Stel je persoonlijke vraag #45

Maak jij wel eens boter zelf?

• Nooit
  • 1/2 keer gedaan
  • Af en toe
  • Heel vaak

0 stemmers

Wat is de kortste tijd dat er bij jou tussen 2 relaties heeft gezeten?

• Nvt heb niet meer dan 1 (exclusieve) relatie gehad
  • Ik was al in een relatie voordat het officieel uit was met de ander
  • Paar dagen
  • Paar weken
  • Paar maanden
  • Meer dan een jaar

0 stemmers

2 likes

Van… het botert niet meer naar nieuwe relatie haha?

31 likes

Welke social media heb jij gehad, maar heb je niet meer?
Niet dat je hem niet meer gebruikt maar het er nog wel is, of dat alleen de app hebt verwijderd, maar dat je echt je account verwijderd hebt?

• Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Snapchat
  • Tiktok
  • Youtube
  • Linkedin
  • Reddit
  • Pinterest
  • Discord
  • Twitch

0 stemmers

1 like

Ik mag niet op meer dan een ding stemmen van je poll.

2 likes

Shit, dank je :’) nu wel als het goed is!

Het is een interessante… enerzijds is zo’n forum inderdaad een ‘oplossing’ voor eenzaamheid, waardoor het mensen zal aantrekken die behoefte hebben aan minder eenzaamheid → meer eenzamen. Anderzijds worden er mensen er minder eenzaam door → minder eenzaam.

2 likes

True :face_holding_back_tears:

2 likes

Hoe werkt dit dan? Twee partners tegelijk of meer dat je al verliefd wordt op iemand anders?

2 likes

Denk dat je toen al vreemdging zo zie ik het?

4 likes

Ik heb gestemd om ja andere reden en nee. Voor mij was het niet belangrijk om te trouwen, maar wel de makkelijkste manier om alles geregeld te hebben met mijn partner rondom huis, eventuele kinderen, bij overlijden etc. We zijn ook op dinsdagochtend naar het stadhuis geweest voor een handtekening en weer door met het leven, haha.

Als dit op een andere makkelijkere manier dan trouwen hadden we dat gedaan. Dus ja om alles goed geregeld te hebben en nee omdat dit niet perse via trouwen had gehoeven van mij.

(En wij hebben niet voor geregistreerd partnerschap gekozen omdat dit even duur was, het eigenlijk gelijk is aan trouwen, behalve dan dat je bij GP zonder tussenkomst van rechter uit elkaar kan gaan als er geen kinderen in het spel zijn. En aangezien wij kinderen willen, zou GP echt hetzelfde zijn als trouwen, dus dan maar trouwen. En zo hebben mensen ook geen hoop meer dan we dan alsnog gaan trouwen met feest enzo.).

1 like

Ik wil graag een polaroid camera kopen voor o.a. op vakantie. Foto’s wil ik thuis op de muur plakken.

Welke van deze drie zou jij kiezen?

• Instax Mini
  • Instax Square
  • Instax Wide

0 stemmers

3 likes

Ik zou zelf een instax printer kopen. Dat werkt met mini fotopapier en dan kun je foto’s vanaf je telefoon printen. Ik heb ook een mini camera gehad, maar die foto’s mislukken toch wel vaak en scheelt meezeulen als je na je vakantie die foto’s print.

13 likes

Dat is ook wel een goede! Ga ik naar kijken.
Vind het gewoon leuk om een gezellig hoekje te maken in huis met spontane foto’s maar moet wel zo foolproof mogelijk.

2 likes

Bij smartphoto kun je ook fotos laten afdrukken als polaroid. Ik deed dit altijd eens in de 2/3 maanden, en had zo een hele wand gevuld, heel leuk!

Mini zijn de fotos heel klein maar is de camera handzamer, ik zou eerder voor wide gaan als je ze op de muur gaat hangen maar dan moet je dus wel vaak een tas mee. Ik heb zelf een Mini 90 en die heeft nog best veel instellingen die je kunt tweaken.

Een printer haalt het spontane en de charme uit een instant foto (dan zit je alsnog 20 fotos van hetzelfde te maken en de leukste uit te kiezen).

4 likes

Ligt er aan. De mini 9 is wat makkelijker in gebruik. Je hoeft geen instellingen aan te passen, en de foto’s komen er dus al goed uit. Maarrr de foto’s zijn wel klein. De wide maakt grotere foto’s maar dan heb je wel weer dat je moet instellen. Ik heb ook polaroid foto’s aan de muur, en daar hangen vrijwel alleen maar van de mini 9.

Een mini neemt makkelijker mee en het film is vaak veeeel goedkoper met vaak leuke aanbiedingen bij de hema. Ik heb ook een instax link (zo’n printer) en vind daar de kwaliteit van de foto’s echt matig, maar is wel een leuke opvulling. Maar zou zelf dus een instax mini aanraden.

1 like

Ik heb een mini maar sinds ik ook een printer heb gebruik ik mijn camera nooit meer. Het is wel minder spontaan maar ik heb nooit zin om zo’n camera mee te slepen en vaak komen de foto’s er toch niet goed uit. Al helemaal niet als je zelf ook op de foto wil en iemand anders die polaroid moet gebruiken.

Ik zou juist geen printer nemen, voor mij zit de charme hem juist in de “spanning” of hij lukt ja/nee.

Daarnaast heb ik alleen maar ervaring met een oud beestje, volgens mij de instax mini. Ik zou vooral op het gewicht letten van de camera’s! Ik vind het altijd irritant om veel te moeten meesjouwen. Hoe lichter, hoe beter

4 likes

Ik ben (na 8 jaar) weer serieus aan het daten en heb opeens allemaal vraagstukken.

Vanaf wanneer ging je exclusief daten met je vorige of huidige partner/date?

• Nog nooit een partner gehad of exclusief gedate
  • Dit is niet besproken, was direct al zo
  • Direct
  • Na <2 weken
  • Na <1 maand
  • Na 2 maanden
  • Na 3 maanden
  • Na 4 maanden
  • Na 5 maanden
  • Na 6 maanden
  • Na meer dan 6 maanden

0 stemmers