Stel je persoonlijke vraag #45

Dan sla je iig nog op een zak. Ik zag wel eens van die vrouwen die mma? Fighting doen. En ik word echt misselijk ervan hoe bloedend kapot ze elkaar slaan. Ik kan dat echt niet begrijpen.

1 like

Nee dat trekt mij ook totaal niet aan. Heb een beginnerscursus gedaan waarbij we ook gingen sparren, maar je probeert dan iig nooit kracht te zetten maar elkaar alleen te raken. Dus het gaat dan echt om de behendigheid, en bijna een soort dans zoals je om elkaar heen beweegt, dus op zich vond ik dat ook wel leuk. Alleen zo’n bokshandschoen die tegen je hoofd komt vond ik alsnog niet fijn ookal is het zachtjes

4 likes

Ja ik snap wel dat boksen misschien een soort ontlading kan geven om je agressie ofzo eruit te slaan. Maar dat zoals dit bijvoorbeeld normaal wordt gevonden vind ik zo achterlijk:

https://youtube.com/shorts/uC69xVN-hnQ?feature=shared

1 like

Ik heb 50 jurkjes en die hangen, maar de rest ligt. En volgens mij heb ik nogal rigoureus opgeruimd dit voorjaar dus zal ook wel minder jurkjes hebben.

2 likes

Boksen op een zak vind ik heel leuk (om te doen), maar echt boksen op mensen enzo vind ik echt helemaal niks om te doen en om te zien.

2 likes

Ik vind het leuk om zelf te doen, maar niet om te kijken. Hoef ook niet de boksring in :sweat_smile:

3 likes

Over een stoel/kast geflikkerd :see_no_evil:. Of aan een haakje aan een deur hangen ook 80 dingen. Heb in de slaapkamer 2 soort van ‘inbouwkasten’ (oud huis, dus van die kasten ‘in’ de muur), 2 ladekasten en 1 gewone kast en nog is het vaak een zooi. Het blijft gewoon nooit netjes opgevouwen allemaal en dan ben je 30+…

1 like

Heb je wel eens van die extreem overrated overpriced Prime gedronken?

• Nee en ook niet van plan
  • Ja en het was kut
  • Ja en het was oke
  • Nee maar wel van plan

0 stemmers

Mn vriend wilde dit bijna kopen maar toen zei ik gast doe effe normaal. 10 euro :skull:

Ik vind dit zo’n raar iets. Als verkopers het binnen krijgen mogen ze zelf de prijs bepalen. Dus 1 gozer ging 20 dollar vragen. Wtf is dat voor concept. En het is maar gewoon soda van die stomme youtube boksers.

5 likes

Ik weet helemaal niet wat dit is joh

16 likes

Ik ben geen 13 jarig jongetje

1 like

Het stond bij ‘mijn’ Turkse supermarkt. Ik twijfelde serieus maar het is met een reden verboden en ik probeer van mijn monster afhankelijkheid af te komen, dan moet ik niet nog heftiger proberen.

2 likes

Wat is dit dan?

1 like

Ja ik merk daarnaast ook dat ik veel (langere) posts niet lees en voorbijscroll, terwijl ik vroeger veel meer las. Misschien tijd voor een break

1 like

Toevallig vandaag gezien bij een expat winkel, maar 10 euro!! En toch wilde de 2 jonge jongens achter ons het kopen

1 like

Het is van logan paul en ksi

1 like

Jep het is van deze 2 en die hebben tegen elkaar gevochten in de boksring. Ksi (jj) its brits die ander een amerikaan. Ksi won alsof iemand dat boeit. Toen hadden ze bedacht om Prime samen te ontwikkelen als sportdrank. Aangezien ze best wat geld hebben zochten ze allerlei sponsers. Dat is ze gelukt. Dus ja, nu bestaat prime, you never beat coca cola.

:joy::joy::joy:

1 like

Ik heb ook wel eens gespard en dat is idd echt net dansen. Zo’n behendigheidsding. Ik deed dat dan wel in een groep met alleen vrouwen, dus dat vond ik altijd wel chill. Maar doe het liefst gewoon zaktraining. Dan kan je zelf voluit gaan en hoef je niet te incasseren :+1: en heel soms naar een gala of wedstrijd op tv kijken. Maar eerlijk gezegd ben ik niet helemaal bekend met die regels. Dus dat vind ik minder leuk

4 likes