Fijne dag kiwi!
Mijn forumergernis: deze referentie waarbij 1 uitroepteken mist. Die twee !! maakten het voor mij af.
āFijne dag, Evert!!ā
Tja, ik vind dat laatste dus wel echt een essentieel verschil. Sommige vragen moet je gewoon niet stellen.
En eerlijk, beledigd zijn over zure reacties dat je hypotheekvrij een huis hebt. Not a good look. @anon69373215 ik heb dus niks tegen je hoor, ik merk ook wel aan je Posts dat je ouder bent dus mss is dat hetgeen wat een beetje doorschemert? Ik zou er iig niet een diepgravend onderzoek op loslaten, zoals je ziet zijn zat mensen het er ook niet mee eens toch? Zegt echt niks over jou en of je wel of niet welkom bent hier. Dat ben je sowieso.
Nee ik vind dit ook echt classic forum pestgedrag
Oh dat laatste had ik echt even gemist!
Zie die poll vraag nu terugkomen ja.
Vond groot aantal berichten beetje onnodig en toen ze aangaf weg te gaan, ook smileys, vind dat niet echt bijdragen aan welkom gevoel (en nee hoeft ook niet per se maar meer van is het nodig)
Heb jij Barbie gezien?
- Ja was leuk
- Ja was niet leuk
- Nee, geen zin in die feministische meuk
- Nee, geen zin in die kinderfilm
- Nee maar ik ga waarschijnlijk nog wel
- Gewoon nee
- Barbie?!?!?
0 stemmers
Ze zei niet ik vind jou een zeikerd want je zit in mijn allergie. Ze zei van de mensen dje willen weten of ik ze een zeikerd vind of niet vins ik kiwi een zeikerd maar dat ligt meer aan mij omdat ik ik kocht een huis voor een gulden verhalen niks vind.
Als je dat vervelend vind pas je van mij part perfect op forum fragilum.
Ik weet nou niet of ik verdere conversaties over @anon69373215ās huis heb gemist dat dit issue zo prominent lijkt nu maar in het weinige dat ik me herinner erover te hebben geleden schreef ze gewoon dat ze veel geluk heeft gehad omdat ze nou eenmaal een stuk ouder is dus eerder in dat stadium was. Het was niet van āik kan dit dus jullie kunnen het vast ookā, en ook niet van ājullie met je avocado toastā. In dat soort topics of in dat soort onderwerpen worden sowieso vooral berichten gepost door forummers die goed verdienen en ook in die huizen- en interieurtopics gaat het veel om grote, luxe en dure dingen, dus waarom Kiwi hier nu zo apart wordt benoemd is best krom. Je zou zo nog 5 forummers kunnen opnoemen waarvan je kan zeggen āja ja nou weten we het wel dat je een groot huis hebt / rijk bent / luxe leeft, hou maar opā, doen we ook niet. En om nu lullig te doen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde forummer is wel heel laag. Kan je wel met zān tienen roepen dat ze het niet serieus moet nemen maar je kan ook gewoon minder lullig doen.
Edit: de vraag was toch zeikerd trouwens, niet wie vind jij een opschepper?
Ik ga niet heen, maar ik ga hem wel kijken als ie op streamingdiensten komt.
- Nee, doe normaal
- Nee
- Ja, heerlie
- De wat?
- Ik sliep
0 stemmers
Late to the party maar als ik ooit hypotheekvrij ga zijn gaat niks me hier nog kunnen raken hoor. Zal aan jullie denkenā¤ļø Ik zeg lekker van genieten.
Ik woon ook midden in de stad maar heb aan de achterkant een vrij groot stuk wat open is gelukkig. Ik heb mn bank voor het raam gezet
. Heb er best al wat kunnen zien! Ik zal er even een optie met gewoon āneeā bij zetten.
Ik lig nu naar de poolster te loeren, zitten ze daar?
Ja ik zag er een! Omg
De meeste zijn te zien in noordoostelijke richting las ik!
Ja dat las ik ook dus ik deed mijn kompas even aan en daar lig ik blijkbaar altijd naar te loeren vanaf de bank. Drie gezien!
al 7 vallende sterren gezien! en rond 4u is het hoogtepunt dus verwacht er nog een aantal te zien
Oh mooi ik ben bijna klaar met werken, dan kan ik er tijdens mijn loopje naar huis nog even op letten! Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had dat dat er vandaag was ![]()
Inspireert me tot een vraag:
Vind jij het eng om 's nachts alleen naar huis te lopen (laten we zeggen na 2 uur 's nachts)? Max 10 minuten lopen en je hoeft niet langs ƩƩn of ander verlaten industrieterrein ofzo
- Ja
- Soms
- Nee
0 stemmers
Zo ja, waar woon je?
- Grote stad
- Kleine stad
- Dorp
0 stemmers