Niet per se echt over nagedacht, want ik wil gewoon elk jaar een kerstboom, dus niet heel ingewikkeld.
Wil wel graag vermelden dat het over 100 dagen al kerst is
Niet per se echt over nagedacht, want ik wil gewoon elk jaar een kerstboom, dus niet heel ingewikkeld.
Wil wel graag vermelden dat het over 100 dagen al kerst is
Wil je dan altijd een echte of een neppe?
Ik ben zelf opgegroeid met elk jaar een echte. Maar daarna op kamers, in appartementen, etc. Gewoond. Daar sleep je niet zo snel een echte boom in huis in de lift ofzo lol. Nu wil ik graag een enorm grote echte, waar alle naalden waarschijnlijk elke dag er alweer naast liggen maarja.
Ik neem altijd een echte, meestal rond de 180cm en versiering is rood met goud. Geen andere opties mogelijk voor mij
Welke app is dit?
Oei ik groei
Ik vind dat ook echt : “The classic” haha maar ja is wel sfeervol. En wel of geen slingers/sliertjes? Ik heb ooit een zilveren blauwe kerstboom geprobeerd. Omg never again.
Het was inderdaad dagelijks maar niet elke dag.
Ik ga 1000% een echte de lift in slepen dit jaar. Eindelijk ruimte voor.
Ja als ze er zon gaas omheen doen kan het wel. Zelf nooit gedaan omdat ik met kerst toch altijd weg ging maar dit jaar komen ze hier. Vind een echte boom ook wel veel mooier!
Gesneden opbakken in wat balsamico azijn en een klein beetje bruine suiker. Echt mega lekker.
Ik kan me niet heugen dat ik het ooit met iemand heb over de oude Grieken of Griekse mythologie maar ik denk er wel vaak aan. Ook aan Sappho en de Odyssee (en er zijn blijkbaar best wel veel bouquet romans over hades en Persephone @Baratheon dus dan denk ik er dus ook aan).
En dat Zeus echt een lul was. En al die andere goden ook. En Xena warrior prinses.
Ja of quiche met witlof, peer, blauwe kaas en noten
Hier denk ik al over na vanaf het moment dat ik hem opgeruimd na de kerst, haha.
Mijn man zegt dat hij 6 a 7 keer per dag aan de Romeinen denkt.
Wtf
Zo vaak dachten de Romeinen niet eens aan de Romeinen
Heb jij halfbroers of -zussen?
0 stemmers
Hoe kun je dit ooit zeker weten want je was er toch niet bij?
Ja, ik had vroeger een boek (Horrible Histories) waarin stond dat Romeinen in plaats van wcpapier een natte spons op een stok hadden om af te vegen, en dat iedereen dezelfde gebruikte.
En ik denk daar dus denk ik wel 1x per week aan als ik bv nieuw wcpapier neerzet of op de wc zit dus ik kom wel aan een hoog gemiddelde.
Dat ik niemands eerste keuze ben. Niemand zal als eerste aan mij denken bij leuke activiteiten.
Wat bedoel je?
Ik heb er “spijt van” dat ik die periode te ziek was (psychisch) om dat soort dingen aandacht te schenken.
Maar aan ziek zijn kan je weer niet echt iets doen, dus eerder “ik baal ervan” ofzo
Dat je niet zeker kan weten of de Romeinen ooit zo vaak over de Romeinen dachten, god jezus