Bij smartphoto kun je ook fotos laten afdrukken als polaroid. Ik deed dit altijd eens in de 2/3 maanden, en had zo een hele wand gevuld, heel leuk!
Mini zijn de fotos heel klein maar is de camera handzamer, ik zou eerder voor wide gaan als je ze op de muur gaat hangen maar dan moet je dus wel vaak een tas mee. Ik heb zelf een Mini 90 en die heeft nog best veel instellingen die je kunt tweaken.
Een printer haalt het spontane en de charme uit een instant foto (dan zit je alsnog 20 fotos van hetzelfde te maken en de leukste uit te kiezen).
Ligt er aan. De mini 9 is wat makkelijker in gebruik. Je hoeft geen instellingen aan te passen, en de foto’s komen er dus al goed uit. Maarrr de foto’s zijn wel klein. De wide maakt grotere foto’s maar dan heb je wel weer dat je moet instellen. Ik heb ook polaroid foto’s aan de muur, en daar hangen vrijwel alleen maar van de mini 9.
Ik heb een mini maar sinds ik ook een printer heb gebruik ik mijn camera nooit meer. Het is wel minder spontaan maar ik heb nooit zin om zo’n camera mee te slepen en vaak komen de foto’s er toch niet goed uit. Al helemaal niet als je zelf ook op de foto wil en iemand anders die polaroid moet gebruiken.
Ik zou juist geen printer nemen, voor mij zit de charme hem juist in de “spanning” of hij lukt ja/nee.
Daarnaast heb ik alleen maar ervaring met een oud beestje, volgens mij de instax mini. Ik zou vooral op het gewicht letten van de camera’s! Ik vind het altijd irritant om veel te moeten meesjouwen. Hoe lichter, hoe beter
Ik ben (na 8 jaar) weer serieus aan het daten en heb opeens allemaal vraagstukken.
Vanaf wanneer ging je exclusief daten met je vorige of huidige partner/date?
- Nog nooit een partner gehad of exclusief gedate
- Dit is niet besproken, was direct al zo
- Direct
- Na <2 weken
- Na <1 maand
- Na 2 maanden
- Na 3 maanden
- Na 4 maanden
- Na 5 maanden
- Na 6 maanden
- Na meer dan 6 maanden
0 stemmers
Vind je exclusief daten een relatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou eigenlijk vooral degene nemen waarvoor je het goedkoopst/makkelijkst cassettes kunt kopen (en mocht er verschil in de grootte van camera’s zitten, de kleinste camera voor makkelijkst meenemen)
Ik vind de foto’s van instax wide of square het mooist.
Wanneer we exclusief gingen daten of wanneer we dat afspraken? Want dat gesprek was denk ik pas na een maand of twee maar voglens mij hadden we toen allebei al een ruime maand niet met andere mensen gedate
Geen idee, maakt me niet zoveel uit
De echte Perfecte:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
Alle acceptabele eetbare:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- Geen, bah
0 stemmers
Als DJ’s ook meetellen dan wel 50+ gezien, maar vind DJ’s toch anders, heb soms geen idee wie er draait, terwijl ik bij een echt concert wel echt meer op de muziek let
Ik kom schuldiger over dan ik ben denk ik want bij weerwolven word ik er altijd als eerste uitgestemd terwijl ik bijna nooit een weerwolf ben
Nah jongens 7 is nog groen
Allemaal eetbaar maar 9 t/m 15 wel in bananenbroodvorm
Ja iedereen denkt ook altijd dat ik Hitler of een fascist ben en dan zit ik daar braaf met mijn liberale kaartje.
Sowieso kreeg ik op de middelbare school etc ook altijd de straf, ook als ik het niet gedaan had. Heb gewoon zo’n soort kop dat je denkt die zal het wel gedaan hebben denk ik.
Foto pls dan kan ik beoordelen
Ik heb een instap mini liplay waarmee je foto’s kunt printen vanaf je telefoon via Bluetooth maar ook nog steeds de camera functie hebt. Je kunt voor je print vanuit de camera aan preview zien zodat je zeker weet dat de foto niet mislukt en je geen papier verspild. Echt heel blij mee!
Wat moet ik met een partner als ik daar niet tegen kan zeuren als ik ziek ben.
Ik ben benieuwd of wij hier conservatiever zijn dan elders
Als (denkbeeldige) ouder:
Een vijftienjarige (zonder problematische gebeurtenissen uit het verleden) anderhalve dag in de zomervakantie alleen thuis laten. Back-up volwassene die gebeld kan worden bij problemen woont een half uur ver weg.
- Kan prima
- Kan niet
- Moet je toch per individu bekijken
- Ik twijfel
- Geen idee
- anders
0 stemmers
Een dertienjarig meisje met 3 vriendinnen ( van 13 - 14 jaar) in de zomer zelf laten afreizen naar Amsterdam om daar gezellig te gaan shoppen en eten. Wonen zelf een dik uur verwijderd van de hoofdstad in een klein dorp.
- Kan prima
- Kan niet
- Ik twijfel
- Geen idee
- anders
0 stemmers
Een zestienjarige (die nog nooit op een festival is geweest) mee laten gaan met iemand van 18, die dat eerder heeft gedaan. En dan samen naar een meerdaags festival (bijv. Lowlands). Achttienjarige is een gewone vriend(in).
- Kan prima
- Kan niet
- Ik twijfel
- Geen idee
- anders
0 stemmers
Een zestienjarig meisje dat nog op de middelbare school zit en een relatie heeft met een achttienjarige jongen die al studeert. Kennen elkaar via vrienden.
- Kan prima
- Kan niet
- Ik twijfel
- Geen idee
0 stemmers
Een casus las ik een tijdje terug in een topic op Viva (leeftijdsverschil relatie). De rest in mijn omgeving. Ik stond er dus heel raar van te kijken dat die jonge meiden niet naar een grote stad mochten en werd vreemd aangekeken dat ik dat wel zou toestaan / vroeger dat mocht…