Stel je persoonlijke vraag #45

Nee en het is ook niet echt leuk want je bent als 18 jarige gedwongen met een groep mensen dingen doen die je niet kent en je probeert jezelf een houding te geven en tegelijk denk je wtf waar ben ik aan begonnen.

Maar dan kom je twee weken later op college en ben je toch blij dat je al wat mensen kent. En ik vind dat het goed is om zulke dingen te doen ook al zijn ze spannend want je gaat nog zo vaak in je leven ergens de nieuwe persoon zijn en hoe vaker je dat oefent zoals alles hoe beter je er in wordt. En wat voor excuus heb je behalve “het is spannend en ik durf niet en ik heb geen zin”

(Disclaimer onze intro was met mensen van je eigen studie en dan vind ik t super zinvol maar als t met random mensen van allemaal studies zijn dan weet ik niet wat t nut is. En ik heb heel vaak nog introductie week dingen gedaan als mentor/kookploeg en zelfs een keer dj (hahaha een uur lang alleen Sean Paul :ok_hand:t2::grimacing::grimacing: maar ik heb dus wel in een serieuze club back2back gedjt en dat is toch ook wat waard)

10 likes

Heb jij nu ook een ander beeld van Sander dankzij het early boulevard topic hier :grimacing:

• Omg ja nu je het zegt zeker weten!!
  • Huh wat was er dan???
  • Nee ik heb altijd al het gevoel gehad dat ie stiekem vieze dingen deed met de moeder de vrouw van die Vinex gezinnen
  • Nee ik vind hem de ideale schoonzoon
  • Anders

0 stemmers

Kleine edit om het op te nemen voor Sander er is een kans dat ik dit verkeerd onthouden heb :grimacing::grimacing:

1 like

Ik vond vroeger die gast die campinglife presenteerde heel heet. Nu snap ik daar niets van, maar je moet ergens mee beginnen I guess :joy:

Ik ben wel gegaan (naar zo’n intro kamp) maar heb na 2 dagen gefaked dat ik ziek was, dat was blijkbaar zo overtuigend dat ik zelfs thuis gebracht ben (was niet de bedoeling :face_holding_back_tears: Maar ze stonden erop, kapot ongemakkelijke rit).

6 likes

Ik ben in mijn introductieweek lid geworden van een studentenvereniging, en een paar mensen waar ik nog steeds mee bevriend ben (en een aantal die ik nog steeds wel eens spreek maar niet echt meer bevriend mee ben) heb ik die week leren kennen. Maar niet uit het groepje waar ik in zat, dat waren allemaal een beetje saaie lui. Behalve mijn mentor, daar ben ik wel nog een tijd veel mee omgegaan, maar toen is hij naar het buitenland verhuisd en daarna ik, en zijn elkaar toen uit het oog verloren.
Maar behalve een paar mensen van mijn middelbare school van wie al vaststond dat die allemaal bij het corps gingen kende ik ook niemand in de stad waar ik ging studeren.

En mijn ouders hebben schildpadden gehad! Of ja, officieel mijn broertje, maar ze stonden in de woonkamer. Maar wel pas toen ik al lang en breed het huis uit was.

1 like

Als ik het me correct herinner dan waren er een paar meiden die hem tegen waren gekomen op tinder of met uitgaan en dat ie wel gretig was voor 10 jaar jongere dames. Niet heel spannend per se (beetje in dezelfde sfeer als Nick en Simon behalve dat Sander wel vrijgezel is voor zover ik weet).

Maar volgens Yvonne kan Sander S m ook niet in z’n broek houden :joy:

3 likes

Ja omdat ik ook ik denk het wel had gedaan moest ik ook ik denk het niet toevoegen.
Als je bijv weet dat je vader een vakantieliefde was en je moeder maar een keer heeft ontmoet en toen weg was gegaan kan je denken Ohja zo’n type zal dat misschien vaker hebben gedaan
Maar als je vader dat niet was en je hebt het er verder nooit over gehad dan kan je zeggen nee lijkt me niet.

