Ik denk eerlijk gezegd dat het voor beide partijen beter is om gewoon een professional in te huren. Dat soort zorg doe je niet ff.
Ja dit dacht ik ook, als ze rijk zijn kunnen ze toch professionele zorg betalen? Ik heb helemaal geen zorg skills of ervaring.
Vinden ze ongezellig. Ze willen jou.
Lekker werken voor je erfenis
We willen allemaal wel wat
Ja dus. Dan is āneeā nog steeds een antwoord.
Als ze me zoveel kunnen betalen kunnen ze ook iemand inhuren. Dag hoor.
Maar, en dit hoort misschien in het onpopulaire meningen topic, ik vind het sowieso een stom gebeuren dat er wordt verwacht dat je je ouders (of evt grootouders) verzorgt als ze ouder worden. Snap dat als je een hechte familie hebt dit vast anders ligt, maar ik zie mijn vader 2x per jaar en dan moet ik straks wel mee naar zān ziekenhuisafspraken en thuiszorg regelen en weet ik veel wat. Echt geen zin in.
Niet per se ātuurlijk doe ik dat nietā, maar ik zou wel nee zeggen. Ik kan best af en toe (gratis) helpen, maar ik ga niet 8 uur per dag zorg verlenen. Daar ben ik niet voor opgeleid/kan ik niet/wil ik niet. Lijkt me ook vele malen zwaarder dan mijn chille kantoorbaan.
En als je veel geld hebt, krijg je het meestal wel voor elkaar
Ik zie mijn ouders best regelmatig, maar zou hier ook totaal geen zin in hebben. Mijn grootouders zitten meerdere keren per maand bij de huisarts/het ziekenhuis. Dan moet hun huis nog schoongemaakt worden, heeft er 1 hulp nodig bij douchen, boodschappen moeten gedaan worden etc. Ik heb genoeg aan het regelen van mijn eigen leven
Twijfel, want dat is letterlijk mijn baan alleen dan vreemde opaās en omaās en dat heeft toch mijn voorkeur denk ik
Het lijkt mij vreselijk, 8 uur per dag vrij solistisch werken zonder collegas en dan ook nog je opa zijn piemel steeds wassen. No thanks, wellicht komt het doordat ik nooit een goede band met ze heb gehad en ze vooral zuur waren en ik geen leuke herinneringen aan ze heb haha
Een van de grootste fouten van mijn leven geweest (in gematigde vorm). Ben na 7 jaar nog niet waar ik vermoedelijk zou zijn geweest als ik andere keuzes had gemaakt.
Blij dat ik geen opa en oma meer heb in deze hypothetische situatie
Oke ik verander mn stem bedankt voor deze eye opener
Nee want dan zou ik moeten stoppen met mijn huidige werk en dan gooi ik een vast contract weg. Als opa en oma dan dood zijn zit ik zonder centen.
Wel zou ik bij ze thuis kunnen werken (gewoon met mn laptop van mj huidige baan) en ondertussen helpen met dingen. Wel zou ik dat dan gratis aanbieden.
Favoriete seizoen?
- Lente
- Zomer
- Herfst
- Winter
0 stemmers
Ik vind winter in theorie mān favoriete seizoen, maar in de praktijk is het niet sneeuw en ijs en schaatsen, maar zeikweer en blubber en deprimerend. Dus dan maar lente, haha.
Het is heel confronterend en mentaal zwaar om voor familieleden te zorgen. Je hele leven draait dan alleen nog maar om je opa en oma.
Vond het ook lastig om mijn oma opeens als een fragiele vrouw te zien. Jarenlang was ze een sterke vrouw en zo iemand wil ik liever niet wassen etc. Dat āhoortā in mijn gedachten niet.
Eigenlijk allevier en ik zou elk van de vier missen als we die niet hadden.
Ben ook blij op een plek te wonen waar het niet het hele jaar door hetzelfde klimaat is.