Stel je persoonlijke vraag #45

Ze zei niet ik vind jou een zeikerd want je zit in mijn allergie. Ze zei van de mensen dje willen weten of ik ze een zeikerd vind of niet vins ik kiwi een zeikerd maar dat ligt meer aan mij omdat ik ik kocht een huis voor een gulden verhalen niks vind.

Als je dat vervelend vind pas je van mij part perfect op forum fragilum.

2 likes

Is dit iets voor jou?
  • Ja best lekker
  • Nee
  • De verpakking is mijn trofee

0 stemmers

1 like

met c-o-c-k

11 likes

Ik weet nou niet of ik verdere conversaties over @anon69373215’s huis heb gemist dat dit issue zo prominent lijkt nu maar in het weinige dat ik me herinner erover te hebben geleden schreef ze gewoon dat ze veel geluk heeft gehad omdat ze nou eenmaal een stuk ouder is dus eerder in dat stadium was. Het was niet van ā€œik kan dit dus jullie kunnen het vast ookā€, en ook niet van ā€œjullie met je avocado toastā€. In dat soort topics of in dat soort onderwerpen worden sowieso vooral berichten gepost door forummers die goed verdienen en ook in die huizen- en interieurtopics gaat het veel om grote, luxe en dure dingen, dus waarom Kiwi hier nu zo apart wordt benoemd is best krom. Je zou zo nog 5 forummers kunnen opnoemen waarvan je kan zeggen ā€˜ja ja nou weten we het wel dat je een groot huis hebt / rijk bent / luxe leeft, hou maar op’, doen we ook niet. En om nu lullig te doen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde forummer is wel heel laag. Kan je wel met z’n tienen roepen dat ze het niet serieus moet nemen maar je kan ook gewoon minder lullig doen.

Edit: de vraag was toch zeikerd trouwens, niet wie vind jij een opschepper?

91 likes

Ik ga niet heen, maar ik ga hem wel kijken als ie op streamingdiensten komt.

3 likes
Zit jij naar de sterrenregen te kijken?
  • Nee, doe normaal
  • Nee
  • Ja, heerlie
  • De wat?
  • Ik sliep

0 stemmers

2 likes

Late to the party maar als ik ooit hypotheekvrij ga zijn gaat niks me hier nog kunnen raken hoor. Zal aan jullie denkenā¤ļø Ik zeg lekker van genieten.

36 likes

Ik woon ook midden in de stad maar heb aan de achterkant een vrij groot stuk wat open is gelukkig. Ik heb mn bank voor het raam gezet :joy:. Heb er best al wat kunnen zien! Ik zal er even een optie met gewoon ā€œneeā€ bij zetten.

2 likes

Ik lig nu naar de poolster te loeren, zitten ze daar?

Ja ik zag er een! Omg

3 likes

De meeste zijn te zien in noordoostelijke richting las ik!

Ja dat las ik ook dus ik deed mijn kompas even aan en daar lig ik blijkbaar altijd naar te loeren vanaf de bank. Drie gezien!

2 likes

al 7 vallende sterren gezien! en rond 4u is het hoogtepunt dus verwacht er nog een aantal te zien

5 likes

Oh mooi ik ben bijna klaar met werken, dan kan ik er tijdens mijn loopje naar huis nog even op letten! Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had dat dat er vandaag was :open_mouth:

5 likes

Inspireert me tot een vraag:

Vind jij het eng om 's nachts alleen naar huis te lopen (laten we zeggen na 2 uur 's nachts)? Max 10 minuten lopen en je hoeft niet langs ƩƩn of ander verlaten industrieterrein ofzo

• Ja
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Zo ja, waar woon je?

• Grote stad
  • Kleine stad
  • Dorp

0 stemmers

2 likes

Een influencer die je volgt krijgt niet betaald voor een opdracht en kan daardoor moeilijker haar rekeningen betalen. Ze zet een tikkie open. Je vindt haar leuk/inspirerend en je volgt haar ongeveer 2 jaar. Ze heeft +/- 50k volgers, dus ze is niet mega groot.

Hoeveel geld geef je?

• 1-5 euro
  • 6-10 euro
  • 11-20 euro
  • 20-50 euro
  • 50+ euro
  • Niets

0 stemmers

1 like

Dit was voor @anon69373215

1 like

Sorry maar als je met 50k volgers je rekeningen niet kunt betalen gaat er echt wel iets mis :joy:

6 likes

In het stadscentrum vind ik dat totaal niet eng, maar in een woonwijk wel.

1 like

Eng is een groot woord, doe het makkelijk en sta er niet mega bij stil, maar ik ben wel op mijn hoede.

10 likes

Ik weet niet zo goed wat een grote of kleine influencer is maar ik wilde vooral aangeven dat het niet om een Mascha/beautygloss gaat oid.