Stel je persoonlijke vraag #45

Antikraak wonen was bij ons ook de leukste periode :heart:
Hele goede vriend woonde in het huis naast mij (waren gewoon eengezinswoningen op de slooplijst) en om de hoek woonden de rest van onze vrienden eerst in een oude basisschool (beste sessies verstoppertje bij de afters) en later in een oude bank (beste make out sessies in de kluis en stiekem barbecuen op het dak). En aan het einde van onze straat zat onze stamkroeg. Mega leuk allemaal. Mis die periode echt wel eens nu we allemaal ‘volwassen’ zijn en kinderen hebben enzo.

6 likes

Ik weet niet of ik een uitgebrande gestolen auto maar wél een portemonnee ernaast nou zoveel geluk vind eigenlijk. :joy:

6 likes

Iemand die ingeloot was voor een numerus fixusopleiding, ook makkelijk aan een sociale huurwoning kwam, echt na enkele dates al haar droomman vond en op het ideale moment een erfenis ontving en zodoende een woning kon kopen in deze tijd,

Dat vind ik wel geluk hebben.

6 likes

Naja, er moet wel iemand dood voor een erfenis. Dus of je dat geluk moet noemen.

25 likes

Oh wat grappig dat jij ook in een oude bank zat! Een vriendin van mij heeft ook op verschillende plaatsen anti kraak gewoond, waaronder een oude bank waar ze de hele (mega) boven verdieping hadden! Ik heb ook zoveel goede herinneringen dat we daar op zondag altijd gingen uitbrakken en uiteindelijk woonde ze daar met 2 vriendinnen, wat heel gezellig was. Dat was ook zo een leuke tijd!

6 likes

Maar de auto was van een vriend, dus die had pech, maar de partner niet.

Modeltreinen mannen

Stel; je hebt binnenkort een bruiloft van vrienden. Zij wonen aan de andere kant van het land. Je gaat er alleen heen. Er is nog iemand anders die uit dezelfde woonplaats als jij moet komen. Je kent deze persoon niet.
Er wordt gevraagd door de bruidegom of deze persoon met jou mee mag rijden.

• Ja helemaal prima
  • Nou nee liever niet
  • Anders?

0 stemmers

Is aan mij gevraagd. Heb dus echt geen zin om 4 uur naast een vreemde in de auto te zitten😅 Maarja wil ook geen aso zijn

2 likes

Lijkt mij juist wel fijn om niet alleen aan te komen

10 likes

Ja, juist als ik alleen zou gaan.

10 likes

meerijden kan wat mij betreft. maar als de bruiloft aan de andere kant van het land is, boek ik een hotel want ik heb geen zin om na een hele dag festiviteiten nog dat hele stuk terug te rijden. dus prima, maar dan moet die persoon zelf uitzoeken hoe hij dan thuiskomt :joy:

31 likes

Zou het zelf ook liever niet willen maar waarschijnlijk toch wel doen.

12 likes

Zou er nog wel een beetje van afhangen of het een man of vrouw is en hoe goed diegene het bruidspaar kent. Als het een vage mannelijke collega van het bruidspaar is zou ik me er misschien niet zo prettig/veilig bij voelen. Ik zou dat dus ook aan het bruidspaar vragen, wie diegene is en hoe diegene is en waar ze die van kennen enzo. Heeft echt niks met gulheid ofzo te maken want ik weet hoe kut het is als je geen auto/rijbewijs hebt en afhankelijk bent van het vervoer van een ander, dus ik doe dat graag, maar m’n eigen gemoedsrust en veiligheid vind ik dan net belangrijker.

4 likes

Echt hell no dat ik dat zou doen. Dat is eigenlijk gewoon mijn nachtmerrie. 2 x 2 uur small talk met een vreemde die me misbruikt voor mijn rijbewijs

17 likes

Als diegene mn benzine betaald mag het wel. En ff langs mcdrive of Starbucks.

Huh maar de kans dat diegene vervelend gaat doen lijkt me heel klein aangezien ie van jou afhankelijk is om naar huis gebracht te worden

6 likes

Of de kans dat diegene jou vermoord op de snelweg.

8 likes

Lijkt me juist wel gezellig. Zou gewoon twee uur lang tegen die persoon aanpraten want heb nogal veel meegemaakt de laatste tijd en behoefte aan een luisterend oor

5 likes

Heb nee gestemd. Want moet die persoon ook mee terug want dan zou ik nee doen.

1 like

Dit vooral ja :sweat_smile: Maar als diegene ook ergens daar blijft slapen mag hij/zij de volgende dag ook prima mee terug rijden. Is toch compleet onzinnig om twee auto’s te laten rijden als er ook 1 kan

4 likes