Stel je persoonlijke vraag #45

De middag is 12:00 toch? Dus dan is 12-14 na de middag

De middag duurt tot 18u dus dan zou ‘na de middag’ daarná zijn.

3 likes

Hahahah oké. Waarover? Heb niet het idee dat ik het forum gebruik als dagboek en kom zeiken over dingen, maar kan me ook best voorstellen dat anderen dat anders zien.

4 likes

Zijn er mensen die op ‘nee ik ben geen zeikerd’ hebben gestemd die zeker een zeikerd zijn?

• Nee denk ik niet
  • Ja sws een
  • Meerr

0 stemmers

Hahaha, ik had eerder verwacht over iets smetvrezerigs of schoenen in huis of iets dergelijks. Echt mijn heuvel. Maar ik kan idd echt zeiken over platte achterhoofden, man shoulders, weird hairlines en dat soort bullshit.

7 likes

Meh, ik vind jou niet zeiken. Zie die opmerkingen van jou altijd meer als grappige zelfspot.

2 likes

Boomer is een mentaliteit

57 likes

Ja een way of life

23 likes

Ik vind je wel een boomer

12 likes

Misschien moet je het niet zo aantrekken!

2 likes

Haha ik weet niet eens over welke posts dit precies gaat. Maar jezelf geen zeikerd vinden om vervolgens te willen weten of en waarom mensen je een zeikerd vinden, om daar dan over te gaan zeiken is wel echt ultieme boomer energy.

19 likes

Het is toch niet zĂł erg :joy: er zijn hier genoeg boomers hoor

6 likes

4 likes

Weet je zeker dat je goed hebt gestemd? Je had namelijk beter kunnen kiezen voor “nee want dan moet ik huilen”.

12 likes

Nogmaals trek het je niet aan, het zijn maar een x aantal reacties van de zoveel leden. Het is niet dat de redactie van boos voor je deur staat door je uitspraken

En sowieso niks aantrekken van de grootste zeikerd van dit forum :joy:

6 likes

Laat @Baron erbuiten!!

ik weet oprecht niet of dit een grapje is

3 likes

Ik denk wel dat je verkeerd gestemd hebt op de poll ja haha, maar for what it’s worth: ik vind het leuk dat je er bent en vond het bijv heel leuk dat je binnen een week van lang nadenken over een tattoo naar ‘m eindelijk heb laten zetten en de enthousiaste posts daarover :slight_smile: dus trek het je niet aan, je kunt niet iedereens smaak zijn (maar waarschijnlijk zijn die meiden ook niet jouw smaak).

12 likes

Kom op zeg :sob:
Zo persoonlijk is het toch niet

6 likes