@Bunnyslippers ook volgens mij!
Ironisch, niet sarcastisch.
Hoeveel artiesten/ bands heb je live gezien?
- Nog nooit bij een concert geweest
- 1 - 10
- 11 - 20
- 21 - 50
- Gestopt met tellen / veel
0 stemmers
Artiesten / bands op festivals wel
Heb jij wel eens vermicelli met melk gegeten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb in een poppodium gewerkt dus dat is ontelbaar
Als je een paar festivals pakt kun je het eigenlijk al niet meer bijhouden toch
Maak jij wel eens boter zelf?
- Nooit
- 1/2 keer gedaan
- Af en toe
- Heel vaak
0 stemmers
Wat is de kortste tijd dat er bij jou tussen 2 relaties heeft gezeten?
- Nvt heb niet meer dan 1 (exclusieve) relatie gehad
- Ik was al in een relatie voordat het officieel uit was met de ander
- Paar dagen
- Paar weken
- Paar maanden
- Meer dan een jaar
0 stemmers
Van… het botert niet meer naar nieuwe relatie haha?
Welke social media heb jij gehad, maar heb je niet meer?
Niet dat je hem niet meer gebruikt maar het er nog wel is, of dat alleen de app hebt verwijderd, maar dat je echt je account verwijderd hebt?
- Snapchat
- Tiktok
- Youtube
- Discord
- Twitch
0 stemmers
Ik mag niet op meer dan een ding stemmen van je poll.
Shit, dank je :’) nu wel als het goed is!
Het is een interessante… enerzijds is zo’n forum inderdaad een ‘oplossing’ voor eenzaamheid, waardoor het mensen zal aantrekken die behoefte hebben aan minder eenzaamheid → meer eenzamen. Anderzijds worden er mensen er minder eenzaam door → minder eenzaam.
True
Hoe werkt dit dan? Twee partners tegelijk of meer dat je al verliefd wordt op iemand anders?
Denk dat je toen al vreemdging zo zie ik het?
Ik heb gestemd om ja andere reden en nee. Voor mij was het niet belangrijk om te trouwen, maar wel de makkelijkste manier om alles geregeld te hebben met mijn partner rondom huis, eventuele kinderen, bij overlijden etc. We zijn ook op dinsdagochtend naar het stadhuis geweest voor een handtekening en weer door met het leven, haha.
Als dit op een andere makkelijkere manier dan trouwen hadden we dat gedaan. Dus ja om alles goed geregeld te hebben en nee omdat dit niet perse via trouwen had gehoeven van mij.
(En wij hebben niet voor geregistreerd partnerschap gekozen omdat dit even duur was, het eigenlijk gelijk is aan trouwen, behalve dan dat je bij GP zonder tussenkomst van rechter uit elkaar kan gaan als er geen kinderen in het spel zijn. En aangezien wij kinderen willen, zou GP echt hetzelfde zijn als trouwen, dus dan maar trouwen. En zo hebben mensen ook geen hoop meer dan we dan alsnog gaan trouwen met feest enzo.).
Ik wil graag een polaroid camera kopen voor o.a. op vakantie. Foto’s wil ik thuis op de muur plakken.
Welke van deze drie zou jij kiezen?
- Instax Mini
- Instax Square
- Instax Wide
0 stemmers
Ik zou zelf een instax printer kopen. Dat werkt met mini fotopapier en dan kun je foto’s vanaf je telefoon printen. Ik heb ook een mini camera gehad, maar die foto’s mislukken toch wel vaak en scheelt meezeulen als je na je vakantie die foto’s print.
Dat is ook wel een goede! Ga ik naar kijken.
Vind het gewoon leuk om een gezellig hoekje te maken in huis met spontane foto’s maar moet wel zo foolproof mogelijk.