Ook perfect
Ik ben vooral goed in combinaties van voornaam - achternaam onthouden. Als je me vraagt hoe X ook alweer heet kom ik er waarschijnlijk niet zomaar op. Maar als jij de voornaam noemt kan ik wel zo de achternaam noemen.
Nee man, als iemand zich voorstelt dan ben ik alweer vergeten hoe je heet als ik je hand los laat
Anders, ik wil een HP tattoo Maar ik zal hem nooit nemen wss
Ik snap 'm! Naam Nr. 32 of Naam Nr. 34 is een klein verschil.
Zo slecht maar t boeit me ook echt te weinig. Kan echt drie weken een serie bingen en dan geen idee hebben hoe de hoofdpersoon eigenlijk heet.
Ik focus me bij handenschudden altijd op hoe ik mijn naam zeg, of ik niet te warme handen heb of te hard/slap schud, waardoor ik de naam van de ander nooit opsla oeps
Ik heb een ouderwetse boerentrienennaam die vooral bekend is in een andere variant dus mensen denken wel altijd dat ze het goed hebben onthouden
Dit snap ik wel eigenlijk, maar mag Anne of Anouk bijvoorbeeld ook niet?
Naja best gek als je echt twee namen hebt dat iemand je dan 1 van de 2 noemt? Ik ken bijv een Jan Douwe, ja die kun je niet zomaar ‘jan’ of ‘douwe’ noemen want dat is simpelweg niet z’n naam
Beetje een late reactie maar ik heb dus nog een grote stoel over die ik naar de slaapkamer wil doen. Maar toen dacht ik, neeeeeeee daar ga ik al mn kleding op gooien .
Heb jij een stoel in je slaapkamer waar je veel kleding maar opflikkert?
- Nee
- Ja
- Ja maar ik organiseer het dan wel netjes op de stoel
0 stemmers
Zo’n stoel is gewoon een must in je slaapkamer toch? Voor alle ‘1x-kort-gedragen-kan-nog-net-kleding’
Wij hebben daar een hele bank voor
Croissant met beleg (jam, kaas, hagelslag, whatever floats your boat)
- Snij ik de croissants open zoals een pistolet
- Smeer ik het beleg op de onder/bovenkant van de croissant zonder te snijden
- Neem ik een hap en smeer ik het beleg hapje voor hapje op de croissant
- Ik eet geen croissants (met beleg)
- Doe ik elke keer anders
0 stemmers
Ik vroeg enkel of dat wel mocht. Ik zei niet dat het raar is als dat niet zou mogen. Was gewoon benieuwd.
Kan me namelijk eerder voorstellen dat iemand het prima vindt als ze Anne genoemd wordt (in het geval van Anne Anouk), dan An.
@JelaBerlijn ik snap je wel. Snap al die dubbele roepnamen sowieso niet.
Ik kán het mij wel voorstellen maar alleen als ik het echt bewust doe. Net als dat ik ook geen stem of woorden of zo heb in mijn gedachten (tenzij ik er dus ook specifiek op ga letten). Verder zijn mijn gedachten gewoon “zwart”.
Wij een badrand. En ook nog een stoel, maar kleed me meestal uit op de badkamer
Of de optie:
Ik lust geen croissants
Met jam hapje voor hapje. Kaas snij ik m gewoon door.
En hapje voor hapje is dat ik hem bij die ‘ringen’ snij of afscheur. Dan boter erop en dan jam.
Optie: ik eet geen croissants