Stel je persoonlijke vraag #45

Maar vraag je zo’n intelligentietest dan zelf aan? Dit is geen normaal onderdeel van bijv. een studie toch?

Vindt het wel grappig dat je dat met zulke stelligheid zou kunnen zeggen, zeg maar, daarom was ik benieuwd. Ik zou het van mezelf niet weten, en ook niet tov van studiegenoten (ik heb hun werk niet ingezien dus weet ik veel haha)

2 likes

Ja! Dat is idd heel erg zo. Ik ben toevallig ook heel erg mooi dus daar ervaar ik dat ook

Nee ok dat laatste is een grapje

44 likes

Hahahahaha love dit

3 likes

Hahaha ja dat snap ik hoor. Vind het ook niet erg dat je dat vraagt! Maar bij mij is dat op de basisschool getest omdat je dan wel merkt dat je sneller gaat enz in de klas. Ik weet eigenlijk niet waarom want je kunt als leraar ook gewoon extra werk geven bijv zonder dat je dit hoeft te weten lijkt me.

Bij studie heb ik niet andermans werk bekeken en als dom beoordeeld ofzo hoor :joy: maar bijvoorbeeld dat je merkt dat je iets sneller begrijpt of minder tijd nodig hebt om voor een tentamen te leren, dat soort dingen. Heeft verder ook weinig met algemene kennis te maken bijv

11 likes

De iq test / GGZ onderzoek, dat wat je niet wil horen :rofl::ok_hand:t2:

1 like

Fair enough. Kan er ook niet over oordelen want jij post niet heel veel. Was ook vooral benieuwd naar die andere twee :smile:

3 likes

Ik denk ook eigenlijk niet dat je dit kan beoordelen nav iemands posts. Ik heb een soortgelijk verhaal en daar merk je ook vrij weinig van als je mijn posts bekijkt :joy:.

Dan doet Tatjana Simiç het beter.

10 likes

Dat is waar. Sorry :rofl::rofl:

Nee maar was ook vooral benieuwd naar hoe mensen zichzelf zien.

3 likes

Jammer, was wel benieuwd naar mijn Lula-score

2 likes

Kun/kon jij tijdens je opleiding goed tentamenstof leren?

• Ja kapotgoed
  • Redelijk
  • Niet beter dan gemiddeld
  • Nee iets minder
  • Was ik echt slecht in

0 stemmers

En denk je dat dat verband houdt met je intelligentie?

• Nee
  • Beetje
  • Ja

0 stemmers

Haha ja en genoeg mensen met een hoog IQ die nooit een opleiding beginnen/afmaken, überhaupt de basisschool succesvol doorlopen. Dus… wat het precies zegt over je algemene kennis/foutloos spellen/wereldvreemdheid :disguised_face:… naar mijn idee niet alles.

Maar hier idd soortelijk verhaal als bij @Monica, en later dus nog eens in de GGZ rond 18jr.

5 likes
  • Leitzmapje
  • Snelhechter
  • Anders, namelijk

0 stemmers

3 likes

Nietjes

Leitzmapje is een andere naam voor snelhechter, toch? Dus de vraag is hoe je het noemt

3 likes

Neehee hoe je zo’n flappie noemt

2 likes

mapje

12 likes

Geen idee want gebruik ik nooit. Alleen nietjes :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Deze intelligentiepolls laten mij allerlei dingen afvragen…

Was jij tijdens jouw studie beter in verslagen schrijven of kennistoetsen maken?

• Verslagen schrijven
  • Kennistoetsen maken

0 stemmers

En wat vond je minder erg om te doen?

• Verslagen schrijven
  • Leren voor kennistoetsen en/of kennistoetsen maken

0 stemmers

1 like

Wel de kaart op snapchat, maar weet niet of dat telt

Ik herinner ineens weer dat we op de middelbare school een profielwerkstuk in duo’s moesten doen en dat moest ook ingeleverd in zo’n mapje.

Dus wij afspreken dat ik het zou printen en in zo’n mapje zou doen, maar ik printte het uiteraard 5 minuten van tevoren en het enige mapje dat m’n ouders hadden liggen had ipv zo’n wit papierding een geel verrookt ding (niemand rookte in huis dus echt een mysterie)
Toen werd mijn duo partner boos omdat het zo lelijk was en zei dat we een lager cijfer zouden krijgen. Ik zei dat ze d’r bek moest houden.

Wie had er gelijk?

• Jij :smiling_face_with_three_hearts:
  • Profielpartner
  • Jullie zaten allebei fout
  • Niemand zat fout

0 stemmers

1 like