Haha nou dat is wel meteen het andere uiterste, dit zeg ik totaal niet
Zoals ik mijn vrienden ken zouden ze me wel wat vertellen over diegene, dat is wat ik bedoel. Ik schrijf nergens ‘dat de bruidegom me gaat vertellen of diegene te vertrouwen is’ @Scorpiovibes Je moet diegene dan ook mee terugnemen nadat er waarschijnlijk het één en ander gedronken is en daar zou ik niet per se met ieder willekeurig persoon naast me zin in hebben/me prettig bij voelen.
Ik heb ergens gewoond waar iedereen zn eigen wc papier had, stonden er drie verschillende rollen in de badkamer. Zat daardoor wel nooit onverhoopt zonder wc papier.
Als je gaat koken, was je dan de groente voordat je ze in de bakpan gooit?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Verse groente wel, maar alles wat in zo’n zakje al voorgesneden is niet hoor
koop jij voorgesneden groente?
- vaak
- alleen individuele groente, geen mix
- zelden
- nooit
0 stemmers
Soms
al die zakken Italiaanse/Chinese/Franse/alle groente mixes hebben zo’n gore bijsmaak:nauseated_face:![]()
koop alleen af en toe pompoen bijvoorbeeld als ik het nodig heb en geen zin heb te snijden
Vind ik echt zonde van mijn geld
Wist jij dat hondsdolheid gevaarlijk en zonder behandeling altijd dodelijk is?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Naar aanleiding van de kop van dit artikel, ik dacht dat het algemeen bekend was
https://www.ad.nl/gezond/hondsdolheid-is-gevaarlijker-dan-je-wellicht-denkt-dit-moet-je-weten-over-dit-virus~abafb333/
Dacht dat het aan mij lag maar wat een grote smaak is dat. Ik koop idd wel eens pompoen in blokjes voor in de vriezer of gember plakjes voor in de vriezer.
Eigenlijk alleen rode kool want zo’n hele rode kool krijg ik nooit op.
Waar vind je het dan naar smaken? Ik zelf vind namelijk dat je de ui en prei snaak dan in elk product terug proeft
ja dat maar het geheel is ook altijd net al een beetje aan het fermenteren? denk die combinatie
Benzinekosten delen vind ik in dit soort situaties altijd een beetje ongemakkelijk. Je was toch al van plan om daar heen te rijden. Is het nou dat een vriend(in) je belt on te vragen of je diegene ergens naartoe wilt brengen, snap ik het.
- Ja
- Nee
0 stemmers
ik zal als lifter eerder een bedankje meenemen en hopen dat dat goed is
en anders aanbieden mee te willen betalen maar dat eigenlijk niet willen
Die andere persoon was net zo goed al van plan heen te gaan
? Ja. Wat is je punt?
Ja precies, en die heeft het nu gemakkelijk door “niks” te hoeven doen.
Rijd jij wel eens om om een lekker nummer in de auto af te luisteren?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Waarom zouden we dan niet allebei voordeel ervan mogen hebben ipv alleen degene zonder auto