Stel je persoonlijke vraag #45

Denk jij op je werk wel eens aan seks?

• Nee geen tijd of gelegenheid voor
  • Nee gewoon geen behoefte aan
  • Soms, m’n gedachten dwalen wel eens af
  • Ja regelmatig

0 stemmers

En vind je dat fijn?

• Nee irritant of awkward
  • Soms wel
  • Ja vaak wel

0 stemmers

1 like

Als jullie optrekken in een auto, welke volgorde houd je dan aan?

• Koppeling half op - gas bij - koppeling helemaal oo
  • Beetje gas - koppeling op - meer gas

0 stemmers

Ik krijg binnenkort mn eerste schakelauto en ik lees dat mensen verschillend optrekken en snap eigl niet waarom dat zo is (dus als je het weet, educate me!)

2 likes

Het idee is volgens mij dat je het juist precies tegelijk doet? Alleen bij je hellingproef laat je eerst wat koppeling opkomen voor je gas geeft zodat hij niet zo snel afslaat.

7 likes

In mijn studentenhuis, de inbreker was beneden via de tuindeur binnen gekomen, maar doordat alle kamers een brandveilige deur naar de gang hadden kon de inbreker daar niet doorheen met zijn koevoet. Toen ik ‘s morgens beneden kwam stond er ineens allemaal politie in de gang, ik was kennelijk als enige thuis toen het gebeurde, maar ik heb er vol doorheen geslapen.

3 likes

Ik heb geleerd (en ervaren) dat de gemiddelde benzine auto afslaat als je de koppeling op laat komen zonder gas te geven. Maar inderdaad, meestal is het tegelijkertijd, maar als ik moet kiezen dan eerst gas geven.

3 likes

Uhm, nooit zo over nagedacht. Gewoon aanvoelen hoe het bij jouw auto moet en dan wordt het vanzelf automatisme.

Volgens mij laat ik mijn koppeling heel klein beetje opkomen en vervolgens doe ik het tegelijkertijd.

3 likes

Ik heb zelfs oog in oog gestaan met de inbreker omdat hij mijn studio in kwam lopen :smiling_face_with_tear: mijn wasmand met sieraden doosje erin stond op de gang en dat heeft hij toen wel leeggeroofd

Jaaa als ik de dag of avond ervoor goede seks heb gehad. Dan kan ik zo heerlijk afdwalen en terugdenken daar aan.

6 likes

Is een beetje ingewikkeld maar lang verhaal kort: als mensen zijn getrouwd zonder verder iets te regelen en het kind is wel erkend dan kan het kind diens deel pas opeisen als de andere ouder ook is overleden. De ‘overblijvende’ ouder kan het ook opmaken

Dit is ook het enige wat bij ons thuis een naam heeft. Wij noemen em altijd ‘the boy’ (is the boy charged, is the boy at work), vanwege die ene TikTok, dan zeggen we als hij langskomt ‘here comes the boy’

https://youtube.com/shorts/KTlCIwsBQow

2 likes

Ja dan gaat het automatisch volgens mij naar de langstlevende partner (mits getrouwd als ze verder niks hebben vastgelegd).
Maar dan kan die natuurlijk alles opmaken ja

Hou jij van saus bij je eten?

• Ja, hoe meer, hoe beter
  • Ja, maar met mate
  • Nee

0 stemmers

1 like

Nee gewoon een pot Remia als bord eigenlijk

3 likes

Er moet dan worden vastgesteld wat het huis waard is, op het moment van overlijden. Dat moet terug te halen zijn, want als iemand overlijdt, moet er een beschrijving van de nalatenschap worden gemaakt.

Wat doe jij als je wakker wordt van een mug?

• Ik probeer gewoon verder te slapen
  • Ik ga op jacht, net zo lang tot ik hem vind
  • Ik ga ergens anders liggen
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Ik spray muggen repellent overal en ga verderslapen

4 likes

Wel absoluut er naast

1 like

Ik geef m’n auto telkens een naam (nouja, ‘telkens’: dit is m’n tweede)

4 likes

Ik slaap ook altijd met mijn raam open, heb twee keer een inbraak gehad en de ene keer was ik niet thuis en zat alles dicht en de andere keer was dus bij mijn huisgenoot die alles dicht had (en toen stond bij mij mijn balkondeur open open een kier).

1 like

Ik twijfel dus heel erg of ik kan slapen met een kiepraam open. Ik woon aan een druk fietspad op de begane grond en het kiepraam opent een stukje naar binnen. Dat zou toch wel moeten kunnen, toch?

2 likes