Stel je persoonlijke vraag #45

Even gekeken en @Soy.peor je hebt idd poezelige handjes zeg

3 likes

Ik dacht dus dat hiermee wilde zeggen dat @kwal serieus lelijke handen heeft (en waarom ze dat niet zelf inziet)
Maar het is precies andersom blijkt uit reacties na jou. Ik hoef het al niet meer te checken. Jammer had wel zin om afgekloofde stompjes te zien en iemand die dat gemiddeld noemt.

1 like

Bij mijn vorige baan waren er zelfs meerdere forummers die bij dezelfde werkgever zitten (maar grote organisatie dus kende hen niet irl ofzo). Nu net geswitcht van baan, maar ook daar zou het me eigenlijk niet verbazen.

2 likes

Toen ik de vraag las dacht ik er is er maar een die mag stemmen dat ze de mooiste handen heeft en dat is @Kwal

6 likes

Ik ben @Karl_Lagerfeld niet he!

8 likes

Wilde naar de havo, dus nee haha (541 had ik weet ik nog). Daarna bewust eerst mbo gedaan en toen hbo. En nu ziektewet :sweat_smile:

Ik ga er van uit dat je volwassenen bedoelt :sweat_smile:
Ik heb namelijk een hele klas vol kinderen die niet kunnen lezen/schrijven. NOG niet tenminste, want ik ga ze dat dit jaar even leren :grin:

29 likes

Ik word onpasselijk van die random tenen foto’s die daar worden geplaatst, no one asked đŸ« 

2 likes

Zou jij voor een big 4 consultancy bedrijf willen werken?

• Ik sterf nog liever
  • Nee
  • Denk het niet
  • Ja, lijkt me leuk
  • Ja, maar voor het geld
  • Ja, maar voor mijn cv /ervaring
  • Ja, voor de cultuur
  • Ja, maar ik zou er nooit aangenomen worden met mijn cv
  • Wat is een big 4 consultancy bedrijf?
  • Ik werk er of heb er gewerkt en was niet leuk
  • Ik werk er of heb er gewerkt en ben er positief over

0 stemmers

Ik vind wel dat ik goed kan lakken maar heb echt kinderhandjes en vind nagelriemen kut :woman_shrugging:t3:

1 like

Er zitten soms echt gedrochten tussen.

4 likes

Ja voor de cultuur :joy: alleen als ik eigenlijk onderzoeksjournalist ben

5 likes

Dit was @Karl_Lagerfeld niet, maar @Spaarlamp :rage:

2 likes

Que?

2 likes

Het gesprek van deze week over dat je al 3 keer hebt gezegd dat je voor karl stroopwafel hebt gezegd, maar dan even andersom

2 likes

IMG_4752

7 likes

Mag ik vragen waarom dat in de ggz rond je 18e nog eens is getest? Wat was het idee daarvan? Als in, was het bijvoorbeeld belangrijk om te weten voor je eventuele behandeling/andere classificaties?

Als je niet wil antwoorden dan sorry voor de misschien een beetje rude vraag? :sweat_smile:

6 likes

Als onderdeel van bredere diagnostiek idd! Oa depressie/eetstoornis, dat soort gedoe :sweat_smile:

1 like

Allemaal Bonnie-kaassouflé verhalen maar dan op het forum: straks weet niemand meer wat de waarheid is.

1 like

sorry ik vind dit echt heel grappig dat haar collega’s een medium contacteren om werk gerelateerde vragen te stellen :smiling_face_with_tear::sweat_smile: dat is wel echt next level. Verder natuurlijk tragisch dat ze onverwacht overleden is maar ik vraag me echt af wat die collega’s denken. Ik vind het ook gewoon te absurd om respectloos te zijn eigenlijk.
Maar ik las dat het om een familielid van je gaat en ik kan me voorstellen dat het voor jou/jullie niet grappig is maar vooral wtf. Eigenlijk overheerst de what the fuck vooral. Hoe kom je hierbij

@Calypso dan viel het bij jou nog wel mee dat je oude werk na twee jaar nog een mailtje stuurde :joy:

15 likes