Oei moeilijk. Ik heb best mooie handen vind ikzelf, lange vingers etc. Maar mijn nagelverzorging kan wel veel beter.
Samesies
Jezus kom op zeg. Is dit nou valse bescheidenheid? Wat een onzin. Echt een forumergernis dit.
Jij hebt in mijn ogen echt handmodel handen! Helemaal niet gemiddeld.
Ik verzorg mijn nagels goed, maar dat is om te compenseren voor mijn rimpelige dikke knuistjes
Speciaal hiervoor dit topic van negeer gehaald
Doe eens. Wil wel mooie handjes bekijken.
Ik dacht dus dat hiermee wilde zeggen dat @kwal serieus lelijke handen heeft (en waarom ze dat niet zelf inziet)
Maar het is precies andersom blijkt uit reacties na jou. Ik hoef het al niet meer te checken. Jammer had wel zin om afgekloofde stompjes te zien en iemand die dat gemiddeld noemt.
Bij mijn vorige baan waren er zelfs meerdere forummers die bij dezelfde werkgever zitten (maar grote organisatie dus kende hen niet irl ofzo). Nu net geswitcht van baan, maar ook daar zou het me eigenlijk niet verbazen.
Toen ik de vraag las dacht ik er is er maar een die mag stemmen dat ze de mooiste handen heeft en dat is @Kwal
Wilde naar de havo, dus nee haha (541 had ik weet ik nog). Daarna bewust eerst mbo gedaan en toen hbo. En nu ziektewet
Ik ga er van uit dat je volwassenen bedoelt
Ik heb namelijk een hele klas vol kinderen die niet kunnen lezen/schrijven. NOG niet tenminste, want ik ga ze dat dit jaar even leren
Ik word onpasselijk van die random tenen foto’s die daar worden geplaatst, no one asked 🫠
Zou jij voor een big 4 consultancy bedrijf willen werken?
- Ik sterf nog liever
- Nee
- Denk het niet
- Ja, lijkt me leuk
- Ja, maar voor het geld
- Ja, maar voor mijn cv /ervaring
- Ja, voor de cultuur
- Ja, maar ik zou er nooit aangenomen worden met mijn cv
- Wat is een big 4 consultancy bedrijf?
- Ik werk er of heb er gewerkt en was niet leuk
- Ik werk er of heb er gewerkt en ben er positief over
0 stemmers
Ik vind wel dat ik goed kan lakken maar heb echt kinderhandjes en vind nagelriemen kut
Er zitten soms echt gedrochten tussen.
Ja voor de cultuur alleen als ik eigenlijk onderzoeksjournalist ben
Que?