Stel je persoonlijke vraag #45

Ik vond haar huis echt afgrijselijk :sob::sob:

3 likes

Woon je in Nederland?

Oh dat lijkt me echt verschrikkelijk zo’n huis. Ik maak in ieder geval nog uitstapjes naar lila.

1 like

Nee joh, in Nederland vertrouwen we mensen gewoon als ze zich ziek melden.

14 likes

Bij mij zou dit onder calamiteitenverlof vallen. Laatst moest ik ook met spoed naar de dierenarts en toen heb ik gewoon calamiteitenverlof gekregen omdat het onvoorziene omstandigheden zijn.

Edit: je zou het ook nog bij HR kunnen checken om het eventueel terug te laten draaien en om te kijken of het onder ziek of een calamiteit valt. Belachelijk dat je hier een gewone verlofdag voor moet inleveren.

2 likes

Lijkt op zich wel een beetje als ik 60 kilo dunner was ofzo :joy:

16 likes

Wat is jouw woonsituatie?

• Alleen
  • Met partner
  • Met partner in kinderen
  • Met een of meerdere huisgenoten
  • Bij een of meerdere ouders
  • Met een ander familielid
  • In een woongroep
  • Met kinderen zonder partner
  • Met meer dan een liefdespartner
  • Als hospita
  • Ik woon niet
  • Anders

0 stemmers

ik ben sinds deze week een boomerang kind :sob: 7 jaar deels alleen, deels met partner gewoond maar relatie is voorbij dus nu zit ik tijdelijk bij m’n ouders. hopelijk zo snel mogelijk weer een eigen plek :pray:t2:

14 likes

Je woonde in Oostenrijk ofniet? Zal wel ff omschakelen zijn dan.

2 likes

Haha. Ik heb een paarse periode gehad, toen stond ik erom bekend dat ik altijd paars droeg :redface:

@Evenveel Ik ben dus een voormalig paars persoon.

11 likes

Leuk! Als ik nu aan jouw stijl denk denk ik rood haha. Maar dat komt door jouw ene jas.

3 likes

Naar aanleiding hiervan dacht ik aan mijn studententijd (en toen ik mijn eerste baan had) toen ik met vriendinnen samenwoonde, dat was altijd echt superleuk. Alleen wonen leek me altijd saai.

Wat lijkt je een leuke woonsituatie?
  • Met partner
  • Met vriend(en) of vriendin(nen)
  • Met huisgenoten (faciliteiten delen)
  • In een woongroep (eigen faciliteiten)
  • Met broer(s)/zus(sen)
  • Met je ouders
  • Alleen
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Ik vond het wonen met huisgenoten echt heel leuk tijdens m’n studie, maar ik ben nu zo gewend aan alleen wonen dat ik er echt niet naar terug wil. En met een potentiĆ«le partner heb ik nog nooit samengewoond maar lijkt me ook niet per se heel leuk, ik wil gewoon m’n eigen plek hebben.

6 likes

Het lijkt me allemaal wel leuk maar kan helaas maar voor maximaal vijf kiezen…
Heb nooit met huisgenoten gewoond maar lijkt me wel gezellig ja!

2 likes

Ik heb altijd het gevoel dat als je met huisgenoten woont er altijd 1 freak is haha .zo hadden wij 1 die gewoon nooit gedag terugzei en naar zn kamer rende. Ook als we HALLO schreeuwden. En ik kan me herinneren dat @monkeyslut ooit een huisgenoot had die 's nachts naakt flessen stond kapot te slaan?!?!?

3 likes

Hahaha, wij hebben wel een tijdje een huisgenoot gehad die een totaal ander leven en ritme had en dat matchte niet heel lekker, maar echt vreemde snuiters zijn er niet geweest. Die ene huisgenoot is na een klein jaar ook weer vertrokken.

2 likes

Alleen mƩt schoonmaak- en opruimdienst en maaltijdservice

1 like

Maar krijg je dan wel uitbetaald over die dag?
Op mijn werk zou dat niet kunnen. Geen uren maken/werk verrichten maar niet ziek zijn of verlof opnemen.

2 likes

Ja, je wordt gewoon uitbetaald als iedere andere werkdag. Uiteraard is het anders als dit vaak aan de hand is. Maar stel je kat is overleden/je relatie is net uit/je voelt je mentaal even minder en je hebt 1 dag nodig om even op adem te komen, dan wordt dat bij ons gewoon door de vingers gezien. Verschilt bij ons ook wel per manager denk ik.

4 likes

Ja dit kan ik opgeven bij een doktersbezoek dat tijdens een werkdag moet (maar vaak haal ik dat gewoon in qua uren), maar een hele dag dat opnemen is niet gebruikelijk?

1 like