Stel je persoonlijke vraag #45

Ik heb van Def P geleerd wat een kopstoot is echt top info voor een tien jarige

7 likes

Specifiek deze :drooling_face:

9 likes

Ja die zijn het best, net nog gegeten toevallig! :heart_eyes:

2 likes

waar eet je deze mee? gewoon zo of nog met extra ingrediënten? ik vind ze wel lekker maar zo saai ofzo (volgens mij is dit vloeken in de kerk)

1 like

Nongshim! Specifiek Chapagetti. :smiling_face_with_three_hearts: Samyang op twee.

4 likes

Buldak spicy noodles :fire:
En dan met ei en everything seasoning!

4 likes

Haha ja eens, ik heb eens speciaal indomie gekocht omdat iedereen er bij lijkt te zweren maar ik vond ze ook helemaal niet zo bijzonder? Mijn favo is yum yum curry

1 like

Als het voor 1 dag is wordt dat bij ons vaak niet genoteerd. Geen echte vrije dag, maar ook geen ziekteverlof. (Tenzij er heel vaak van dit soort situaties zijn uiteraard)

7 likes

Volgende keer meedelen dat je je ziek meldt. Je bent helemaal niet verplicht om te vertellen waarom je dat doet. Echt rot voor je :purple_heart:

Dit is misschien ook nog fijn om te weten.
Moet ik vakantiedagen inleveren tegen ziektedagen of bijzonder verlof? | Rijksoverheid.nl.

18 likes

Als je een trendwatcher zou zijn, wat zou jij dan als dé kleur van najaar/winter 2023/2024 bestempelen?

• Diep paars
  • Bleekroze
  • Fuchsia
  • Donkergroen
  • Kobaltblauw
  • Zachtgeel
  • Chocoladebruin
  • Iets anders, namelijk:

0 stemmers

1 like

Ik moest vakantiedagen opnemen toen ik corona had dus ik kijk nergens meer van op. Niet leuk, sterkte!

3 likes

Ik ben sowieso niet voor een leeftijdsgrens, maar vind er ook echt wat voor te zeggen dat mensen met ervaring zich verkiesbaar stellen. Uiteraard in combinatie met jonge mensen, het vergroten van diversiteit etc.

Sinds de vorige Tweede Kamerverkiezingen was er al een relatief nieuw en onervaren parlement. Veel kamerleden hebben een te grote portefeuille (ook door de versplintering) en met de huidige leegloop gaat er weer veel kennis verloren.

2 likes

gewoon zo met soms wat extra sojasaus ofzo. ik vind de kruiden en sausjes die erbij zitten zelf al lekker genoeg. Ik neem me wel altijd voor om er wat spannenders van te maken maar daar ben ik te lui voor haha

1 like

Ik ben het helemaal met je eens. Alleen maar onervaren broekies gaan we de oorlog ook niet mee winnen. En bij deze vrouw weet je in ieder geval zeker dat het uit politiek idealisme is en ze brengt een bak aan ervaring mee.

Bovendien merk ik dat veel mensen rond die leeftijd nog hartstikke jong van geest zijn en echt niet allemaal verstrooide bejaarden zijn met een klein wereldje. Mensen worden steeds ouder en dat merk je ook in dit soort zaken. Het 73 van nu is niet meer het 73 van 40-50 jaar geleden.

Ze werkt nu nog als advocaat, dan kan je ook nog wel de kamer in.

9 likes

Ik ben zo blij dat ik nu overal diep paars kan vinden. Het liefste zou ik als die ene vroyw die alles groen heeft in new york alles paars dragen.

7 likes

Mensen die van paars houden kunnen ook niet gewoon van paars houden. Dan moet meteen alles paars. Ik dacht dat ik nooit zo’n mens zou worden, maar ik heb inmiddels een paarse telefoon, tablet, nagellak en mijn laatste kledingstukken zijn ook allemaal paars.

30 likes

haha zo fasinerend! ik ken ook een paars persoon

• Ik ben een paars persoon
  • Ik ken een paars persoon
  • Ik ben en ken geen paars persoon
  • Ik ken een persoon met een andere kleur

0 stemmers

2 likes

Ik heb dat met meerdere kleuren ik heb heel veel paars , groen en zebraprint haha.

3 likes

Haha net zoals zij van Breaking bed:

image

Ik heb ook zo’n vriendin inderdaad die ook veel paars heeft en dan precies het paars zoals op de foto :cowboy_hat_face:

24 likes

Een persoon met andere kleur kennen is een groot woord, maar in het dorp bij mn ouders woont een rode vrouw.
Altijd rode kleding, rode lippenstift, rode fiets, rode auto en ook rode gordijnen (geen idee hoe de rest van t interieur is). Was echt gek toen ze opeens die rode auto weg had gedaan en er een gele voor in de plaats had :rofl:

8 likes