Stel je persoonlijke vraag #45

Mijn man antwoorde, zonder blikken of blozen; zo nu en dan, blijft interessant :rofl::rofl::rofl:

3 likes

Stellaaaaaa en hooked on the chicken

3 likes

Wow verbaast me echt eigenlijk. Zoveel iconische quotes die ik best vaak gebruik haha.

SERENITY NOW!
Boy, these pretzels are making me thirsty.
No soup for you.
Its not a lie if you believe it.

En soms maak ik ook reserveringen op naam van Art Vandelay als ik mijn naam in het buitenland niet wil spellen.

13 likes

Moet je dat niet alsnog spellen?

2 likes

Ik ben wel curb fan maar het laatste seizoen al een tijd geleden gekeken dus nu denk ik er niet echt aan. Tenzij ik dat eind muziekje hoor in een filmpje ofzo. Maar hoop dat het nieuwe seizoen snel uit komt :raised_hands:t3:

2 likes

Hahaha ik heb gisteren die pretzel aflevering weer eens gekeken.

Ik zou Art Vandelay afwisselen met H.E. Pennypacker :rofl:

4 likes

Bij ieder kraambezoek: LOOK AT THE BAAAAABY. YOU GOTTA SEE THE BABY!!

6 likes

Nee, gaat vooral om plekken waar ik het wel kan schrijven maar je bijv wordt geroepen. Dan is mijn achternaam echt een crime, en Vandelay kunnen ze wel lekker roepen. En met spellen gaat dit wel goed, en van mijn naam kunnen ze alsnog niks maken haha.

2 likes

Aaah ja zo. Ik heb daar echt nog nooit van gehoord dus als iemand vandelay zou zeggen zou ik ook dit denken :thinking:

1 like

Maar jij bent ook een Nederlander haha.

5 likes

Ik relateer enorm aan George, gebruik die vaak

IMG_2229

IMG_2231

IMG_2232

IMG_2233

13 likes

Denk alleen dagelijks aan een Griekse reis en Griekse monumenten (“monumenten”)

6 likes

Even betweterig, baby’s van die leeftijd weten niet dat ze zichzelf zien. Dus je baby is eigenlijk blij omdat hij/zij denkt een ander te zien. Heel sociaal eigenlijk

18 likes

Ja je kan een stip tekenen op je bb toch? En als ze die dan van hun eigen voorhoofd proberen af te halen ipv de spiegel snappen ze het concept dacht ik.

3 likes

Mijn man antwoord doodserieus zeker 1x per week, hoezo? :exploding_head:

3 likes

Maar is het ook serieus? :eyes: hoe dan haha

2 likes

Ja klopt! Is meestal in de peuterleeftijd (1.5-2 jaar) dat ze dat doorkrijgen.

4 likes

Wooh zo laat pas :open_mouth: Mijn kind is 9.5 maand en in de sprongetjes app stond dat ze nu wel gaat zoeken naar papa/mama in de kamer als ze die in de spiegel ziet. Dat zien we nu wel heel duidelijk. Ik had niet verwacht dat ze zichzelf niet zou herkennen nog omdat ze wel zwaait naar zichzelf.

Object permanentie komt ook pas rond deze periode, ook nooit over nagedacht.

3 likes

Ik denk eigenlijk aan heel veel dingen op dagelijkse basis en ik dacht dat iedereen dat wel had haha. De Grieken en Romeinen, eilanden in de Pacific, El Niño en andere natuurverschijnselen komen wel dagelijks voorbij. Nu ik erover nadenk zijn het veel dingen die ik geleerd heb op de middelbare school die zo random voorbij komen gedurende de dag :thinking:. Nja ik kan ook uren lang Google Mapsen dus misschien is er een correlatie.

1 like

Ja en soms ook door een bepaald boek of serie, door Outlander moest ik veel denken aan de middeleeuwen, geneeskunde van die tijd maar zo zonder aanleiding is het niet iets wat veel bij me opkomt

2 likes