Ik vind het heel irritant wanneer ze mij voorrang gaan geven, terwijl ik dat niet heb. Meestal minder ik al vaart of ben ik al afgestapt van de fiets. En als het hard regent, ben ik toch al nat, dus ja
adoptie uit andere landen:
- moet blijven kunnen
- moet veel strenger worden
- moet helemaal verboden worden
- anders
0 stemmers
Huh, stappen jullie af als je moet stoppen op de fiets? Is toch gewoon een voet op de grond (of aan zoān paaltje vasthouden als het er is) en weer gaan zodra het kan?
Ik ben te klein voor een voet aan de grond, misschien dat het net kan maar voelt niet stabiel, stap dan liever af
Maar dan is je fiets te groot/staat je zadel te hoog. Op een goed passende fiets zou je gewoon met 1 voet aan de grond moeten kunnen zonder om te vallen.
Maar dan is het nog steeds irritant om te moeten stoppen en weer op gang te moeten komen als een auto je onverwachts voorlaat
Fiets jij meestal:
- Niet
- Op een damesfiets
- Op een herenfiets
- Op een omafiets
- Op een mountainbike
- Op een racefiets
- Op een ligfiets
0 stemmers
Eigenlijk is het een toerfiets
Klopt, dat ontken ik ook nergens, ik was gewoon verbaasd over dat mensen schreven dat ze afstapten
Heb jij iets mysterieus over je?
- Ja
- Ik denk van wel
- Ik denk van niet
- Nee
0 stemmers
Heb jij een dikke kop?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Met mijn lengte van 1m56 lukt dat niet comfortabel met een reguliere damesfiets, enkel met een kinderfiets maar daar ga ik niet mee rijden.
Ja het aanbod (nieuw en tweedehands) fietsen is echt matig voor mensen kleiner dan 1,65 ![]()
Nee ik kan zelfs bij de kleinste fiets niet bij de grond, tenzij ik plateauzolen draag. Maar dan kom ik weer bijna met mn knieeƫn tegen het stuur ![]()
Zit hier een verband tussen ja ![]()
Mijn dag
Iemand noemde vandaag me mysterieus en toen dacht ik huh ik hoe dan ![]()
![]()
![]()
En toen voelde ik mān onderkin in de verbazing tegen mān nek aandrukken en keek ik in de spiegel en dacht ik Jezus wat een dikke kop.
Het mysterie zit 'm natuurlijk in wat je in je hamsterwangen hebt verstopt.
Nee al mn gezichtsgewicht zit in mān kinnen, heb nog steeds geen wangen.
Hahaha moest echt lachen bij de tweede poll zo random na de eerste.
ik kijk altijd moeilijk en haat smalltalk
ja ben ik ook maar dit wordt bij mij echt regelmatig opgevat als mysterieus