Stel je persoonlijke vraag #45

Misschien naar het personage boer Wapse uit Bartje? Als ik google kom ik daarop uit en dat lijkt me in deze context wel logisch!

1 like

Ik snap ook niet dat iedereen dit voorbij liet gaan :joy:

2 likes

Haha, ik heb juist dat iemand op het forum ALTIJD een opmerking maakt waardoor ik haast twijfelde om het al zelf in mijn post zelf te zetten.

Vind het altijd fascinerend dat mensen dat zo boeiend vinden, als je in m’n bed wil liggen mag je het ook gewoon vragen :nail_care:

5 likes

Ik weet niet waar dit over gaat. Maar mag ik in jouw bed liggen?

2 likes

Jij altijd, maar niet met je buitenkleding en schoenen, en graag gedoucht.

5 likes

Dit klinkt inderdaad heel logisch haha!

1 like

Ja uit eigen perspectief is het 10x specialer dan een gewoon feest. Al is het al omdat de rest van de maatschappij ‘trouwen’ speciaal vindt. Zodra je gaat trouwen is iedereen in je omgeving betrokken en excited, in mijn ervaring (misschien een paar critici uitgesloten haha). En ik vond juist de ceremonie en geloften uitspreken een heel bijzonder ritueel, en m’n vrienden vonden dat ook heel intiem en bijzonder om bij te zijn.

2 likes

Ik vind trouwen niet belangrijk en ook niet leuk. Maar wel een makkelijke optie als je lui bent zoals wij. Ik weet ook alleen maar wanneer mijn trouwdag is omdat mijn schoonmoeder ieder jaar een appje stuurt. Ik weet niet eens in welk jaar ik getrouwd ben :grimacing:

13 likes

ik wist echt niet dat jij getrouwd was! Je noemt hem nog altijd je vriend zie ik.

2 likes

Ja zo onbelangrijk vind ik het.

16 likes

Vakvrouw!

4 likes

Ik ben wel categorietje je vindt me leuk of je vindt me echt niet leuk. Allebei oké. Want de kans is groot dat het gevoel wederzijds is.

17 likes

Heb je wel een trouwfeest gehad, of dan ook gewoon alleen administratief op het stadhuis oid?

@Bunnyslippers ook volgens mij!

4 likes

Ironisch, niet sarcastisch.

1 like

Hoeveel artiesten/ bands heb je live gezien?

• Nog nooit bij een concert geweest
  • 1 - 10
  • 11 - 20
  • 21 - 50
  • Gestopt met tellen / veel

0 stemmers

1 like

Artiesten / bands op festivals wel

Heb jij wel eens vermicelli met melk gegeten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb in een poppodium gewerkt dus dat is ontelbaar

4 likes

Als je een paar festivals pakt kun je het eigenlijk al niet meer bijhouden toch