Outlander speelt zich ruim na de middeleeuwen af
Maar wat denk je dan dagelijks over de Romeinen? En heeft het inderdaad een directe aanleiding of is het echt zoiets als dat je bijvoorbeeld naar de wc gaat en dan denkt âoh ja dat ging toch echt anders bij de Romeinenâ ofzo?
Ik weet nu al dat ik dit meerdere keren per week random ga denken de komende tijd
Ik denk elke dag wel aan Nero. Ik weet ook helemaal niet veel over deze onderwerpen, meer een snel voorbijgaande gedachte als ik op de fiets zit of zo .
Zo echt he, ik zag hem en MOEST hem hebben. Echt een goede inhoud.
Ik had eerst een collega die altijd als Kramer de deur op de afdeling opendeed echt fab
Met een andere collega deelde ik altijd Ab fab referenties, daar moet ik ook echt vaak aan denken
Ik wil hem ook hebben!! Ook lekkere geurtjes
Mijn vriend zegt net âmaandelijksâ. SORRY WAT?!
Situatie:
Je hebt voor 220 euro online kussens voor een tuinset gekocht. Bij levering blijken de kussens echter van belabberde kwaliteit en wil je ze retourneren. Na contact met de klantenservice wordt toegezegd dat het aankoopbedrag wordt teruggestort en dat je de kussens mag houden. Je checkt het nogmaals, maar nee, de kussens hoeven niet geretourneerd, je mag ze zelf weggooien. Dit staat ook nog eens letterlijk zo in een mail die je krijgt.
Het wordt verder keurig afgehandeld, na twee dagen heb je het bedrag al terug.
Wat doe je met de kussens? Die dus niet goedkoop waren, maar voor jou inmiddels gratis, en van slechte kwaliteit.
- Verkopen
- Weggeven
- Weggooien
- Houden
- Anders
0 stemmers
Mijn vriend wil ze nog proberen te verkopen (niet voor de aankoopprijs, maar 30-50% oid), maar ik vind het genant om geld te vragen voor die dingen.
Gemiddeld genomen maandelijks maar alleen omdat mijn vriend hier zooo vaak naar verwijst als er iets gebeurt wat ook in een Seinfeldaflevering is voorgekomen. Als hij alles weer voor de zoveelste keer aan het herkijken is kan dat oplopen tot meerdere keren per dag.
Gratis afhalen op marktplaats. Vast iemand blij mee!
Ja tuurlijk, bedoel dat zij hele beperkte kennis hebben eind 1700, laat staan de middeleeuwen
Oh ik dacht direct âweggooienâ want iets wat ik zelf niet wil hebben vind ik dan ook niet leuk om aan een ander te geven. Maar sowieso anders weggeven.
Ik eet dus nooit witlof maar gister at ik bij vrienden witlof en ik heb zoân last van mn maag en darmen vannacht en vandaag joh. Maar ik denk dat dat niet nou daarvan kan komen. Anyway
Eet jij wel eens witlof?
- Ja regelmatig
- Nooit
- Zelden
- Af en toe
0 stemmers
Ik kook er zelf nooit mee maar eet het zo nu en dan bij mijn vader
Dit was uit de oven, was wel echt lekker maar heel machtig. Ik eet het zelf echt nooit. Die combinatie was jij zegt lijkt me eerlijk gezegd niks, dat is toch heel bitter?
Als Mc Donalds compleet zou verdwijnen. Het bestaat ineens niet meer. Zou je dat jammer vinden?
- Nee boeit me echt helemaal niet
- Ja heel erg
- Nouja, een beetje
- Bestwel kut
0 stemmers
Denk dat ik ze voor een hondenkussen oid zou gebruiken.
Heb jij al nagedacht over een kerstboom dit jaar?
- Oh nee nog lang niet
- Ik wil sowieso geen kerstboom
- Ja heb er al wel een beetje over nagedacht wat ik wil dit jaar
0 stemmers
De hal is bestwel hoog qua plafond en toen ik vannacht wakker lag van de buikpijn dacht ik ineens aan het zetten van een kerstboom. Terwijl ik daar het geduld niet eens voor heb.