Mijn introkamp was echt een HEL. Ze hadden allemaal sicke spelletjes bedacht zoals een feest en elke keer als de bel gaat moest je met iemand naast je van kledingstuk ruilen en dat steeds ging verder tot iedereen zelfs ondergoed ging wissslen.
De volgende dag hadden ze een of ander spel waarbij je een quiz moest doen en hoeveel vragen je fout had zoveel kledingstukken moest je als groep afstaan en dan mocht je zelf de verdeling bedenken over de groepsleden.
Echt :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:
En dit was een gewone bachelor aan universiteit Utrecht in 20010. Of misschien 2011. En mijn moeder wilde me niet komen halen omdat het in fucking st miechelsgestel was en ook zoiets van even doorbijten en vrienden maken. En iedereen was lid van unitas echt gatverdamme

5 likes

Ohhh haha

1 like

Ik ‘ken’ hem eigenlijk alleen van die verhalen. Campinglife nooit gekeken en wat ie verder presenteert/presenteerde ?? :woman_shrugging:

3 likes

Niet specifiek aan de intro, maar ben door de intro bij een studentenvereniging gegaan waar ik nog steeds aardig wat mensen van zie. Vond de intro ook erg leuk

3 likes

En ik hield van de Trail-afdeling o.i.d. van de V&D met van die opgezette tenten. Jammer dat als klein meisje er nog geen Decathlon in de buurt was.

@Oprah Je moet toch eens met je kleine gaan kamperen. :stuck_out_tongue:

4 likes

Zo in plakjes en een beetje roze ziet het er nog redelijk beschaafd uit, dit is hoe die hards het eten :cry: nog trauma’s aan dat er hier thuis kilo’s van doorheen gingen

image

Voor wie benieuwd is naar de ingredienten

image

3 likes

Paar mensen uit m’n introgroepje zijn 14 jaar later nog steeds mijn beste vrienden. Mijn intro was alleen van mijn studie en dat vond ik wel heel fijn, want die blijf je ook zien natuurlijk. Ik vond het echt geweldig. Hoe geforceerd misschien ook, maar het hielp mij als verlegen kat uit de boom kijkend meisje heel erg om me in het diepe te gooien en nieuwe mensen te leren kennen.

Door de intro werd ik actief bij mijn studievereniging, ook nog een bestuursjaar gedaan en zo hele leuke mensen leren kennen. Ga nog steeds met een vriendengroep van mn studie jaarlijks een weekendje weg, en dat is allemaal wel een beetje ontstaan vanuit die introweek! Denk oprecht dat ik zonder die intro een totaal andere studententijd had gehad (saaier/minder mensen leren kennen/minder nieuwe dingen gedaan).

6 likes

Wat een hel!
In mijn tijd (2002) was het wel gewoon in Utrecht, maar ik zag er zo tegenop dat ik nooit gegaan ben. Extra blij mee als ik dit lees.

Die kledingketting had ik in 2018 nog. We hadden uiteraard gewonnen met langste kledinglijn

2 likes

Ik weet niet of je inderdaad toevallig de zelfde studie hebt gedaan als @Yzile maar de UIT (algemene introductie voor Utrechtse studenten) is echt heel anders en vooral kroegen en verenigingen leren kennen. Ik vond het opzich wel prima om de stad alvast te leren kennen maar je mist ook niks door niet mee te doen tenzij je echt per se bij een vereniging wilt of geluk hebt dat je echt een leuk groepje hebt.

2 likes

Ik heb elk jaar hetzelfde “thema”. Veel te prijzig om elk jaar compleet nieuwe decoratie voor in de boom aan te schaffen. Wel soms wat nieuwe kerstballen erbij als ik leuke zie (of: pas in de sale, want tatta). Ik ga m in oktober neerzetten denk ik. :cold_face:

4 likes

Ik heb geen idee wat @Yzile heeft gestudeerd, de k iets heel anders dan ik, maar kroegen en verenigingen waren sowieso ook niet mijn ding. En dan slapen in een sporthal :no_mouth:
Ik heb het niet gemist in ieder geval (maar ik ging ook niet op kamers).

Oh god ja, dat heb ik toen ook 1 nacht gedaan, wat een hel. Gelukkig mocht ik daarna bij mijn mentor crashen

1 like

Ik had in m’n introweek twee corpsmeisjes als mentoren die eigenlijk alles lame vonden wat niet van hun eigen vereniging was, en verder echt een groepje van 12 rare knakkers en 1 normaal persoon waar ik nog een tijdje vrienden mee ben gebleven. Maar toch vond ik het eigenlijk wel heel leuk. Heftig, maar ook goed ofzo om je zo onder te dompelen in het studentenleven en overgeleverd zijn aan jezelf.

Ik sliep ook bij een vriend van een meisje dat ik van een vorig forum kende haha, en omdat ik zelf geen fiets mee had (?? What was I thinking) fietste hij me de hele week rond. Echt een schat eigenlijk

8 likes