- Nee, doe normaal
- Nee
- Ja, heerlie
- De wat?
- Ik sliep
0 stemmers
0 stemmers
Late to the party maar als ik ooit hypotheekvrij ga zijn gaat niks me hier nog kunnen raken hoor. Zal aan jullie denkenā¤ļø Ik zeg lekker van genieten.
Ik woon ook midden in de stad maar heb aan de achterkant een vrij groot stuk wat open is gelukkig. Ik heb mn bank voor het raam gezet
. Heb er best al wat kunnen zien! Ik zal er even een optie met gewoon āneeā bij zetten.
Ik lig nu naar de poolster te loeren, zitten ze daar?
Ja ik zag er een! Omg
De meeste zijn te zien in noordoostelijke richting las ik!
Ja dat las ik ook dus ik deed mijn kompas even aan en daar lig ik blijkbaar altijd naar te loeren vanaf de bank. Drie gezien!
al 7 vallende sterren gezien! en rond 4u is het hoogtepunt dus verwacht er nog een aantal te zien
Oh mooi ik ben bijna klaar met werken, dan kan ik er tijdens mijn loopje naar huis nog even op letten! Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had dat dat er vandaag was ![]()
Inspireert me tot een vraag:
Vind jij het eng om 's nachts alleen naar huis te lopen (laten we zeggen na 2 uur 's nachts)? Max 10 minuten lopen en je hoeft niet langs ƩƩn of ander verlaten industrieterrein ofzo
0 stemmers
Zo ja, waar woon je?
0 stemmers
Een influencer die je volgt krijgt niet betaald voor een opdracht en kan daardoor moeilijker haar rekeningen betalen. Ze zet een tikkie open. Je vindt haar leuk/inspirerend en je volgt haar ongeveer 2 jaar. Ze heeft +/- 50k volgers, dus ze is niet mega groot.
Hoeveel geld geef je?
0 stemmers
Sorry maar als je met 50k volgers je rekeningen niet kunt betalen gaat er echt wel iets mis ![]()
In het stadscentrum vind ik dat totaal niet eng, maar in een woonwijk wel.
Eng is een groot woord, doe het makkelijk en sta er niet mega bij stil, maar ik ben wel op mijn hoede.
Ik weet niet zo goed wat een grote of kleine influencer is maar ik wilde vooral aangeven dat het niet om een Mascha/beautygloss gaat oid.
Als je 50k volgers hebt krijg je iig al behoorlijk wat geld per post.
Ahhhh nee, om dan een tikkie open te zetten vind ik wel heel petty.
Asl je naar 1 van de abc eilanden nu mocht gaan, welke zou je dan kiezen?
0 stemmers
Sowieso gaf deze influencer al aan dat het voor haar lastig is, maar omdat ze maar de vraag bleef krijgen van haar volgers om iets te kunnen geven, heeft ze die mogelijkheid aangeboden.
Vind ik heel wat anders dan een Verspon die alles maar schooiert of mensen die de gekste samenwerkingen aan gaan voor de moneys.
Het ligt er inderdaad ook aan wie. Marketingvrouw is al een heel ander verhaal en die zou ik wel een bedrag kunnen geven. Zij maakt ook gratis content over racisme.
Geen influencer, maar ik heb laatst bij Lois Kruidenier wel een tikkie gedoneerd. Een aantal van haar gedichten hebben mij steun gegeven in een moeilijke tijd, maar een van haar boeken kopen oid heb ik nooit gedaan omdat ik daar geen behoefte aan had. Dan vond ik dit een mooie optie.