Stel je persoonlijke vraag #45

Als diegene mn benzine betaald mag het wel. En ff langs mcdrive of Starbucks.

Huh maar de kans dat diegene vervelend gaat doen lijkt me heel klein aangezien ie van jou afhankelijk is om naar huis gebracht te worden

6 likes

Lijkt me juist wel gezellig. Zou gewoon twee uur lang tegen die persoon aanpraten want heb nogal veel meegemaakt de laatste tijd en behoefte aan een luisterend oor

5 likes

Heb nee gestemd. Want moet die persoon ook mee terug want dan zou ik nee doen.

1 like

Dit vooral ja :sweat_smile: Maar als diegene ook ergens daar blijft slapen mag hij/zij de volgende dag ook prima mee terug rijden. Is toch compleet onzinnig om twee auto’s te laten rijden als er ook 1 kan

4 likes

Ja en dat de bruidegom daar ook van tevoren een zinnige uitspraak over zou moeten doen: “is diegene te vertrouwen” nee

5 likes

Inmiddels is er een update over de verrassings-bruiloft-vriendin-op-lowlands situatie. (niet dat ik dacht dat iedereen hier in spanning op wacht maar toch, hierbij😂)

Ik heb tegen de lowlands vriendin gezegd dat ze zaterdag met mij mee kan rijden om zo toch even op het feestje aanwezig te kunnen zijn. Het eerste wat ze zei is “ze gaan trouwen he” dus dat had ze zelf al door. Ze heeft er over nagedacht en nu toch zelf de keuze gemaakt op lowlands te blijven, omdat ze het teveel gedoe vindt. Helemaal prima, iedereen blij!

Omdat ik van polls hou:

• Ik was ook op Lowlands gebleven
  • Ik was weg gegaan

0 stemmers

6 likes

Ik had een huisgenoot die altijd zijn eigen wc rol meenam naar de wc, ook als het wc papier op was. Dan nam hij zn eigen rol weer mee naar zn kamer :sweat_smile: rare vent was dat

1 like

Hahaha ja ik zag ook een uitgeteld persoon voor me die helemaal geen energie meer heeft voor de bruiloft :joy:

2 likes

Haha nou dat is wel meteen het andere uiterste, dit zeg ik totaal niet :laughing: Zoals ik mijn vrienden ken zouden ze me wel wat vertellen over diegene, dat is wat ik bedoel. Ik schrijf nergens ‘dat de bruidegom me gaat vertellen of diegene te vertrouwen is’ @Scorpiovibes Je moet diegene dan ook mee terugnemen nadat er waarschijnlijk het één en ander gedronken is en daar zou ik niet per se met ieder willekeurig persoon naast me zin in hebben/me prettig bij voelen.

2 likes

Ik heb ergens gewoond waar iedereen zn eigen wc papier had, stonden er drie verschillende rollen in de badkamer. Zat daardoor wel nooit onverhoopt zonder wc papier.

2 likes

Als je gaat koken, was je dan de groente voordat je ze in de bakpan gooit?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

2 likes

Verse groente wel, maar alles wat in zo’n zakje al voorgesneden is niet hoor

18 likes

koop jij voorgesneden groente?

• vaak
  • alleen individuele groente, geen mix
  • zelden
  • nooit

0 stemmers

1 like

Soms

26 likes

al die zakken Italiaanse/Chinese/Franse/alle groente mixes hebben zo’n gore bijsmaak​:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: koop alleen af en toe pompoen bijvoorbeeld als ik het nodig heb en geen zin heb te snijden

12 likes

Vind ik echt zonde van mijn geld

5 likes

Wist jij dat hondsdolheid gevaarlijk en zonder behandeling altijd dodelijk is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Naar aanleiding van de kop van dit artikel, ik dacht dat het algemeen bekend was
https://www.ad.nl/gezond/hondsdolheid-is-gevaarlijker-dan-je-wellicht-denkt-dit-moet-je-weten-over-dit-virus~abafb333/

Dacht dat het aan mij lag maar wat een grote smaak is dat. Ik koop idd wel eens pompoen in blokjes voor in de vriezer of gember plakjes voor in de vriezer.

3 likes

Eigenlijk alleen rode kool want zo’n hele rode kool krijg ik nooit op.

3 likes