Stel je persoonlijke vraag #45

De romige tomatensoep van Unox is hier nog wel eens de makkelijke voor/na sportmaaltijd.

4 likes

Niet als er een nieuwe lading in moet, want hij draait maar 2 keer per week, maar vooral als ik de moed heb gevonden om op te vouwen wat erin zit. Kan een paar uur later zijn of 1 of 2 dagen, whatever.

10 likes

Hoe vaak scheer jij jouw benen?

• Elke dag
  • Elke week
  • Elke maand
  • Alleen voor outfits met blote benen
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

En je oksels?

• Elke dag
  • Elke twee dagen
  • Elke drie dagen
  • Elke week
  • Elke maand
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

En je bikinilijn?

• Elke dag
  • Een paar keer per week
  • Elke week
  • Elke maand
  • Nooit
  • Anders

0 stemmers

Mn oksels wax ik eens in de zoveel tijd en mn bikinilijn doe ik alleen als ik denk hmm… ik kan er nu vlechten in maken en dat vind ik niet zo chill meer.

2 likes

Die vind ik juist een gek, bijna chemisch smaakje hebben.

Vind de erwtensoep uit zak van Unox wel heel prima! Zelfgemaakte duurt zo lang.

4 likes

Dacht meteen aan deze, zo gruwelijk lekker.

1 like

ik lach hardop om deze overgang

24 likes

Ik heb m’n benen laten laseren dus daar heb ik geen omkijken naar. Mijn oksels epileer ik eens in de zoveel tijd, maar heb dankzij mijn Lumea weinig tot geen haargroei meer. Scheelt zoveel gerommel met ingegroeide haren en stoppels. Bikinilijn moet ik nog af en toe scheren, vind epileren daar te pijnlijk.

1 like

Voelt echt als die ene ronde bij de slimste mens :joy:

22 likes

Zijn er bepaalde hobbies waar jij toch een bepaald vooroordeel van hebt m.b.t. (mogelijke) diagnoses / gedrag / levenswijze etc. (bijv. treinen spotten of dat paarden prioriteit #1 in het leven zijn).

• Ja
  • Nee
  • Soms
  • Geen idee

0 stemmers

Heb je wel eens gehad dat bepaalde vooroordelen werden weggenomen tijdens een date en dat dit jouw perspectief m.b.t. zaken positief heeft veranderd (bijv. iemand van het korps die eigenlijk heel anders was dan je eerder dacht)?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Deze situatie heeft zich bij mij nooit voorgedaan / N.v.t.

0 stemmers

Heb je wel is achteraf spijt gehad dat je iemand had geswiped / in een vroeg stadium had aangegeven dat het niks zou worden?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ben je zelf tijdens een date / kennismaking met nieuwe mensen wel eens extra voorzichtig geweest met het vertellen over bepaalde hobby’s / interesses / vrijetijdsbestedingen omdat je bang was dat het tegen je zou kunnen werken (bijv. boxen => ‘agressief persoon’).

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Gewoon soms, random, niet eens per zoveel tijd

6 likes

Ik heb wel vooroordelen over hobby’s maar die hebben niks met diagnoses te maken, gaat het alleen daarover of ook andere vooroordelen (zoals boksen = agressief)?

6 likes

Ik zal het even uitbreiden. :Goed punt.

2 likes

Over welke van onderstaande hobby’s heb jij een negatief vooroordeel?

• Lezen
  • Breien oid
  • Make up en fashion
  • Gamen
  • Vogelsspotten
  • Treinspotten
  • Escape rooms
  • schilderen/tekenen
  • Keramiek
  • Blokfluit spelen
  • Acteren/theater
  • Vechtsport
  • Geen

0 stemmers

2 likes

Mannen met als hobby van die gepimpte auto’s en vissen. Ugh.

20 likes

Voetbal kijken en speciaal biertjes vind ik je meteen een saaie Jeroen. Idem met F1.

27 likes

Gamen, maar dan alleen als het saaie first person shooters zijn.

4 likes

Golf :man_golfing::face_vomiting:

10 likes

Voor mij eerder als ze verslaafd zijn aan gamen of heel veel gamen. Vind ik onaantrekkelijk.

Ik had een ex lang geleden, die was echt verslaafd aan World of Warcraft. Vreselijk.

11 likes

Ik zou golf best leuk vinden als het in combinatie is met interesses die je verder niet verwacht.

Ben op de combinatie speciaalbiertjes + bordspellen + boulderen een beetje op uitgekeken. Het was steeds een invuloefening wat betreft muzieksmaak (coldplay/RHCP), kinderwens (vaak daar nog niet over uit of het lekker vaag houden) en de gemiddelde showroom van de IKEA was nog smaakvoller dan hun appartement en een baan in de ICT. En huisdieren wel leuk vinden, maar zelf die verantwoordelijkheid vaak niet willen dragen.

7 likes