Stel je persoonlijke vraag #45

Zitten vaak vooral vol met Kool en prei. Goedkope producten. Vind het ook goor omdat groente nooit dezelfde bereidingstijd hebben. Zit je met slappe kool is de broccoli nog rauw. Bovendien lust ik geen prei dus dan zijn 9/10 van die zakjes al af.

5 likes

Als Nederlander gebruik ik wel de woorden ‘voor de middag’ en ‘na de middag’, maar de ‘namiddag’ is dan weer iets anders. Terwijl de voormiddag wel ongeveer hetzelfde is als ‘voor de middag’. In mijn hoofd:

Voormiddag: 10-12u
Voor de middag: 11-12u
Na de middag: 12-14u
Namiddag: 15-17u

En nu vraag ik me af hoe ik tussen 14-15 dan noem :thinking:

4 likes

@Luzarl jij tipte in het vorige topic die Get Sorted app voor het uitzoeken van foto’s en dat is echt een supergoede tip! Heb de app nu zelfs gekocht en in niet al te lange tijd en vooral met weinig moeite al bijna 2600 foto’s (!) weggegooid, terwijl ik dacht dat ik mijn foto’s nooit meer zou gaan uitzoeken. Dus ook al reageerde je niet op mij: dankjewel!!

23 likes

Tip van hier! Goed he!

2 likes

Ja op iPhone! Balen dat hij er niet voor Android is

3 likes

Omg you saved my life.

1 like

Waar heb je het meeste trek in

• Roti
  • Pizza
  • Shoarma
  • Chinees
  • Wok
  • Pokebowl

0 stemmers

Hoe snel pak jij je spullen uit na een grote vakantie

• Dat doe ik meteen
  • In de week die volgt
  • De maand erop
  • Tegen de tijd dat ik weer op vakantie ga is nog steeds een deel ingepakt

0 stemmers

Voel jij je ook zo’n technicus als je zelf je poll aanpast naar zichtbaar voor iedereen (of iets anders met codes)

• Ja, absoluut
  • Nee dat kan iedereen toch
  • Ik heb nog nooit iets met codes gedaan

0 stemmers

1 like

Jij toch ook

5 likes

Niet vragen en ook niet aannemen als die persoon het voorstelt.
Ik zou dan weer wel (in stilte) een beetje verontwaardigd zijn als die persoon het niet voorstelt. :grimacing:

1 like

De middag is 12:00 toch? Dus dan is 12-14 na de middag

De middag duurt tot 18u dus dan zou ‘na de middag’ daarná zijn.

3 likes

Hahahah oké. Waarover? Heb niet het idee dat ik het forum gebruik als dagboek en kom zeiken over dingen, maar kan me ook best voorstellen dat anderen dat anders zien.

4 likes

Zijn er mensen die op ‘nee ik ben geen zeikerd’ hebben gestemd die zeker een zeikerd zijn?

• Nee denk ik niet
  • Ja sws een
  • Meerr

0 stemmers

Hahaha, ik had eerder verwacht over iets smetvrezerigs of schoenen in huis of iets dergelijks. Echt mijn heuvel. Maar ik kan idd echt zeiken over platte achterhoofden, man shoulders, weird hairlines en dat soort bullshit.

7 likes

Meh, ik vind jou niet zeiken. Zie die opmerkingen van jou altijd meer als grappige zelfspot.

2 likes

Boomer is een mentaliteit

57 likes

Ja een way of life

23 likes

Ik vind je wel een boomer

12 likes

Misschien moet je het niet zo aantrekken!

2 likes

Haha ik weet niet eens over welke posts dit precies gaat. Maar jezelf geen zeikerd vinden om vervolgens te willen weten of en waarom mensen je een zeikerd vinden, om daar dan over te gaan zeiken is wel echt ultieme boomer energy.

19 likes