Ja dit vind ik een ding! Maar dat komt door mijn eigen vooroordeel… ik denk echt automatisch dat dat anti overheid lui zijn en denk dan automatisch van “wat nou als er weer een pandemie uitbreekt” terwijl je dan een relatie hebt ofzo, dan zit je toch mooi. Ik merk ook op tinder dat als ze bij het kopje ‘gevaccineerd’ hebben aangevinkt dat ze het liever niet zeggen, ik al afhaak
Is dat serieus een kopje bij tinder
Jaa! Haha
Maar wat dan als iemand zonder testament komt te overlijden maar er is nog een levende partner die in het huis woont? Dan heb je toch eigenlijk geen zicht op wat het kindsdeel is of zou zijn als het huis verkocht word ooit.
Nee zag in de zoekmachine dat vooral jij deze afkorting vaak hebt gebruikt
Een naam geven aan een ‘ding’ (auto, caravan, stofzuiger, vibrator etc)
- Vind ik (overwegend) leuk en doe ik zelf ook (weleens)/heb ik ooit gedaan
- Vind ik (overwegend) leuk maar zelf nooit gedaan
- Vind ik (overwegend) niet leuk
- Heb ik geen mening over
0 stemmers
Vind ik niet alleen niet leuk, vind ik echt heel stom.
Vind het alleen bij een robotstofzuiger leuk. Maar je vibrator nee iel.
Denk jij op je werk wel eens aan seks?
- Nee geen tijd of gelegenheid voor
- Nee gewoon geen behoefte aan
- Soms, m’n gedachten dwalen wel eens af
- Ja regelmatig
0 stemmers
En vind je dat fijn?
- Nee irritant of awkward
- Soms wel
- Ja vaak wel
0 stemmers
Als jullie optrekken in een auto, welke volgorde houd je dan aan?
- Koppeling half op - gas bij - koppeling helemaal oo
- Beetje gas - koppeling op - meer gas
0 stemmers
Ik krijg binnenkort mn eerste schakelauto en ik lees dat mensen verschillend optrekken en snap eigl niet waarom dat zo is (dus als je het weet, educate me!)
Het idee is volgens mij dat je het juist precies tegelijk doet? Alleen bij je hellingproef laat je eerst wat koppeling opkomen voor je gas geeft zodat hij niet zo snel afslaat.
In mijn studentenhuis, de inbreker was beneden via de tuindeur binnen gekomen, maar doordat alle kamers een brandveilige deur naar de gang hadden kon de inbreker daar niet doorheen met zijn koevoet. Toen ik ‘s morgens beneden kwam stond er ineens allemaal politie in de gang, ik was kennelijk als enige thuis toen het gebeurde, maar ik heb er vol doorheen geslapen.
Ik heb geleerd (en ervaren) dat de gemiddelde benzine auto afslaat als je de koppeling op laat komen zonder gas te geven. Maar inderdaad, meestal is het tegelijkertijd, maar als ik moet kiezen dan eerst gas geven.
Uhm, nooit zo over nagedacht. Gewoon aanvoelen hoe het bij jouw auto moet en dan wordt het vanzelf automatisme.
Volgens mij laat ik mijn koppeling heel klein beetje opkomen en vervolgens doe ik het tegelijkertijd.
Ik heb zelfs oog in oog gestaan met de inbreker omdat hij mijn studio in kwam lopen mijn wasmand met sieraden doosje erin stond op de gang en dat heeft hij toen wel leeggeroofd
Jaaa als ik de dag of avond ervoor goede seks heb gehad. Dan kan ik zo heerlijk afdwalen en terugdenken daar aan.
Is een beetje ingewikkeld maar lang verhaal kort: als mensen zijn getrouwd zonder verder iets te regelen en het kind is wel erkend dan kan het kind diens deel pas opeisen als de andere ouder ook is overleden. De ‘overblijvende’ ouder kan het ook opmaken
Dit is ook het enige wat bij ons thuis een naam heeft. Wij noemen em altijd ‘the boy’ (is the boy charged, is the boy at work), vanwege die ene TikTok, dan zeggen we als hij langskomt ‘here comes the boy’
Ja dan gaat het automatisch volgens mij naar de langstlevende partner (mits getrouwd als ze verder niks hebben vastgelegd).
Maar dan kan die natuurlijk alles opmaken ja
Hou jij van saus bij je eten?
- Ja, hoe meer, hoe beter
- Ja, maar met mate
- Nee
0 stemmers