Ooooooh ik dacht dat @Hippe_kikker aan haar ouders twijfelde
Ik zou het kind weghalen, maar niet op zoek naar de ouders.
Is dit een real life situatie??
Je polls missen de opties
Studententijd - ja heb ik spijt van
Weinig vrienden - hoeveelheid 0
Kan maar dan zijn de stemmen weg.
Maar wat doe je dan met het kind? Waar neem je het mee naartoe
Hahah ja echt te goor. Ik zag laatst geloof op dit forum voorbij komen dat het kind van Wil van Tien dat deed, dat een persoon dat had gezien en niet dat kind had gestopt maar het enkel bij Wil had gemeld.
@ZusjevanJoost ik heb echt geen gedachten dat ik een halfzus zou hebben maar in theorie kun je dat toch nooit zeker weten? Waarom dan het verschil tussen nee en ik weet het niet maar denk het niet? Je gaat alleen maar uit van verhalen die je verteld zijn
Edit: het gaat dus niet over Grieken en Romeinen maar over de andere vraag
Niet in mijn leven, God be blessed
Wilvantienās kind deed dat en dat vertelde ze en toen was ze beledigd dat iemand naar haar was gaan zoeken om te vertellen wat haar kind deed en dat diegene haar kind niet fysiek uit die situatie had verwijderd.
Maar ik zou nooit een vreemd kind aanraken en al helemaal niet als dat kind onder de chemische toilet inhoud zit.
Sorry maar niet mijn probleem.
Vooral bizar dat je je tweejarig kind zomaar laat rondlopen zonder het in het oog te hebben? Tuurlijk dat het ranzige dingen doet. Maar goed, vlog niet gezien dus ken het verhaal/nuances ook niet.
Nouja tweejarigen zijn wel echt palingen, die glippen er zo tussenuit dus ik snap wel dat je je kind kwijt kan zijn.
Ouders, als het jouw kind was:
- Zou ik beledigd zijn als iemand het me kwam melden maar niet had ingegrepen
- Zou ik beledigd zijn als iemand mijn kind had aangeraakt om het te laten stoppen
- Zou ik sowieso niet beledigd zijn want het is mijn probleem en niet het probleem van een ander
- Zou ik beledigd zijn als iemand het gezien had maar helemaal niet ingegrepen zou hebben en ook niet naar mij op zoek zou gaan
0 stemmers
Ik kan er even moeilijk een mening over vormen
Zijn er mensen die een of meerdere vrienden hebben overgehouden aan de introductieweek van hun studiestad?
- Ja nog steeds
- Nee
- N.v.t.
- Ik heb er voor een tijd een of meerdere vrienden aan overgehouden maar we hebben (bijna) geen contact meer
- Toevallig kwamen we daarna elkaar vaker tegen / deden dezelfde studie o.i.d en waarschijnlijk heeft dat intensievere contact bijgedragen tot het ontstaan van een vriendschap
- Andersā¦
0 stemmers
Ja campings en chemische toiletten zijn gelukkig een ver-van-je-bed-show
ik heb maar 1 kind en die is gelukkig nog nooit kwijt of überhaupt in de buurt van een chemisch toilet geweest.
Wat moet je dan doen? Zou toch wel even de eerste hulp/huisarts bellen kan niet echt goed voor je zijn
Haha ja geen idee wat je ervan krijgt maar dat kan nooit goed zijn.
Keek jij vroeger wel eens Campinglife?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Incidenteel wel eens (stukjes) gezien
0 stemmers
Heb jij een keer een mitella gedragen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Ik draag er nu een
0 stemmers
Ken je iemand met schildpad als (huis)dier?
- Ja
- Nee
- Wel gekend
- Ik heb zelf een
gehad
- Anders bij ons in de buurt/tuin etc. zitten schildpadden
0 stemmers
Zure Zult
- Ken ik
- Ken ik niet
- Ken ik misschien
- Heb ik wel een keer gegeten
- Heb ik nooit gegeten
- Wil ik een keer proberen
- Vond ik goor
- Vond ik lekker
- Vond ik oke
0 stemmers
Ik vond de introductieweek echt de hel gelijk. Kon ook niet goed overweg met āpapa en mamaā en iedereen had door dat ik het kut vond. Denk serieus dat ik een betere start had gemaakt als ik die hele intro geskipt had.
Ik kreeg altijd te horen dat je echt die introductietijd wel moest ervaren anders zou je minder makkelijk vrienden maken. Maar ik zag er zelf niet het nut van in. Enorm kolossaal en ik ging studeren in mijn eigen stad. Dus ik ben benieuwd of het mensen wat opleverde.
Nee en het is ook niet echt leuk want je bent als 18 jarige gedwongen met een groep mensen dingen doen die je niet kent en je probeert jezelf een houding te geven en tegelijk denk je wtf waar ben ik aan begonnen.
Maar dan kom je twee weken later op college en ben je toch blij dat je al wat mensen kent. En ik vind dat het goed is om zulke dingen te doen ook al zijn ze spannend want je gaat nog zo vaak in je leven ergens de nieuwe persoon zijn en hoe vaker je dat oefent zoals alles hoe beter je er in wordt. En wat voor excuus heb je behalve āhet is spannend en ik durf niet en ik heb geen zinā
(Disclaimer onze intro was met mensen van je eigen studie en dan vind ik t super zinvol maar als t met random mensen van allemaal studies zijn dan weet ik niet wat t nut is. En ik heb heel vaak nog introductie week dingen gedaan als mentor/kookploeg en zelfs een keer dj (hahaha een uur lang alleen Sean Paul maar ik heb dus wel in een serieuze club back2back gedjt en dat is toch ook wat waard)