Stel je persoonlijke vraag #45

En daar zit niemand met zijn handen aan de broodjes want die hebben bakken met een soort roeispanen erin waar je niet met je handen in kunt :nerd_face:

26 likes

Vomar & dirk. Hoereappie is echt niet te doen duur geworden.

7 likes

Lidl als ze een zelfscan hebben en anders een AH XL.

1 like

Helaas zaten er afgelopen zomer heel veel vliegen in die dichte bakken. Ik koop het daar niet meer :joy: ik zei het tegen een medewerker en die haalde zijn schouders op en zei ‘ja dat weten we’

5 likes

Ik heb ze ook een keer zwart van de mieren gezien.
En mensen gewoon lekker broodjes blijven pakken

1 like

Wij hebben een ritueel en dat is naar het tuincentrum in de buurt gaan en dan een boom uitzoeken die een beetje een kneusje is (scheef, niet goed verdeeld qua takken etc), eentje waarvan we denken dat anderen die niet snel zouden kiezen. In de auto selfie met boom en hem dan met de versieringen juist heel mooi maken. En elk jaar denk ik weer: ja dit is het mooiste kneusje ooit. Nu al weer zin in.

26 likes

Haha niet perse moe, maar het lijkt een beetje alsof ik steeds minder het gevoel heb echt dingen te gaan delen hier, I don’t knowwww. Herkent iemand dat?
Ben daarom elke keer zo extra verbaasd over de dagboekposts van mensen die alles wat ze haast iedere dag meemaken delen hier :joy:

12 likes

Het deurtje kan vrij gemakkelijk open. Nog steeds kans op chemisch toilet bacteriĂ«n😆

Goed, gewoon zelf (af)bakken is weer het antwoord gvd

Niet zeggen maar wel een beetje passief agressief zuchten en met mn ogen draaien en iets mompelen van ‘Serieus? Gebruik vooral geen tang
’ Maar vooral niet tĂ© want dan zou iemand boos kunnen worden en dat wil ik natuurlijk ook weer niet

4 likes

Als je niet wil dat iemand boos wordt dan zou ik vooral niet passief agressief gaan doen maar gewoon iemand erop aanspreken (als je je er zo aan ergert)

6 likes

Ik heb nog 1 goede vriend van de introweek!

Haha ja I know, maar dat durf ik niet, dus doe t allemaal heel subtiel :sweat_smile: niet mijn beste eigenschap

1 like

Jet & Joost would approve!

1 like

Mijn vriend zegt eerst ‘wtf waarom zo specifiek?’ En vervolgens: iedere week :joy::joy: hoe dan

Edit: en dagelijks (!!!) aan de tweede wereldoorlog. Hoe dan

3 likes

Misschien omdat elke man denkt een held te zijn en een inner gladiator in zich te hebben. :woozy_face:

1 like

Vind jij boksen een leuke/mooie sport?

• Nee bah
  • Geen mening
  • Ja geweldig
  • Wel leuk

0 stemmers

Ik haat deze sport zo erg. Elkaar helemaal naar de tyfes slaan. 1 van mn oma’s vond het leuk, denk 1 van de redenen dat ik haar nooit mocht. Lekker hoor, elkaar een blauw oog en hersenschudding slaan wauw.

1 like

Heb jij het meeste van je kleding hangen of liggen/opgevouwen?

• Het merendeel hangt
  • Het merendeel ligt/is opgevouwen

0 stemmers

3 likes

Uhm 50/50 denk ik oprecht haha

14 likes

Ja die optie wilde ik er niet bij doen haha. Ik heb nu het merendeel hangen maar ik denk als het winter wordt en truien hang ik nooit op dat het dan wel weer opgevouwen wordt.

1 like

ik zou het niet mooi noemen, maar ik boks zelf (voornamelijk bokszaktraining) en dat vind ik echt heerlijk

6 likes