Waarom schatten jullie jezelf ‘veel slimmer’ in dan de rest van de forummers @Monica @Fishing @flalamingo. Ben benieuwd waar dat op gebaseerd is.
Ken je mensen die niet kunnen lezen?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Ja, maar alleen via via
- Nee, niemand
0 stemmers
Ken je iemand die niet kan schrijven?
- Ja, een
- Ja, meerdere
- Ja, via via
- Nee, niemand
0 stemmers
Volgens mij was er een wetenschappelijk onderzoek waarin een relatie werd gelegd tussen religie en intelligentie. Echter, ik ben niet zo intelligent dat ik dat onderzoek nu weer kan vinden.
Hoe vaak denk jij aan Pipi Langkous?
- Dagelijks
- Wekelijks
- Maandelijks
- Enkele keren per jaar
- Jaarlijks
- Nooit
- Anders…
0 stemmers
Omdat ik weet dat ik veel slimmer dan gemiddeld WO ben en dat gewoon aanneem want dat is bijna altijd dus zo
Ik denk alleen aan Pippi omdat zoveel mensen die stomme quote (ik heb het nog nooit gedaan dus denk dat ik het wel kan) gebruiken die niet van Pippi blijkt te zijn en me dat feitje bijgebleven is. Ik keek überhaupt nooit naar Pippi dus heb er verder geen gedachten over
Door die niet originele uitspraak die niet eens van Pipi Langkous is, denk ik dus in elk geval maandelijks aan Pipi.
Wie is denk je intelligenter?
- Tatjana Šimić
- Patty Brard
- Conny Witteman
- Patricia Paay
0 stemmers
Hebben VanMoof-eigenaren vaker een Storm paraplu?
- ja
- nee
- geen idee
0 stemmers
En actieve Twitteraars Hugo de Jong schoenen?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
@Mrs.Fraser Had de bedenker dat niet op haar website staan dat het niet van Pipi was?
(Die quote wordt zo vaak gebruikt in presentaties in het onderwijs.)
Ik vind veel mensen hier vooral echt zwaar wereldvreemd, heeft niet perse met intelligentie te maken tho 🫠
Of ja, veel is misschien overdreven.
Tatjana heeft de multitalige bonus, denk dat de rest geen 6 talen spreekt.
Stond me alleen ergens bij dat zij ooit mega laag scoorde bij zo een nationale test.
@desecretaris Maar niemand zegt toch dat het beter is om slim te zijn? Ik weet niet of je bericht verder ook aan mij is gericht maar prima toch? Ik heb geen oordeel over intelligentie verder
Ik denk soms nog wel eens aan dit vliegende bed moment en daar krijg ik dan warme, gelukkige gevoelens bij.
Haha denk dan aan tante soesa
Gewoon benieuwd: hoe weet je dat je veel slimmer bent dan gemiddeld WO?
Klote ding.
Gewoon door getest te worden op intelligentie. En daarnaast merk je dat ook wel gewoon in het dagelijks leven/tijdens studie bijvoorbeeld
Intelligentie (of jezelf intelligent slim/noemen) en schoonheid (jezelf mooi noemen) zijn dingen waar vaak naar gevraagd wordt maar niemand wil eigenlijk horen dat iemand zegt ja dat ben ik! Terwijl, sommige mensen moeten gewoon uitschieters zijn op die gebieden en het is puur toeval als je dat toevallig bent, heb je niks voor gedaan, en ik denk dat mensen er daarom altijd een beetje raar over doen.
Identificeer jij me meer als?
- Tante Soesa
- SasseFras
- Het vliegend bed
0 stemmers