stem dan nee op die poll
Jammer wel dat je weggaat
Vrees dat dit forum niet echt voor ontspanning geschikt is.
Maar nogmaals, boomer zijn gaat niet (persĆØ) om leeftijd. Dat is hierboven ook al gezegd.
Je had op nee kunnen klikken he. Daarbij snap ik niet waarom je je druk maakt om een paar anonieme forummers, wiens mening gebaseerd is op een paar lettertjes op het forum. Het is niet alsof je tot op het bot uitgescholden en vernederd wordt.
Nou weer een klassiek voorbeeldje van āde sfeerā die hier soms hangt waardoor sommige mensen vertrekken. Snap eerlijk gezegd niet dat de posters die zo op kiwi zaten te vitten over dat boomer zijn niet snappen dat dat door haar niet zo luchtig opgevat wordt als bedoeld. En ja I know dan had ze niet moeten stemmen op die poll blabla, maar je leest toch wel terug in haar posts dat dit ff wat hard aankomt (of dat nou terecht is of niet), of ben ik die enige die hier enig gevoel van empathie heeft
ach neem een zo“n post toch niet zo serieus
Maar wat maakt het uit. Misschien vind jij andere mensen ook wel eens wat doms posten.
Gewoon niet meer over huizen en geld praten dan komt het wel goed
Volgens mij waren het wel wat meer dan 1 a 2 berichten. Als je in geuren en kleuren deelt dat je je hypotheek al afbetaald hebt, moet je ook een beetje kunnen incasseren als daarop teruggekomen wordt. En ik ken genoeg boomers die die titel met zelfspot en zelfs wat trots dragen dus kom op, alsof dat een enorme belediging is. Geniet van je privileges zou ik zeggen en probeer wat humor in te zien.
Joh, weetje, ik denk dat iedereen op het forum weleens gepakt wordt om iets wat ze zeggen/doen. Morgen is iemand anders weer aan de beurt. Dat van je burn-out is heel vervelend en ik hoop oprecht dat je daar snel van mag herstellen. Ik denk alleen niet dat je kan verwachten dat er daar op voorhand rekening mee wordt gehouden.
Ik geloof dat je daar niet zoveel voor hoeft te doen hoor
Als je je hier weinig van moet aantrekken op het forum is het wel van de admin
Alles wat de admins en mods hier doen en zeggen is uit eigen naam. Dingen die we vanuit de titel admin of mod doen, worden geel gemarkeerd. Dan kun je duidelijk het verschil zien. Dus het feit dat er iemand iets zegt vanuit zichzelf die toevallig ook admin is, doet er precies 0,0 aan toe.
Maar waarom wordt hierboven steeds herhaald dat ze een boomer is? Dat is leeftijd/mentaliteit/houding whatever. En of ze een zeikerd is.
Het is niet echt iets positiefs bedoeld in deze context toch om het zo vaak te blijven zeggen.
Vlg mij werd ook doorgevraagd destijds hoe ze hypotheekvrij kon zijn en niet uit zichzelf?
Weird
Maar het gaat er toch om of mensen van het forum je af en toe als een zeikerd zien? Het is geen objectieve commissie en dat je maar moet dealen met dat label?
Soms kan je gewoon in iemands ergerniszone komen, terecht of onterecht, bedoeld of onbedoeld. Ik heb hier ook wel eens iets gepost wat mensen echt triggerde of dat ik een humble bragger werd genoemd. Tja, misschien had ik het onhandig verwoord, misschien zijn die mensen onzeker of fragiel, who knows.
Als ik slecht in mijn vel zit ga ik ook niet op een poll antwoorden dat ik graag iedereen zān mening over me wil horen.
Dit was een vrij onschuldig iets wat spottend kan zijn, maar mi wel echt te zwaar wordt opgenomen. Ik vind het heel kut van de burn-out en dat iemand hier echt verdrietig van wordt, maar weggaan lijkt mij echt onnodig. Zou me gewoon even distantiƫren van de discussie waarom jij vindt dat je geen boomer bent, is ook gewoon niet belangrijk. Genoeg mensen die je wel 100% leuk vinden.
Plus, dat je soms een zeikerd bent maakt niet dat je geen leuk persoon kan zijn. Ik houd wel van een gezonde dosis zeiken, terwijl ik echt easy going ben in het echt. Zet mij echter naast een positive vibes persoon en dan spring ik uit het raam.
En het had ook erger kunnen zijn, jij hebt tenminste geen plat achterhoofd.
Gaat niet om een vaststelling door een objectieve commissie (?) maar snap niet helemaal waarom iemand een zeikerd of boomer is als in het huizen-topic (of was het uitgaven?) bijv wordt doorgevraagd hoe je hypotheekvrij bent. Dat voorbeeld werd hierboven paar x aangehaald
En div forummers steeds blijven benadrukken dat ze toch echt een zeikerd/boomer is, ook als ze aangeeft het niet super prettig te vinden en nu weg gaat. En wat je precies met die info moet, je kunt het ook gewoon laten op een gegeven moment maar goed zo kijk ik ernaar
Dit heb ik even gemist dan
Fijne dag kiwi!
Mijn forumergernis: deze referentie waarbij 1 uitroepteken mist. Die twee !! maakten het voor mij af.
āFijne dag, Evert!!ā
Tja, ik vind dat laatste dus wel echt een essentieel verschil. Sommige vragen moet je gewoon niet stellen.
En eerlijk, beledigd zijn over zure reacties dat je hypotheekvrij een huis hebt. Not a good look. @anon69373215 ik heb dus niks tegen je hoor, ik merk ook wel aan je Posts dat je ouder bent dus mss is dat hetgeen wat een beetje doorschemert? Ik zou er iig niet een diepgravend onderzoek op loslaten, zoals je ziet zijn zat mensen het er ook niet mee eens toch? Zegt echt niks over jou en of je wel of niet welkom bent hier. Dat ben je sowieso.
Nee ik vind dit ook echt classic forum pestgedrag
Oh dat laatste had ik echt even gemist!
Zie die poll vraag nu terugkomen ja.
Vond groot aantal berichten beetje onnodig en toen ze aangaf weg te gaan, ook smileys, vind dat niet echt bijdragen aan welkom gevoel (en nee hoeft ook niet per se maar meer van is het nodig)
Heb jij Barbie gezien?
- Ja was leuk
- Ja was niet leuk
- Nee, geen zin in die feministische meuk
- Nee, geen zin in die kinderfilm
- Nee maar ik ga waarschijnlijk nog wel
- Gewoon nee
- Barbie?!?!?
0 stemmers