Stel je persoonlijke vraag #45

Je bent op de camping en ziet een kind (tussen de 2 en 3) roeren in de chemische toilet en vervolgens zijn vingers aflikken.

Jij:

• Doet niks
  • Gaat opzoek naar de ouders maar spreekt/raakt het kind niet aan
  • Je raakt het kind aan om het daar weg te halen en gaat daarna opzoek naar een ouder
  • Je spreekt het kind aan en gaat daarna opzoek naar een ouder

0 stemmers

2 likes

Ooooooh ik dacht dat @Hippe_kikker aan haar ouders twijfelde :sweat_smile:

2 likes

Ik zou het kind weghalen, maar niet op zoek naar de ouders.

7 likes

Is dit een real life situatie??

9 likes

Je polls missen de opties
Studententijd - ja heb ik spijt van
Weinig vrienden - hoeveelheid 0

4 likes

Kan maar dan zijn de stemmen weg.

1 like

Maar wat doe je dan met het kind? Waar neem je het mee naartoe

1 like

Hahah ja echt te goor. Ik zag laatst geloof op dit forum voorbij komen dat het kind van Wil van Tien dat deed, dat een persoon dat had gezien en niet dat kind had gestopt maar het enkel bij Wil had gemeld.

@ZusjevanJoost ik heb echt geen gedachten dat ik een halfzus zou hebben maar in theorie kun je dat toch nooit zeker weten? Waarom dan het verschil tussen nee en ik weet het niet maar denk het niet? Je gaat alleen maar uit van verhalen die je verteld zijn

Edit: het gaat dus niet over Grieken en Romeinen maar over de andere vraag :joy:

3 likes

Niet in mijn leven, God be blessed

Wilvantien’s kind deed dat en dat vertelde ze en toen was ze beledigd dat iemand naar haar was gaan zoeken om te vertellen wat haar kind deed en dat diegene haar kind niet fysiek uit die situatie had verwijderd.

Maar ik zou nooit een vreemd kind aanraken en al helemaal niet als dat kind onder de chemische toilet inhoud zit.
Sorry maar niet mijn probleem.

7 likes

Vooral bizar dat je je tweejarig kind zomaar laat rondlopen zonder het in het oog te hebben? Tuurlijk dat het ranzige dingen doet. Maar goed, vlog niet gezien dus ken het verhaal/nuances ook niet.

9 likes

Nouja tweejarigen zijn wel echt palingen, die glippen er zo tussenuit dus ik snap wel dat je je kind kwijt kan zijn.

Ouders, als het jouw kind was:

• Zou ik beledigd zijn als iemand het me kwam melden maar niet had ingegrepen
  • Zou ik beledigd zijn als iemand mijn kind had aangeraakt om het te laten stoppen
  • Zou ik sowieso niet beledigd zijn want het is mijn probleem en niet het probleem van een ander
  • Zou ik beledigd zijn als iemand het gezien had maar helemaal niet ingegrepen zou hebben en ook niet naar mij op zoek zou gaan

0 stemmers

2 likes

Ik kan er even moeilijk een mening over vormen :crazy_face:

12 likes

Zijn er mensen die een of meerdere vrienden hebben overgehouden aan de introductieweek van hun studiestad?

• Ja nog steeds
  • Nee
  • N.v.t.
  • Ik heb er voor een tijd een of meerdere vrienden aan overgehouden maar we hebben (bijna) geen contact meer
  • Toevallig kwamen we daarna elkaar vaker tegen / deden dezelfde studie o.i.d en waarschijnlijk heeft dat intensievere contact bijgedragen tot het ontstaan van een vriendschap
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Ja campings en chemische toiletten zijn gelukkig een ver-van-je-bed-show :heart::heart::heart:

11 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: ik heb maar 1 kind en die is gelukkig nog nooit kwijt of überhaupt in de buurt van een chemisch toilet geweest.

Wat moet je dan doen? Zou toch wel even de eerste hulp/huisarts bellen kan niet echt goed voor je zijn

7 likes

Haha ja geen idee wat je ervan krijgt maar dat kan nooit goed zijn.

1 like

Keek jij vroeger wel eens Campinglife?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Incidenteel wel eens (stukjes) gezien

0 stemmers

Heb jij een keer een mitella gedragen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ik draag er nu een

0 stemmers

Ken je iemand met schildpad als (huis)dier?

• Ja
  • Nee
  • Wel gekend
  • Ik heb zelf een :turtle: gehad
  • Anders bij ons in de buurt/tuin etc. zitten schildpadden

0 stemmers

Zure Zult

• Ken ik
  • Ken ik niet
  • Ken ik misschien
  • Heb ik wel een keer gegeten
  • Heb ik nooit gegeten
  • Wil ik een keer proberen
  • Vond ik goor
  • Vond ik lekker
  • Vond ik oke

0 stemmers

1 like

Ik vond de introductieweek echt de hel gelijk. Kon ook niet goed overweg met “papa en mama” en iedereen had door dat ik het kut vond. Denk serieus dat ik een betere start had gemaakt als ik die hele intro geskipt had.

4 likes

Ik kreeg altijd te horen dat je echt die introductietijd wel moest ervaren anders zou je minder makkelijk vrienden maken. Maar ik zag er zelf niet het nut van in. Enorm kolossaal en ik ging studeren in mijn eigen stad. Dus ik ben benieuwd of het mensen wat opleverde.

1 like