Dit ja. Maar aan de andere kant zijn de vrouwen wel schaars dus dat vermindert de kans weer.
Ik weet het niet, maar werk bij een vrij grote organisatie in de randstad waar voornamelijk vrouwen werken, dus het zou me niet verbazen.
Ik koos altijd per periode voor welke tentamens ik ging leren en welke ik ging herkansen, zodat ik minder hoefde te doen. Ik ben ook meer streetsmart dan booksmart.
Ja ik weet dat zeker omdat ze mij herkende, en me een berichtje stuurde. We zien elkaar weleens en groeten elkaar dan. Best geinig en toevallig.
Wanneer heb jij nog wel eens iemand âalles kitsâ horen zeggen/schrijven/heb je deze uitdrukking voorbij horen komen?
- Recent
- In de afgelopen 10 jaar
- Langer geleden
- Nog nooit
- Ik gebruik dit zelf nog
- Ik ken deze uitdrukking niet
0 stemmers
Volgens mij is dit volledig verdwenen/uit de mode geraakt, ik ken hem wel maar was hem bijna vergeten. Maar misschien gebruiken mensen het nog en heb ik het gewoon steeds gemist.
Mijn huisdier heet Frits, dus als ik tegen hem praat dan vraag ik hem vaak âalles kits met onze Frits?â
Losjes gebaseerd op de jaren 90 uitspraak âAlles kits achter de ritsâ.
Next level âmy siblingâ lekker anoniem.
ja nu verwacht ik ook meteen dat het een boa constrictor of een miniatuur varken is
Hoe zou jij ranken tussen de handen in het nagellaktopic?
- Ik heb lelijkere handen, nagels, nagelriemen, de hele mikmak dan iedereen daar.
- Ik heb lelijkere handen dan de meesten daar.
- Ik heb mooiere handen dan de meesten daar.
- Ik heb mooiere handen dan iedereen daar
- Ik post daar en ik heb mooie handen dan iedereen daar.
- Ik post daar en heb mooiere handen dan de meesten daar.
- Ik post daar en heb lelijkere handen dan de meesten daar.
- Ik post daar en heb lelijkere handen dan iedereen daar.
0 stemmers
Ik was bang dat mân post naar het kattentopic verplaatst zou worden
Begrijpelijk.
Daar hoor je pas echt thuis als je vanuit het perspectief van Frits gaat posten.
Ik post daar en heb gewoon gemiddelde handen hahaha
Ik geloof gewoon echt niet dat jij dit echt gelooft.
Oei moeilijk. Ik heb best mooie handen vind ikzelf, lange vingers etc. Maar mijn nagelverzorging kan wel veel beter.
Samesies
Jezus kom op zeg. Is dit nou valse bescheidenheid? Wat een onzin. Echt een forumergernis dit.
Jij hebt in mijn ogen echt handmodel handen! Helemaal niet gemiddeld.
Ik verzorg mijn nagels goed, maar dat is om te compenseren voor mijn rimpelige dikke knuistjes
Speciaal hiervoor dit topic van negeer gehaald
Doe eens. Wil wel mooie handjes bekijken.