

Mijn man: ‘nou wel wekelijks denk ik?’

Toen las ik ‘m deze forumpost voor en moest hij heel hard lachen :joy:

5 likes

Ik vind girl dinner echt triest. Al die bordjes met vieze combinaties. Juist als ik alleen eet, eet ik het lekkerst. Girl math is wel iets wat ik doe, maar niet onder die term. Heb bijvoorbeeld een spaarpot en ah spaarzegels en alles wat ik daaruit betaal voelt echt als gratis en ik praat echt veel aankopen goed voor mezelf.

19 likes

Ja die ah koopzegels zijn echt verleidelijk :joy: maar als ik alleen eet dan kook ik echt zelden uitgebreid maar dan eet ik eerder stokbrood met allerlei dipsausjes etc. Ik vrees dat dat wel onder girl dinner valt.

6 likes

Hahaha mijn vriend werd bijna boos toen ik het vroeg. Hij had er op de radio over gehoord van Olcay geloof ik en hij vond het onzin. Oke nooit dus :joy:

2 likes

Oké mijn vriend net zei wekelijks. En dat hij er vanmorgen nog aan moest denken. Met als toevoeging dat als de vraag over Nazi Duitsland zou gaan, het antwoord: iedere dag zou zijn :joy:

19 likes

mijn avondeten gister waren crackertjes met mayonaise, druiven en truffelpepernoten

8 likes

Ja het is ook niet zo serieus bedoeld, meer om idd aankopen goed te praten.

Ik vind adventkalenders bijv onzin, maar ja ik zag deze week die van de Bijenkorf en er zaten alleen maar producten in die ik gebruik. Dus zei dat tegen mijn vriend van ja, hij heeft een waarde van 600 (overdreven uiteraard) maar is alsnog 139 euro maar ben nog in dubio . En toen hij zei: maar dan besparen we dus 431 euro? Wist dat ik met de juiste man was getrouwd.

Tuurlijk is die uitleg onzin, en je moet het ook zeker niet daarom doen, laat staan als je het geld gewoon niet hebt, maar verder vind ik het wel een leuk onschuldig grapje.

42 likes

Lees je wel eens een dwarsligger?

• Ja
  • Nee
  • Wel ooit gedaan

0 stemmers

1 like

Ja soms.Ik vind ze wel handig voor onderweg want het weegt amper wat. Maar je krijgt op den duur wel last van je armen want het houdt onhandige vast. Je kunt alles wel verrassend goed lezen en die bijbel papieren maken het af.

Lees je wel eens een boek in tijdschriftvorm?

• Ja
  • Nee
  • Ooit gedaan

0 stemmers

Oh en een rainbowpocket of iets soortgelijks?

• Ja
  • Nee
  • Ooit wel gedaan

0 stemmers

En lees je wel eens bouquetreeks?

• Ja
  • Nee
  • Wel eens gedaan

0 stemmers

2 likes

Is dit een ding (boek in tijdschriftvorm)? Echt nog nooit van gehoord!

Maar sinds ik mn ereader heb lees ik weinig boeken op papier. Vond de dwarsliggers vroeger wel handig voor op vakantie als je weinig bagage mee kon nemen.

4 likes

Je hebt van die Libelle Bookazines, dat is een boek in tijdschriftvorm. Die heb ik wel eens gelezen.

4 likes

Ja oa de libelle geeft op die manier boeken uit! De flair dacht ik ook. Zelf nog nooit gekocht maar ik vond laatst in een minibieb daisy jones and the six in tijdschriftvorm en het las verassend goed. Het moeten ook maar net titels zijn die je aanspreken.

4 likes

Ik ben een oma en vind de letters zo klein :joy:

1 like

Ja die bookazines las ik voordat ik de ereader ontdekte. Waren ideaal om mee te nemen op vakantie want weegt gewoon echt veel minder dan een echt boek en neemt ook minder ruimte in. Heb een keer een hele stapel overgenomen van iemand op marktplaats, denk dat ik er 100 ofzo heb hahaha.
Volgens mij zijn er 3 uitgevers ofzo die maandelijks zo’n tijdschriftboek uitbrengen.
Oh en nog een voordeel: ze kosten maar iets van 4 euro ofzo

6 likes

Ik zag dit niet echt aankomen maar het antwoord van mijn man was “toevallig vanmorgen nog, maar over het algemeen minder. Ik denk wekelijks?” :joy::sob:

5 likes

Ik denk er nooit aan tot een vent op tinder dr ovee begint. “Oh ben je grieks ken je die en die en die.” Nee boeit me 0

Voor al mijn medeliefhebbers, hoe vaak denk je gemiddeld aan Seinfeld en/of Curb your Enthusiasm?

• Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Jaarlijks
  • Minder dan dat
  • Ik ben niet bekend met deze iconische series

0 stemmers

image

Ik kan deze series sowieso op dagelijkse basis quoten.

6 likes

@Bunnyslippers @Zemraluani kunnen jullie even stemmen want I cannot met al die barbaren hierboven die het niet kennen en waarschijnlijk kaartjes hebben voor de ‘Friends experience’.

6 likes