Stel je persoonlijke vraag #45

Nee joh, ik zou niks doen. We gaan er niet dood aan.
Ik was laatst in een AH XL en ik stond bij die broodjes afdeling en ik hoorde die moeder (denk ik) zeggen: " zoek maar wat lekkers uit". Nou dat kind zat echt in al die broodjes te graaien.

Ik vond het wel super smerig. Ze hebben vaak plakkerige snothanden.

Zou jij hier iets van zeggen?

• Ja sowieso
  • Nee
  • Twijfel

0 stemmers

2 likes

Nou tussen broodjes roeren of in een wc met chemische troep erin vind ik nogal wel een verschil hoor :joy:

5 likes

Het gaat hier niet om het verschil, maar om het antwoord op de poll.

1 like

Had eerst ja gestemd, maar er is een reden dat ik nooit losse broodjes, croissants ed koop bij AH dus not my problem eigenlijk.

6 likes

Ik werk daar niet dus not my problem.

Ik ken mezelf dus ik heb al wat gezegd voor ik kan denken joh laat toch

3 likes

Ben jij forummoe?

• Ja heel erg
  • Ja een beetje
  • Nee helemaal niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik werk ook niet bij AH (of een xl) waar slaat dit op. Ik ben idd forum moe haha sheehz

Welke ga je het liefste naartoe?

• Jumbo
  • Lidl
  • AH
  • Aldi

0 stemmers

3 likes

Waarom zou je daar dan wat van zeggen maar niet als een kind met zn tengels aan chemisch toilet zit.

Ik vind zoiets dan een taak van een medeweker om te zeggen. Omdat t mij vrij weinig boeit.

1 like

Ah in supermarkt, lidl in prijs

26 likes

Omdat jij, het moet eten, of erop moet gaan zitten. En niet de medewerker.

2 likes

Nouja dan moet je maar afbakbroodjes eten. Want zelfs al zie je er geen kind in graaien is de kans aanwezig dat er vlak daarvoor een kind of volwassene met blote klauwen in heeft lopen graaien.

7 likes

Zo hey wat een verschil is de Lidl. Mn domme hoofd maakt gewoon de fout om steeds naar de AH te gaan want die is het meest dichtbij. Mn zus haalt bijna al haar boodschappen bij de Lidl en ik vind de kwaliteit daar vaak evengoed of soms nog beter. @mikselke zal ik doen.

2 likes

En daar zit niemand met zijn handen aan de broodjes want die hebben bakken met een soort roeispanen erin waar je niet met je handen in kunt :nerd_face:

26 likes

Vomar & dirk. Hoereappie is echt niet te doen duur geworden.

7 likes

Lidl als ze een zelfscan hebben en anders een AH XL.

1 like

Helaas zaten er afgelopen zomer heel veel vliegen in die dichte bakken. Ik koop het daar niet meer :joy: ik zei het tegen een medewerker en die haalde zijn schouders op en zei ā€˜ja dat weten we’

5 likes

Ik heb ze ook een keer zwart van de mieren gezien.
En mensen gewoon lekker broodjes blijven pakken

1 like

Wij hebben een ritueel en dat is naar het tuincentrum in de buurt gaan en dan een boom uitzoeken die een beetje een kneusje is (scheef, niet goed verdeeld qua takken etc), eentje waarvan we denken dat anderen die niet snel zouden kiezen. In de auto selfie met boom en hem dan met de versieringen juist heel mooi maken. En elk jaar denk ik weer: ja dit is het mooiste kneusje ooit. Nu al weer zin in.

26 likes

Haha niet perse moe, maar het lijkt een beetje alsof ik steeds minder het gevoel heb echt dingen te gaan delen hier, I don’t knowwww. Herkent iemand dat?
Ben daarom elke keer zo extra verbaasd over de dagboekposts van mensen die alles wat ze haast iedere dag meemaken delen hier :joy:

12 likes