Stel je persoonlijke vraag #45

En hoe vaak denken jullie aan The Romantic Period (Georgian, Regency en Victorian era)?
https://www.instagram.com/reel/CxODwu9OgJH/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

• Meerdere keren per dag
  • Dagelijks
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per jaar
  • Minder dan een keer per jaar
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Ken/heb jij een tandarts, orthodontist of mondhygiënist die familieleden heeft die ook 1 van die 3 doet?

• Nee
  • Ja, 1
  • Ja, meerdere
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ik heb in mijn leven 2 tandartspraktijken en 2 orthodontisten bezocht en bedenk me nu dat dat allemaal vaders zijn met hun dochters of zoons in dienst die ook tandarts/orthodontist/mondhygiënist zijn.

3 likes

Ik was nieuwsgierig en in het land waar mn partner woont is het niet duur. Niet dat jullie denken dat ik er 10 euro voor betaald heb

1 like

Was het lekker

De blauwe is het lekkerst. Alsnog nooit kopen.

3 likes

Kickboksen is echt zo lekker
Ook sparren, in de gym waar ik kom spar je met zowel mannen als vrouwen en het valt mij op dat de mannen vaak juist heel goed opletten of ze niet te hard gaan. Soms als iemand nieuw is wordt er door de ervaren sparringspartner gezegd van je kan gewoon stoten en trappen, ik doe niks ‘terug’. En ze geven tips etc, heel chill

En dat om elkaar heen ‘dansen’ wat hierboven al werd gezegd is idd zo, het lijkt misschien op dom rammen maar er komt veel techniek bij kijken. Heb zelf wel niks met mma tho haha

6 likes

Eigenlijk vooral door alle kostuumdrama’s die ik kijk. En dan weer opnieuw kijk. Vraag me niet waarom, na 6 keer Pride & Prejudice gezien te hebben, ben ik nog net zo invested.

13 likes

Maar de originele 6 uur durende bbc serie? Of ben je geen echte fan en kijk je alleen de film :joy::joy::kissing_heart: (grapje hoor ik vind je ook een echte fan als je de film alleen kijkt)

6 likes

Ja, precies die smaak ook en ik heb er maar 1 slok van genomen omdat het zo vies was. Echt mierzoet.

De energy versie is wel iets beter.

4 likes

De jaren 90 serie het origineel noemen… :smiling_face_with_tear:

:kissing_heart:

4 likes

Ik had helemaal niet meegekregen dat het verboden was.
Tijdens mijn vakantie gekocht voor €3 ongeveer, vind het smaken naar gezoete zuursap

Ik sluit me hier helemaal bij aan.

Ik gaf nooit iets om sport, maar kickboksen is mijn passie geworden. Het heeft me zowel op fysiek als mentaal vlak heel veel gebracht. Alles gaat tijdens trainingen erg respectvol. Sparren is erg moeilijk en heeft erg veel aspecten in zich die je moet beheersen. Ook qua (vecht)intelligentie vraagt dit veel.

Wedstrijdvechten is natuurlijk een ander stukje van de sport. Ik hoor vaak dat scholen die zich op wedstrijden richten wel een wat agressievere sfeer hebben. Als je meedoet met een wedstrijd probeer je je zo goed mogelijk voor te bereiden, maar je weet dat je (heftige) blessures kunt oplopen. Ik kan me voorstellen dat je als buitenstaander daar je bedenkingen bij hebt, maar de sport is zoveel meer dan dat.

4 likes

Ja omdat er zo veel cafeïne in zit is het verboden dacht ik

2 likes

Je vergeet de belangrijkste versie: die met Mr. Darcy gespeeld door een hond

1 like

Hahahahaha ik heb alleen de versie met zombies gelezen :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

Oh en ook een serie gezien dat iemand in het verhaal werd gezet, lost in austen heette die geloof ik

@Vaiana :open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth: wow die ken ik niet

4 likes

8 likes

Hahaha nee ik zou niet durven om de klassieker met Colin Firth over te slaan😅 De serie ben ik nu voor een derde keer aan het kijken haha.

Yesss dit! In onze gym zijn er veel wedstrijdvechters, voor Glory etc. Zij trainen altijd apart in een pro groep maar soms doen ze ook mee met een recreantenles en dat is ook heel leuk, want goeie tips.
Verder heb je een leuke mix van jong/oud, man/vrouw, pro/beginner. Kan het iedereen aanraden om een keer een proefles (kick)boksen te nemen haha

3 likes

mocht je later oma :older_woman: worden, wil je dan als kinderopvang dienen voor je kleinkind(eren)?

• ja, (bijna) altijd
  • ja, een dagje per week max
  • ja, eens in de zoveel tijd/alleen bij bijzonderheden
  • ja, maar ligt aan hoe makkelijk de kinderen zijn
  • ja, maar met andere voorwaarden
  • nee, nooit
  • nvt

0 stemmers

Als ik met pensioen zou zijn geen probleem. Maar tenzij mijn kind pas na zijn 45ste vader wordt, moet ik gewoon nog werken tegen de tijd dat hij kinderen krijgt.

10 likes