Ik weet nou niet of ik verdere conversaties over @anon69373215ās huis heb gemist dat dit issue zo prominent lijkt nu maar in het weinige dat ik me herinner erover te hebben geleden schreef ze gewoon dat ze veel geluk heeft gehad omdat ze nou eenmaal een stuk ouder is dus eerder in dat stadium was. Het was niet van āik kan dit dus jullie kunnen het vast ookā, en ook niet van ājullie met je avocado toastā. In dat soort topics of in dat soort onderwerpen worden sowieso vooral berichten gepost door forummers die goed verdienen en ook in die huizen- en interieurtopics gaat het veel om grote, luxe en dure dingen, dus waarom Kiwi hier nu zo apart wordt benoemd is best krom. Je zou zo nog 5 forummers kunnen opnoemen waarvan je kan zeggen āja ja nou weten we het wel dat je een groot huis hebt / rijk bent / luxe leeft, hou maar opā, doen we ook niet. En om nu lullig te doen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde forummer is wel heel laag. Kan je wel met zān tienen roepen dat ze het niet serieus moet nemen maar je kan ook gewoon minder lullig doen.
Edit: de vraag was toch zeikerd trouwens, niet wie vind jij een opschepper?