Als je 50k volgers hebt krijg je iig al behoorlijk wat geld per post.
Ahhhh nee, om dan een tikkie open te zetten vind ik wel heel petty.
Asl je naar 1 van de abc eilanden nu mocht gaan, welke zou je dan kiezen?
- Aruba
- Bonaire
- Curacao
0 stemmers
Sowieso gaf deze influencer al aan dat het voor haar lastig is, maar omdat ze maar de vraag bleef krijgen van haar volgers om iets te kunnen geven, heeft ze die mogelijkheid aangeboden.
Vind ik heel wat anders dan een Verspon die alles maar schooiert of mensen die de gekste samenwerkingen aan gaan voor de moneys.
Het ligt er inderdaad ook aan wie. Marketingvrouw is al een heel ander verhaal en die zou ik wel een bedrag kunnen geven. Zij maakt ook gratis content over racisme.
Geen influencer, maar ik heb laatst bij Lois Kruidenier wel een tikkie gedoneerd. Een aantal van haar gedichten hebben mij steun gegeven in een moeilijke tijd, maar een van haar boeken kopen oid heb ik nooit gedaan omdat ik daar geen behoefte aan had. Dan vond ik dit een mooie optie.
Dit is precies het soort influencer wat ik bedoel! Ik kon het niet zo verwoorden, maar dit is wat ik wilde zeggen met âniet mega grote influencerâ, had erbij moeten zetten dat het geen standaard/13 in een dozijn influencer is.
Idd, het gaat in dit geval om Mayra Louise.
Ik was eigenlijk benieuwd naar wat mensen zouden geven dus ik wilde het anoniem maken maar er was wel een specifieke situatie/influencer.
Maar hoe kan je ineens niet betaald worden voor een opdracht? (Het gaat om 6k zie ik). Dat kan toch niet zomaar? Oh en ik denk altijd dat zulke influencers zelf in die vragensticker zetten wanneer komt er een tikkie (zogenaamd vanuit een volger)
Je hebt helemaal gelijk, excuses.
Misschien een beetje hard, maar de bron van inkomsten van een influencer is nu eenmaal ads en spon en weet ik veel wat. Als je daarmee niet rond komt, moet je daarnaast een andere bron van inkomsten zoeken (en dan bedoel ik niet een tikkie maar een baan erbij).
Als ik een slecht betaalde baan heb is het mijn eigen verantwoordelijkheid om of meer uren te werken, of er een baan bij te nemen of een andere baan te zoeken. Thatâs life.
Edit: en mijn uitgavenpatroon aanpassen aan mn inkomen natuurlijk
Volgens mij ging de opdrachtgever failliet dus dus dan kan dat zomaar gebeuren.
En als mensen geld willen geven waarom ze dan niet de mogelijkheid geven? Niemand verplicht je er toe en ik kan me ook voorstellen dat het erg ongemakkelijk is om die vraag te stellen en open te zijn over dat je die inkomsten wel goed kan gebruiken. Helemaal als je niet binnen het standaard influencer plaatje past.
Oja dat is inderdaad heel zuur. En eens dat ze gewoon een betaalverzoekje open kunnen zetten hoor. Aan een ieder zelf de keuze om te geven.
Oh vind het vanzelfsprekend ook echt niet ok als iemand minder verdiend door zn huidskleur! Maar dat is naar mijn idee een heel ander probleem/discussie.
Voor een âreguliereâ werknemer die door racisme minder betaald wordt zie ik een tikkie ook niet als oplossing, dus vandaar mijn redenering. En staat iedereen idd helemaal vrij dus als een influencer dat wel zo wil doen prima, maar de vraag in de poll is of je zou doneren en dan is mijn antwoord dus nee.
Ja oké en om welke influencer gaat dit
zijn FFers gieriger dan gemiddeld?
- ja, gieriger
- nee, gemiddeld gierig
- nee, minder gierig
0 stemmers
Ik heb nog nooit een gedicht van haar gelezen dat ik ook maar enigszins boeiend of inspirerend vond. Het lijken allemaal hele basale onderwerpen/gedachten te zijn en het raakt me ook niet echt op emotioneel vlak. Vreselijk vind ik ook weer niet de juiste term, maar vooral heel suf en niet boeiend.
Ik voel me aangevallen jongens
Ja vreselijk vind ik ook wel een te groot woord haha, mij spreekt ze niet aan want ik vind het inderdaad vrij overschat en clichĂ© en niet oprecht diep maar ieder zân ding