Gewoon door getest te worden op intelligentie. En daarnaast merk je dat ook wel gewoon in het dagelijks leven/tijdens studie bijvoorbeeld
Intelligentie (of jezelf intelligent slim/noemen) en schoonheid (jezelf mooi noemen) zijn dingen waar vaak naar gevraagd wordt maar niemand wil eigenlijk horen dat iemand zegt ja dat ben ik! Terwijl, sommige mensen moeten gewoon uitschieters zijn op die gebieden en het is puur toeval als je dat toevallig bent, heb je niks voor gedaan, en ik denk dat mensen er daarom altijd een beetje raar over doen.
Identificeer jij me meer als?
- Tante Soesa
- SasseFras
- Het vliegend bed
0 stemmers
Maar vraag je zoān intelligentietest dan zelf aan? Dit is geen normaal onderdeel van bijv. een studie toch?
Vindt het wel grappig dat je dat met zulke stelligheid zou kunnen zeggen, zeg maar, daarom was ik benieuwd. Ik zou het van mezelf niet weten, en ook niet tov van studiegenoten (ik heb hun werk niet ingezien dus weet ik veel haha)
Ja! Dat is idd heel erg zo. Ik ben toevallig ook heel erg mooi dus daar ervaar ik dat ook
Nee ok dat laatste is een grapje
Hahahahaha love dit
Hahaha ja dat snap ik hoor. Vind het ook niet erg dat je dat vraagt! Maar bij mij is dat op de basisschool getest omdat je dan wel merkt dat je sneller gaat enz in de klas. Ik weet eigenlijk niet waarom want je kunt als leraar ook gewoon extra werk geven bijv zonder dat je dit hoeft te weten lijkt me.
Bij studie heb ik niet andermans werk bekeken en als dom beoordeeld ofzo hoor maar bijvoorbeeld dat je merkt dat je iets sneller begrijpt of minder tijd nodig hebt om voor een tentamen te leren, dat soort dingen. Heeft verder ook weinig met algemene kennis te maken bijv
De iq test / GGZ onderzoek, dat wat je niet wil horen
Fair enough. Kan er ook niet over oordelen want jij post niet heel veel. Was ook vooral benieuwd naar die andere twee
Ik denk ook eigenlijk niet dat je dit kan beoordelen nav iemands posts. Ik heb een soortgelijk verhaal en daar merk je ook vrij weinig van als je mijn posts bekijkt .
Dan doet Tatjana SimiƧ het beter.
Dat is waar. Sorry
Nee maar was ook vooral benieuwd naar hoe mensen zichzelf zien.
Jammer, was wel benieuwd naar mijn Lula-score
Kun/kon jij tijdens je opleiding goed tentamenstof leren?
- Ja kapotgoed
- Redelijk
- Niet beter dan gemiddeld
- Nee iets minder
- Was ik echt slecht in
0 stemmers
En denk je dat dat verband houdt met je intelligentie?
- Nee
- Beetje
- Ja
0 stemmers
Haha ja en genoeg mensen met een hoog IQ die nooit een opleiding beginnen/afmaken, überhaupt de basisschool succesvol doorlopen. Dus⦠wat het precies zegt over je algemene kennis/foutloos spellen/wereldvreemdheid ⦠naar mijn idee niet alles.
Maar hier idd soortelijk verhaal als bij @Monica, en later dus nog eens in de GGZ rond 18jr.
- Leitzmapje
- Snelhechter
- Anders, namelijk
0 stemmers
Nietjes
Leitzmapje is een andere naam voor snelhechter, toch? Dus de vraag is hoe je het noemt
mapje
Geen idee want gebruik ik nooit. Alleen nietjes