Stel je persoonlijke vraag #45

Hahaha ik ook. Las wat over zaad(kwaliteit) en toen die reactie…

2 likes

Nee Sam en Rijk deden een vruchtbaarheidstest en lazen de resultaten voor in de podcast. Sam, die altijd onder de soa’s zit, drinkt en rookt was heel vruchtbaar en Rijk die sport en gezonder leeft had super lage vruchtbaarheid.

2 likes

Roken an sich vind ik al zo’n ontzettende afknapper en dealbreaker dat ik geen relatie zou kunnen hebben met een roker.

5 likes

Echt een manier van de natuur om de mensheid te vernietigen.

6 likes

Ik heb sowieso het gevoel dat je leefstijl en hoe gezond je leeft weinig invloed heeft op je vruchtbaarheid maar het meer een kwestie van geluk hebben is :grimacing:

Ik zou ook echt never een rokende partner willen, wat @Nefertiti zegt, die geur alleen al. Snap ook echtniet dat ik vroeger heb gerookt. Al was het dan vooral tijdens uitgaan maar toch :face_vomiting:

4 likes

Dit is heel random maar, heb jij het idee dat jouw koelkast veel geluid maakt?

• Eh nee
  • Ja
  • Ik heb geen idee

0 stemmers

1 like

Naja science trumps gevoel in dit geval :joy: (al is het natuurlijk ook een deel ‘geluk’/genen/juiste omstandigheden).

Heavy smoking was associated with decreased sperm counts and alcohol consumption was associated with increased numbers of morphologically abnormal sperm.
Bron: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/030006051204000631

Our current findings corroborate previous observations showing that smoking, in general, was associated with lower sperm concentration and sperm motility than nonsmoking among infertile men. More precisely, we showed that heavy smokers had the lowest values of sperm concentration and motility compared to moderate and nonsmokers.
Bron: Heavy cigarette smoking and alcohol consumption are associated with impaired sperm parameters in primary infertile men - PMC

6 likes

Laatst viel de stroom uit overdag, en ik gebruikte geen elektrische apparaten dus ik had niet gelijk door dat de stroom was uitgevallen. Was vooral heel opvallend dat het ineens heel stil was in huis.

2 likes

Heb jij wel eens geld gedoneerd naar Wikipedia nav die banners die je te zien krijgt als je er iets opzoekt?

• Ja gedaan
  • Nog niet gedaan maar overweeg het wel
  • Nee en ga ik ook niet doen maar gebruik Wikipedia wel
  • Nee want ik kom NOOIT op Wikipedia terecht

0 stemmers

2 likes

Wikipedia zwemt in het geld terwijl alle inhoud door vrijwilligers wordt geschreven. Ik weiger geld te doneren voor iemands salaris van 4 ton.

10 likes

Ik ben een paar dagen terug door een vriend toegevoegd aan een kanaal op Telegram waar series en films (illegaal) op worden geüploadet en tussen de filmpjes door stond willekeurig een oproepje om geld te doneren aan Wikipedia hahaha, vond dat echt gek/grappig. Echt iets voor de Piratenpartij ofzo om juist daar geld in te stoppen.

3 likes

Disclaimer: ik hoef je cito score en onderzoeken naar hoogbegaafdheid niet te horen.

De vraag is: hoe schat jij zelf je intelligentie in? Ten opzichte van de rest van de maatschappij.

• Veel slimmer
  • Een beetje slimmer
  • Gemiddeld
  • Minder slim
  • Veel minder slim

0 stemmers

En hoe schat jij je intelligentie in als je jezelf vergelijkt met andere forummers?

• Veel slimmer
  • Een beetje slimmer
  • Gemiddeld
  • Minder slim
  • Veel minder slim

0 stemmers

3 likes

Booksmart is ook smart!:heart:

5 likes

Dit is wel een realiteit die ik herken helaas.
Heb trouwens echt geen idee hoe ik mijn intelligentie moet vergelijken met die van die gemiddelde forummer

3 likes

eerlijk gezegd vind ik mezelf slimmer dan m’n meeste collega’s (wss ben ik gewoon een arrogante kwal maar goed)

1 like

Vind het vooral knap als mensen uberhaupt intelligentie in kunnen schatten op basis van dit forum waar de meeste mensen voornamelijk posten wat ze vanavond gaan eten en wat ze van de laatste vlog van Bonnie vinden

34 likes

Misschien moet je daar heel slim voor zijn @Chuckie :dancingbanana:

Maar goed, het is verder niet zo serieus natuurlijk.

3 likes

Hoeveel levenservaring heb jij vergeleken met andere forummers?

• Veel meer
  • Wel iets meer
  • Gemiddeld
  • Iets minder
  • Veel minder

0 stemmers

3 likes

Ik ben ook gewoon oud, dus dat speelt ook een rol :older_woman:

3 likes

Oud wil niks zeggen. Kun je alsnog een luizenleventje hebben gehad zonder (grote) problemen.

13 likes