Stel je persoonlijke vraag #45

Ik weet helemaal niet wat dit is joh

16 likes

Ik ben geen 13 jarig jongetje

1 like

Het stond bij ‘mijn’ Turkse supermarkt. Ik twijfelde serieus maar het is met een reden verboden en ik probeer van mijn monster afhankelijkheid af te komen, dan moet ik niet nog heftiger proberen.

2 likes

Wat is dit dan?

1 like

Ja ik merk daarnaast ook dat ik veel (langere) posts niet lees en voorbijscroll, terwijl ik vroeger veel meer las. Misschien tijd voor een break

1 like

Toevallig vandaag gezien bij een expat winkel, maar 10 euro!! En toch wilde de 2 jonge jongens achter ons het kopen

1 like

Het is van logan paul en ksi

1 like

Jep het is van deze 2 en die hebben tegen elkaar gevochten in de boksring. Ksi (jj) its brits die ander een amerikaan. Ksi won alsof iemand dat boeit. Toen hadden ze bedacht om Prime samen te ontwikkelen als sportdrank. Aangezien ze best wat geld hebben zochten ze allerlei sponsers. Dat is ze gelukt. Dus ja, nu bestaat prime, you never beat coca cola.

:joy::joy::joy:

1 like

Ik heb ook wel eens gespard en dat is idd echt net dansen. Zo’n behendigheidsding. Ik deed dat dan wel in een groep met alleen vrouwen, dus dat vond ik altijd wel chill. Maar doe het liefst gewoon zaktraining. Dan kan je zelf voluit gaan en hoef je niet te incasseren :+1: en heel soms naar een gala of wedstrijd op tv kijken. Maar eerlijk gezegd ben ik niet helemaal bekend met die regels. Dus dat vind ik minder leuk

4 likes

En hoe vaak denken jullie aan The Romantic Period (Georgian, Regency en Victorian era)?
https://www.instagram.com/reel/CxODwu9OgJH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per jaar
  • Minder dan een keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Ken/heb jij een tandarts, orthodontist of mondhygiënist die familieleden heeft die ook 1 van die 3 doet?

• Nee
  • Ja, 1
  • Ja, meerdere
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ik heb in mijn leven 2 tandartspraktijken en 2 orthodontisten bezocht en bedenk me nu dat dat allemaal vaders zijn met hun dochters of zoons in dienst die ook tandarts/orthodontist/mondhygiënist zijn.

3 likes

Ik was nieuwsgierig en in het land waar mn partner woont is het niet duur. Niet dat jullie denken dat ik er 10 euro voor betaald heb

1 like

Was het lekker

De blauwe is het lekkerst. Alsnog nooit kopen.

3 likes

Kickboksen is echt zo lekker
Ook sparren, in de gym waar ik kom spar je met zowel mannen als vrouwen en het valt mij op dat de mannen vaak juist heel goed opletten of ze niet te hard gaan. Soms als iemand nieuw is wordt er door de ervaren sparringspartner gezegd van je kan gewoon stoten en trappen, ik doe niks ‘terug’. En ze geven tips etc, heel chill

En dat om elkaar heen ‘dansen’ wat hierboven al werd gezegd is idd zo, het lijkt misschien op dom rammen maar er komt veel techniek bij kijken. Heb zelf wel niks met mma tho haha

6 likes

Eigenlijk vooral door alle kostuumdrama’s die ik kijk. En dan weer opnieuw kijk. Vraag me niet waarom, na 6 keer Pride & Prejudice gezien te hebben, ben ik nog net zo invested.

13 likes

Maar de originele 6 uur durende bbc serie? Of ben je geen echte fan en kijk je alleen de film :joy::joy::kissing_heart: (grapje hoor ik vind je ook een echte fan als je de film alleen kijkt)

6 likes

Ja, precies die smaak ook en ik heb er maar 1 slok van genomen omdat het zo vies was. Echt mierzoet.

De energy versie is wel iets beter.

4 likes

De jaren 90 serie het origineel noemen
 :smiling_face_with_tear:

:kissing_heart:

4 likes