Stel je persoonlijke vraag #45

Ik zou eigenlijk vooral degene nemen waarvoor je het goedkoopst/makkelijkst cassettes kunt kopen (en mocht er verschil in de grootte van camera’s zitten, de kleinste camera voor makkelijkst meenemen)

Ik vind de foto’s van instax wide of square het mooist.

1 like

Wanneer we exclusief gingen daten of wanneer we dat afspraken? Want dat gesprek was denk ik pas na een maand of twee maar voglens mij hadden we toen allebei al een ruime maand niet met andere mensen gedate

1 like

Geen idee, maakt me niet zoveel uit :slight_smile:

1 like

De echte Perfecte:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15

0 stemmers

Alle acceptabele eetbare:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Geen, bah

0 stemmers

1 like

Als DJ’s ook meetellen dan wel 50+ gezien, maar vind DJ’s toch anders, heb soms geen idee wie er draait, terwijl ik bij een echt concert wel echt meer op de muziek let

5 likes

Ik kom schuldiger over dan ik ben denk ik want bij weerwolven word ik er altijd als eerste uitgestemd terwijl ik bijna nooit een weerwolf ben :exploding_head:

12 likes

@Zeester wow jij eet gewoon alle soorten bananen???

3 likes

Nah jongens 7 is nog groen

12 likes

Allemaal eetbaar maar 9 t/m 15 wel in bananenbroodvorm

7 likes

Ja iedereen denkt ook altijd dat ik Hitler of een fascist ben :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: en dan zit ik daar braaf met mijn liberale kaartje.

Sowieso kreeg ik op de middelbare school etc ook altijd de straf, ook als ik het niet gedaan had. Heb gewoon zo’n soort kop dat je denkt die zal het wel gedaan hebben denk ik.

4 likes

Foto pls dan kan ik beoordelen

4 likes

Hahah ja heb wel mijn favorieten (nog een beetje stevig) maar gooi het sowieso niet weg dus dan eet ik ze vanzelf… hoewel laatst at ik er 1 die echt helemaal bruin van buiten was en dat was wel echt vies, helemaal smurrie en smaakte alsof het aan het fermenteren was, dus dat doe ik niet meer

2 likes

Ik heb een instap mini liplay waarmee je foto’s kunt printen vanaf je telefoon via Bluetooth maar ook nog steeds de camera functie hebt. Je kunt voor je print vanuit de camera aan preview zien zodat je zeker weet dat de foto niet mislukt en je geen papier verspild. Echt heel blij mee!

1 like

Wat moet ik met een partner als ik daar niet tegen kan zeuren als ik ziek ben.

23 likes

Ik ben benieuwd of wij hier conservatiever zijn dan elders

Als (denkbeeldige) ouder:

Een vijftienjarige (zonder problematische gebeurtenissen uit het verleden) anderhalve dag in de zomervakantie alleen thuis laten. Back-up volwassene die gebeld kan worden bij problemen woont een half uur ver weg.

• Kan prima
  • Kan niet
  • Moet je toch per individu bekijken
  • Ik twijfel
  • Geen idee
  • anders

0 stemmers

Een dertienjarig meisje met 3 vriendinnen ( van 13 - 14 jaar) in de zomer zelf laten afreizen naar Amsterdam om daar gezellig te gaan shoppen en eten. Wonen zelf een dik uur verwijderd van de hoofdstad in een klein dorp.

• Kan prima
  • Kan niet
  • Ik twijfel
  • Geen idee
  • anders

0 stemmers

Een zestienjarige (die nog nooit op een festival is geweest) mee laten gaan met iemand van 18, die dat eerder heeft gedaan. En dan samen naar een meerdaags festival (bijv. Lowlands). Achttienjarige is een gewone vriend(in).

• Kan prima
  • Kan niet
  • Ik twijfel
  • Geen idee
  • anders

0 stemmers

Een zestienjarig meisje dat nog op de middelbare school zit en een relatie heeft met een achttienjarige jongen die al studeert. Kennen elkaar via vrienden.

• Kan prima
  • Kan niet
  • Ik twijfel
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Een casus las ik een tijdje terug in een topic op Viva (leeftijdsverschil relatie). De rest in mijn omgeving. Ik stond er dus heel raar van te kijken dat die jonge meiden niet naar een grote stad mochten en werd vreemd aangekeken dat ik dat wel zou toestaan / vroeger dat mocht…

1 like

Ik twijfel alleen bij het reizen naar Amsterdam omdat het afhankelijk van waar je woont een gedoe zou kunnen zijn met treinen maar dat slaat eigenlijk nergens op.

4 likes

Als tiener vond ik lang treinen alleen maar leuk! Zelfs met 2 overstappen en vertraging. Voelde me een soort wereldreiziger als ik naar de andere kant van het land ging met vriendinnen.

13 likes

Ik mocht dat soort dingen allemaal niet.

2 likes

Met welke van bovenstaande situaties zou je de meeste moeite hebben als het jouw (denkbeeldige) kind was?

• 15 jaar en 1,5 dag alleen thuis
  • 13 jaar en een dagje shoppen in Amsterdam
  • 16 jaar en een weekend naar Lowlands
  • 16 jaar en een relatie hebben met een 18-jarige

0 stemmers

2 likes