Stel je persoonlijke vraag #45

Ik ga toevallig gratis trouwen, ik deel het mijn vriendengroep mee als we getrouwd zijn. Mijn familie weet het wel en dat is bewust. We vieren het die dag met taart en misschien later wel een feestje.

Om ons heen trouwen mensen super prijzig. Wij gaan compleet andersom tegen de richting. Zo kan het ook houding, past wel bij ons🤣

In onze omgeving is laatst iemand getrouwd waar de bruiloft 3 dagen duurde… ik vind één kwartier in de belangstelling op maandag 9:00 voldoende.

9 likes

Joh laat iedereen gewoon lekker trouwen zoals ze willen

5 likes

Wij wilden dit ook doen om het wel te vieren met vrienden maar zonder verwachtingen en ingewikkelde dingen. Maar het bleek onmogelijk om iedereen gewoon “zomaar” bij elkaar te krijgen haha

1 like

Vind je dat als het hard regent auto’s wat toegeeflijker moeten zijn richting fietsers in het verkeer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ehm ja x 1000 en ook naar motorrijders

14 likes

Behalve de groep die naast jou extra hard de plas door rijdt wel ja

2 likes

Ja en ik merk ook vaak dat ze dat wel doen!

1 like

Waar dat veilig kan wel, maar ik zie sommige automobilisten ook fratsen uithalen met midden op de weg stoppen als er gewoon verkeer achter ze zit die dat niet verwacht.

3 likes

Ik vind dat zo irri. Dan ben je al afgestapt en dan hebben zij zo iets van “ohnee nu moet je in de regen stilstaan…” en dan stoppen ze midden op de weg en dan moet je alsnog met een boog eromheen fietsen. Rij gewoon snel door dan kan ik normaal verder.

13 likes

Ik vind het heel irritant wanneer ze mij voorrang gaan geven, terwijl ik dat niet heb. Meestal minder ik al vaart of ben ik al afgestapt van de fiets. En als het hard regent, ben ik toch al nat, dus ja

10 likes

adoptie uit andere landen:

• moet blijven kunnen
  • moet veel strenger worden
  • moet helemaal verboden worden
  • anders

0 stemmers

1 like

Haha dit!!! En dan moet je ook nog een glimlach van dankbaarheid veinzen ondanks dat je eigenlijk denkt: rijd gewoon door KUT

9 likes

Huh, stappen jullie af als je moet stoppen op de fiets? Is toch gewoon een voet op de grond (of aan zo’n paaltje vasthouden als het er is) en weer gaan zodra het kan?

2 likes

Ik ben te klein voor een voet aan de grond, misschien dat het net kan maar voelt niet stabiel, stap dan liever af

4 likes

Maar dan is je fiets te groot/staat je zadel te hoog. Op een goed passende fiets zou je gewoon met 1 voet aan de grond moeten kunnen zonder om te vallen.

3 likes

Maar dan is het nog steeds irritant om te moeten stoppen en weer op gang te moeten komen als een auto je onverwachts voorlaat

16 likes

Fiets jij meestal:

• Niet
  • Op een damesfiets
  • Op een herenfiets
  • Op een omafiets
  • Op een mountainbike
  • Op een racefiets
  • Op een ligfiets

0 stemmers

2 likes

Eigenlijk is het een toerfiets

3 likes

Klopt, dat ontken ik ook nergens, ik was gewoon verbaasd over dat mensen schreven dat ze afstapten

1 like

Heb jij iets mysterieus over je?

• Ja
  • Ik denk van wel
  • Ik denk van niet
  • Nee

0 stemmers

Heb jij een dikke kop?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes